دانلود Blade Warrior 1.5.2 - بازی جنگجوی شمشیرزن اندروید + مود + دیتا


بازی اندروید, اکشن, 360 2021-08-06 19:30:35

Blade Warrior v1.5.2 + Mod – بازی نقش آفرینی “بازی جنگجوی شمشیرزن” اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود با ویژگی های ذکر شده به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

BLADE WARRIOR: 3D ACTION RPG – جنگجویی شمشیرزن بازی هیجان انگیز و فوق العاده زیبای اکشن و نقش آفرینی از استودیوی بازیسازی NLABSOFT برای اندروید است که به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده است و تا به این لحظه هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و به درخواست کاربران تصمیم بر این شده تا جدیدترین ورژن ان را همراه فایل دیتا و نسخه ی مود حضور شما دوستداران بازی های نقش آفرینی معرفی نماییم. داستان اصلی بازی در مورد قهرمانی افسانه ای ست که نیرو های شیطانی خواهرش را از او جدا می کنند و به منطقه ای ناشناخته می برند، هم اکنون شما در نقش این قهرمان برای نجات او دست به یک ماجراجویی بزرگ می زنید! انواع سلاح های قدرتمند در اختیار شما قرار می گیرند تا هر دشمنی که پیش رویتان قرار گرفت را یکی پس از دیگری نابود سازید و ماموریت ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. انواع آیتم ها و تجهیزات مختلف نیز برای بدست آوردن و خرید در فروشگاه وجود دارند که می توانید از ان ها استفاده کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن و نقش آفرینی اندروید هستید بدون شک بازی کم حجم و جالب BLADE WARRIOR مورد پسندتان واقع خواهد شد.

برخی از ویژگی های بازی اکشن Blade Warrior اندروید :

  • 3 سطح دشواری مختلف با امکان انتخاب توسط بازیکن
  • ماجراجویی، نبرد و اکتشاف در 108 سیاه چال مختلف
  • مبارزه با طیف متنوعی از دشمنان با قدرت و مهارت های خاص
  • حالت های مختلف بازی برای مشغول شدن با امکان انتخاب
  • در اختیار قرار گرفتن انواع بوسترها و قدرت های مختلف
  • استفاده از انواع سلاح های مختلف برای نابودسازی دشمنان
  • گرافیک اچ دی، صداگذاری مهیج و کنترلرهای لمسی عالی

بازی Blade Warrior هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.0 از 5.0 است که ما در اندروید اخرین و جدیدترین ورژن عرضه شده ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم و می توانید تصاویر و ویدئویی از ان را مشاهده و در صورت تمایل اقدام به دانلود نمایید ؛ در ضمن ناگفته نماند که بازی بدون نیاز به اینترنت و به صورت آفلاین برروی دستگاه های اندرویدی نصب و اجرا میشود .

تغییرات نسخه ی v1.5.2 :

* رفع باگ ها و مشکلات بازی برای بهبود گیم پلی.

 

دانلود Blade Warrior - بازی جنگجویی شمشیرزن اندروید + مود/دیتا

 

دستورالعمل نصب واجرای بازی :

– ابتدا فایل apk را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.nlabsoft.bw را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید.





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل