دانلود Super Factory 4.1.3 - بازی شبیه سازی "کارخانه دار" اندروید + مود


بازی اندروید, شبیه سازی, 1864 2022-07-31 02:45:13

Super Factory-Tycoon Game v4.1.3 + Mod – بازی شبیه ساز سرگرم کننده کارخانه دار اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (الماس نامحدود) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Super Factory-Tycoon Game نام یک بازی در ژانر شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی Kwai Games Pte. Ltd برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Kwai Games Pte. Ltd پیش از این بازی هم تجربه ساخت بازی های موفق دیگری را در مارکت اندروید داشته است. Super Factory-Tycoon Game هم یکی دیگر از بازی های موفق این استودیو بازی سازی است که توانسته با ارائه یک گیم پلی جذاب و سرگرم کننده، تجربه یونیک و منحصر به فردی را برای گیمر های علاقه مند به بازی های ژانر شبیه سازی به ارمغان بیاورد. Super Factory-Tycoon Game یک بازی مدیریتی و سرمایه دار کارخانه است و دقیقاً‌ همان چیزی است که شما از یک بازی با این سبک انتظار دارید. در این بازی شما در نقش مدیر یک کارخانه تولید آبمیوه هستید و هدف تان این است که با فروش محصولات تان درآمد کسب کنید و با سرمایه گذاری روی کارخانه خودتان آن را رشد و توسعه دهید و به یک کارخانه بزرگ تبدیل کنید. به این ترتیب می توانید درآمد خودتان را افزایش دهید و به یک سرمایه دار بزرگ و شناخته شده در سطح جهان تبدیل شوید. در بازی Super Factory-Tycoon Game شما کار خودتان را با یک کارخانه کوچک تولید آبمیوه شروع می کنید. در ابتدا کارخانه شما فقط می تواند آبمیوه پرتقال تولید کند اما رفته رفته که توانستید از فروش محصولات تان در آمد کسب کنید، می توانید بخش های تولیدی بیشتری مثل تولید آبمیوه هندوانه، انبه، سیب، هویج، و … را هم راه اندازی کنید تا محصولات بیشتری در خط تولید کارخانه تان داشته باشید.

 

Super Factory-Tycoon Game

 

در بازی Super Factory-Tycoon Game، خط تولید کارخانه شما به صورت اتوماتیک و خودکار کار می کند و تقریباً نیازی نیست که شما کار خاصی را انجام دهید. تنها کاری که شما باید همیشه در بازی انجام دهید و مربوط به خط تولید می شود این است که دائماً به منوی لیست وظایف تان مراجعه کنید تا ببینید باید چه اهدافی را دنبال کنید و باید چه میزانی از محصولات تان را تولید و به مشتریان عرضه کنید. اما برای اینکه بتوانید خط تولید تان را مدرن و پیشرفته تر کنید، می توانید دپارتمان هایی مثل دپارتمان تکنولوژی، منابع انسانی، تحقیق و توسعه، و… را هم در کارخانه تان راه اندازی کنید. همچنین، شما می توانید کارکنان جدید استخدام کنید و تجهیزات حمل و نقل جدید خریداری کنید تا روند تولید و عرضه محصولات مثل ساعت کار کند و در آن خللی ایجاد نشود. وقتی هم که کارخانه تان را در حد قابل قبولی رشد و توسعه دادید، می توانید کارخانه های دیگری مثل کارخانه تولید شراب، گوشت، نان، همبرگر، و… را هم راه اندازی کنید که طبیعتاً هر کدام از آنها دارای خط تولید و محصولات متنوع خاص خودشان خواهند بود. شایان ذکر است، علاوه بر یک گیم پلی عالی، این بازی از یک فضای گرافیکی بسیار زیبا و چشم نواز و موسیقی متن و صداگذاری های دلپذیری هم استفاده می کند که بدون تردید این بازی را به یک بازی ایده آل و عالی برای سرگرم شدن و پر کردن اوقات فراغت شما تبدیل می کنند. Super Factory-Tycoon Game توانسته امتیاز 4.2 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص دهد و تیم اندروید قصد دارد آن را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید نسخه اصلی و نسخه مود شده این بازی را به همراه فایل دیتا از سرور های ما در انتهای مطلب دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در نسخه مود بازی، الماس خرج کنید تا ببینید بجای کم شدن زیاد می شود + تبلیغات حذف شده است.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.supersuper.factory.max را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل