دانلود Crash Drive 3 80 - بازی مسابقه ای "کرش درایو 3" اندروید + مود + دیتا


بازی اندروید, مسابقه ای, 763 2022-02-03 02:45:08

Crash Drive 3 v80 + Mod – بازی رسینگ دوست داشتنی کرش درایو 3 مخصوص دستگاه های اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (طلا بی نهایت + باز بودن قفل نسخه کامل بازی) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Crash Drive 3 نام یک بازی در ژانر مسابقه ای است که توسط استودیو بازی سازی M2H برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. Crash Drive یک مجموعه جذاب و هیجان انگیز از استودیو بازی سازی M2H است که در ابتدا برای پلتفرم های اصلی گیمینگ مثل ایکس باکس، پلی استیشن، نینتندو، و… منتشر شد. اما مثل بسیاری از بازی های دیگر، حالا دنباله سوم آن برای دستگاه های موبایلی هم در دسترس قرار گرفته است. Crash Drive 3 یک بازی کاملاً آرکید است. بازی ای که در آن رفتار های غیر اجتماعی و حرکت های نمایشی دیوانه وار نه تنها مورد استقبال قرار می گیرند، بلکه اجباری هم هستند. در همین ابتدا باید بگوییم که بازی سوم مجموعه Crash Drive هم یک بازی مولتی پلیر آنلاین است و در حالی که در حالت آفلاین قابل اجراست، جذابیت و هیجان آن بیشتر در بخش آنلاین به چشم می آید. کنترل ها بسیار ساده هستند و تمام کار هایی که باید انجام دهید به گاز دادن، ترمز کردن، دنده عقب رفتن، نیروی تقویتی استفاده کردن،‌ و به چپ و راست رفتن خلاصه می شوند. پس از بخش آموزشی کوتاه بازی، خیلی راحت می توانید همه این کار ها را یاد بگیرید و خیلی سریع مثل فیلم های “سریع و خشن” از تپه ها بالا بروید و بین زمین و آسمان به پرواز درآیید و حرکت‌های نمایشی انجام دهید. حرکت های نمایشی در بازی اهمیت زیادی دارند و اگر بتوانید آنها را با موفقیت انجام دهید پول به دست می آورید که بعداً می توانید از این پول ها برای آنلاک کردن ماشین های جدید و یا آنلاک کردن جهان های جدید استفاده کنید. البته برای آنلاک کردن جهان های جدید به یک آیتم دیگر هم نیاز دارید. وقتی که در جهان های بازی وارد می شوید، رینگ هایی را مشاهده می کنید که در بخش های مختلف جهان ها قرار داده شده اند که شما باید سعی کنید آنها را جمع آوری کنید. برای آنلاک کردن جهان جدید، علاوه بر یک جیب پر از پول، شما باید بتوانید ۸ رینگ از ۱۰ رینگی که در هر جهان وجود دارد را به دست بیاورید. به دست آوردن رینگ ها کار آنچنان آسانی نیست، اما خوشبختانه بازی به خوبی و از انواع و اقسام روش ها به تلاش های شما پاداش خواهد داد و شما می توانید به راحتی پول به دست بیاورید.

 

Crash Drive 3

 

Crash Drive 3 تمرکز اصلی خودش را روی گیم پلی گذاشته است. خصوصاً وقتی که به صورت آنلاین با افراد دیگر بازی می کنید، گیم پلی بازی به خوبی خودش را نشان می دهد. در یک اقدام کم سابقه، توسعه دهندگان این بازی را به صورت Cross-Play ارائه کرده اند. بنابراین، شما می توانید مطمئن باشید که حتی اگر زیاد هم اجتماعی نیستید و دوستان زیادی ندارید که از آنها بخواهید آنلاین شوند و با شما بازی کنند، تقریباً هیچ وقت تنها نمی مانید و همیشه می توانید با گیمر های دیگر از پلتفرم های دیگر در سرتاسر جهان بازی کنید. اما بازی کردن به صورت آفلاین هم همیشه گزینه ای است که برای شما در دسترس است و هر وقت که بخواهید می توانید بازی را به صورت آفلاین امتحان کنید. بخش آفلاین و بخش آنلاین از لحاظ گیم پلی فرق چندانی با یکدیگر ندارند. هر دو بخش بازی شامل ۵ جهان مشابه هستند، فقط شما در بخش آنلاین با مینی گیم هایی مواجه می شوید که با مینی گیم های بخش آفلاین کمی متفاوت است. در بخش آفلاین در مینی گیم ها به شما هدف خاصی داده می شود که باید سعی کنید به آن هدف برسید، در حالی که در بخش آنلاین شما هدف مشخصی ندارید و در واقع هدف شما برنده شدن در مسابقات در مقابل رقیبان تان است. علاوه بر این گیم پلی عالی، Crash Drive 3 دارای یک فضای گرافیکی بسیار زیبا و چشم نواز هم می باشد. مپ های بازی بسیار بزرگ و در سطح وسیع و گسترده هستند و تنوع خوبی دارند. دید شما از ماشین به صورت از بالا به پایین است و کاملاً به ماشین تان تسلط خواهید داشت. از لحاظ صداگذاری ها هم این بازی عملکرد فوق العاده ای دارد و صدای موتور ماشین، بوق، و صدا های محیطی واقعاً خوب و واقعگرایانه کار شده اند. در مجموع، باید گفت Crash Drive 3 یک بازی عالی و یک تجربه سرگرم کننده برای شما خواهد بود و ما قطعاً پیشنهادش می کنیم. Crash Drive 3 توانسته امتیاز 4.2 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص دهد و تیم اندروید قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به همراه فایل دیتا، به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج ؛ پوشه ی nl.m2h.cd3 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل