دانلود Hajwala Drift 3.5.0 - بازی شبیه ساز ماشین سواری دریفت عربی + مود


بازی اندروید, مسابقه ای, 1946 2022-07-19 19:45:14

Hajwala Drift v3.5.0 + Mod – بازی ماشینی و مسابقه ای مهیج “دریفت عربی” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (حذف تبلیغات) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Hajwala Drift – دریفت عربی (هجوله) یک بازی خوش ساخت و هیجان انگیز در سبک مسابقه ای و ماشین سواری از استودیوی نوپای RABABA Games کشور اردن است که به صورت کاملاً رایگان با قابلیت خریدهای درون برنامه ای در گوگل پلی در دسترس بازیکنان اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است. در این مطلب از سایت اندروید تصمیم گرفتیم تا همزمان با انتشار نسخه جدید این بازی آن را در دو نسخه معمولی و مود برای شما عزیزان تدارک ببینیم. اگر مطالب قبلی اندروید را دنبال کرده باشید ممکن است یک بازی مشابه به نام HAJWALH LINE را نیز دیده باشید که نه تنها از لحاظ نام گذاری، بلکه از نظر سبک و سیاق طراحی ها، گرافیک و المان های دیگر نیز به بازی Hajwala Drift بسیار شبیه است. نکته مشترک دیگری که از این دو بازی می توان دریافت این است که هر دو استودیو سازنده این دو بازی در کشور اردن فعالیت دارند و کاملاً بدیهی ست که حتی اگر ارتباط مستقیمی بین این توسعه دهندگان وجود ندارد اما مسلماً بازی HAJWALH LINE از روی بازی Hajwala Drift الگوبرداری شده است. اگرچه المان های کلی این دو بازی بسیار نزدیک به یکدیگر است اما ویژگی هایی در Hajwala Drift وجود دارد که در HAJWALH LINE دیده نمی شود.

 

Hajwala Drift

 

در بازی Hajwala Drift شما در نقش یک راننده حرفه ای هستید و قرار است مأموریت هایی از نوع دریفت کشی با ماشین های اسپرت را انجام دهید. سازنده بازی مدعی شده که 120 خودروی گوناگون از کلاس های مختلف در این بازی طراحی شده اند که هر کدام به صورت جداگانه قابلیت شخصی سازی و ارتقاء دارند. استودیوی RABABA Games همچنین مدعی شده که تا کنون بیشتر از 70 میلیون نفر این بازی را تجربه کرده و بیشتر از 100 میلیون ویدئو توسط بازیکنانی که این بازی را تجربه کرده اند فیلمبرداری و ضبط شده است. از جمله بزرگترین مزایای این بازی وجود بخش آنلاین و چندنفره آن است که سازنده آن حسابی روی آن مانور داده است. شما در بازی Hajwala Drift قادر هستید تا به صورت انفرادی مراحل و مأموریت های گوناگون بازی را تجربه کنید و یا در بخش آنلاین در کنار بازیکنان دیگر بازی کنید. ویژگی های جالب دیگری هم در این بازی دیده می شود که امکان ساخت و شخصی سازی شخصیت بازی و همچنین ساخت و مدیریت نقشه ها و مسیرها نیز از جمله این امکانات هستند. بازی دریفت عربی با آخرین استانداردهای بازی سازی طراحی شده است و به خوبی یک شبیه ساز واقع گرایانه رانندگی به حساب می رود که با فیزیک طبیعی و گیم پلی حرفه ای می تواند شما را در عین اینکه سرگرم می کند حسابی به چالش نیز بکشد. برای آشنایی بیشتر با ویژگی های کلی این بازی می توانید ویدئوی تریلر معرفی آن را ببینید و سپس در صورتی که مایل به تجربه این بازی بودید از طریق لینک های مستقیم اندروید این بازی را به صورت رایگان و تست شده دانلود نمایید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه com.rababagames.hajwalah را در Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.