Sport car 3 1.04.056 - بازی مسابقه ای "ماشین اسپرت 3" اندروید + مود


بازی اندروید, مسابقه ای, 8723 2022-07-12 20:45:13

Sport car 3 v1.04.056 + Mod – بازی ماشین سواری و مسابقه ای ماشین اسپرت 3 اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود [پول بی نهایت] به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Sport car 3 : Taxi & Police – drive simulator نام یک بازی در ژانر مسابقه ای است که توسط استودیو بازی سازی SportCarGames برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی SportCarGames پیش از این بازی هم بازی های دیگری مثل Sport Car : Pro parking – Drive simulator 2019 و Sport Car : Pro drift – Drive simulator 2019 را برای گیمر ها در مارکت اندروید منتشر کرده است و این بازی در حقیقت سومین بازی این استودیو بازی سازی و سومین بازی مجموعه محبوب و پرطرفدار Sport Car است. اگر از طرفداران بازی های مسابقه ای باشید، مطمئناً نام بازی های بزرگی مثل Asphalt و یا Need For Speed به گوشتان خورده است. رشد و توسعه قدرت سخت افزاری دستگاه های موبایلی باعث شده تا توسعه دهندگان زیادی تلاش کنند با انواع و اقسام بازی های مسابقه ای در مارکت اندروید، توانایی های بازی سازی خودشان را به رخ بکشند و با ارائه کردن بازی های پر زرق و برق شان، با بازی های بزرگی مثل  Asphalt و Need For Speed رقابت کنند. قطعاً شما تا به امروز بسیاری از این بازی ها را تجربه کرده اید. اما آیا تا به حال بازی های توسعه دهندگان ایرانی را هم امتحان کرده اید؟ بله، درست است! SportCarGames یک استودیو بازی سازی ایرانی است که توانسته با ارائه مجموعه جذاب و سرگرم کننده Sport car در لیگ حرفه ای های این ژانر قرار بگیرد و بازی های جذاب و سرگرم کننده ای را برای گیمر ها ارائه کند. جدیدترین بازی این استودیو بازی سازی یعنی Sport car 3 : Taxi & Police – drive simulator هم یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده و یونیک است که به طور خاص برای ایرانی ها طراحی شده است. بنابراین، اگر دوست دارید یک بازی مسابقه ای ایرانی فوق العاده و هیجان انگیز را تجربه کنید، پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان Sport car 3 : Taxi & Police – drive simulator را از دست ندهید!

 

Sport car 3

 

Sport car 3 : Taxi & Police – drive simulator یک فضای کاملاً ایرانی دارد. ماشین هایی که در این بازی وجود دارند ماشین هایی هستند که شما معمولاً آنها را فقط در خیابان های ایران می بینید. این ماشین ها شامل پراید، پژو پارس،‌ پژو پرشیا، پژو ۲۰۶ و ۲۰۷، وانت نیسان، پیکان،‌ زانتیا، سمند، و… می شوند. علاوه بر این، بخش شخصی سازی بسیار عالی و پیشرفته بازی به شما اجازه می دهد که بتوانید ماشین خودتان را تا کوچکترین جزئیات شخصی سازی کنید و یک ماشین اسپرت خارق العاده، مثل یک پیکان جوانان اسپرت نوستالژیک، برای خودتان طراحی کنید. این بازی علاوه بر اینکه حالت های مختلفی مثل رانندگی آزاد، ماموریت، ماشین و پلیس، و… دارد، دارای یک بخش آنلاین هم می باشد و شما می توانید به صورت آنلاین با دیگر گیمر ها از سرتاسر جهان مسابقه دهید و مشغول بازی کردن شوید. Sport car 3 : Taxi & Police – drive simulator از بعد ظاهری و گرافیکی به جزئیات اهمیت بسیار زیادی داده است و حتی شما می توانید انعکاس نور را روی سطح ماشین تان ببینید. علاوه بر فضای گرافیکی عالی و ویژگی های کم نظیر ظاهری، این بازی از لحاظ فنی هم کاملاً بی نقص است. فیزیک بازی جای هیچ حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد و کنترل ماشین به سادگی و با چند دکمه گاز و فرمان و جوی استیک مجازی انجام می شود. بازی روان و بدون هیچ مشکلی اجرا می شود و کنترل ها کاملاً ریسپانسیو هستند. ضمن اینکه توسعه دهندگان برای افرادی که اصطلاحاً عشقِ ماشین هستند، دکمه هایی مثل بوق، باز و بسته شدن درب ماشین، چراغ بالا و پایین، راهنما، و … هم طراحی کرده اند که در نوع خودش واقعاً شگفت انگیز است. در مجموع، در یک کلام باید گفت امکان ندارد شما ایرانی باشید و عاشق این بازی نشوید. Sport car 3 : Taxi & Police – drive simulator از معدود بازی های ایرانی ای است که عالی از آب درآمده و یک بازی ایده آل است. Sport car 3 : Taxi & Police – drive simulator توانسته امتیاز 4.5 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست بیاورد و تیم اندروید قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.free.racing.games.sportcar3.taxi.police را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید و لذت ببرید!

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل