LEGO® Star Wars™: TCS 2.0.0.5 - بازی لگو: جنگ ستارگان اندروید


بازی اندروید, اکشن, 1000 2021-07-19 01:30:15

LEGO® Star Wars™: TCS v2.0.0.5 – بازی اکشن فوق العاده و محبوب لگو: جنگ ستارگان اندروید
نسخه پولی و خریداری شده بازی با قیمت 6.99 دلار و 6 فصل کامل تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین

LEGO® Star Wars™: TCS بازی محبوب و بسیار زیبا با جزئیات زیاد از استودیوی بازیسازی معروف Warner Bros. International Enterprises خالق بازی های مشهوری چون LEGO Marvel Super Heroes و WWE Immortals برای دستگاه های اندرویدی است که با قیمت 6.99 دلار در گوگل پلی به فروش می رود و برای آماده شدن ان وقت بسیار زیادی صرف شده است! بهتر است بدانید که شخصیت های دوست داشتنی لگو چند مدتی است که در بیشتر بازی های معروف حضور دارند و چندین مورد از بازی هایی که لگوها در آن حضور دارند را معرفی نموده ایم که هم اکنون نوبت به بازی LEGO® Star Wars™: The Complete Saga رسیده است و با دارا بودن سبک ترکیبی ماجراجویی و اکشن می تواند ساعت ها و روزها شما را به گوشی میخکوب نماید. در این بازی که شامل 6 فصل مختلف و بیش از 36 سطح چالش برانگیز داستانی است شما در نقش شوالیه های Jedi به مبارزه و نبرد با Sith Lord می روید! شما قادر خواهید بود در نقش شخصیت های خوب و بد به ماجراجویی و نبرد بپردازید و یکی از بهترین بازی های اندرویدی را تجربه نمایید. به طور کلی اگر از علاقه مندان به بازی های اکشن، شخصیت های دوست داشتنی لگو، بازی های سنگین و بازی های با گیم پلی اعتیادآور هستد پیشنهاد ما به شما بازی زیبای LEGO® Star Wars™: TCS می باشد.

برخی از ویژگی های بازی اکشن LEGO® Star Wars™: TCS اندروید:

  • حضور تمامی شخصیت های معروف لگو (بیش از 120 مورد)
  • دارا بودن داستان فوق العاده زیبای لگو جنگ ستارگان با 36 سطح جذاب
  • *انواع بوسترها و قدرت های مختلف برای افزایش قدرت و مهارت کارکترها
  • دو حالت مختلف کنترل Classic و Touch Screen با امکان سوئیچ توسط بازیکن
  • گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری مهیج با کنترلرهای لمسی عالی

بازی LEGO® Star Wars™: TCS مدت ها پیش در مارکت آمازون معرفی شده بود و از آنجا که مارکت آمازون فایل نصبی و دیتای بازی رو یکی می کند و ان را در قالب یک فایل نصبی +2 گیگابایتی در اختیار بازیکن قرار می دهد برروی اکثر دستگاه ها خطای Application not installed را می دهد که هم اکنون شاهد عرضه شدن نسخه اندرویدی ان هستیم و تصمیم بر این شد تا برای اولین بار نسخه گوگل پلی بازی را به صورت رایگان در اختیارتان قرار می دهیم.

توجه:

قبل از شروع دانلود ؛ بهتر است بدانید که برای نصب و اجرای بازی حدود 1.5 گیگابایت فضای خالی برروی حافظه داخلی باید داشته باشید.
برای اجرای بدون مشکل بازی حداقل باید دستگاهتان دارای رم سخت افزاری 1 گیگابایت و سی پی یو دو هسته ای باشد.
نسخه ای که اندروید عرضه کرده است، نسخه مخصوص همه پردازنده ها می باشد.

تغییرات نسخه ی v2.0.0.5 :

* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات بازی

 

LEGO® Star Wars™ TCS

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.wb.lego.tcs را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل