Offroad online 2022 8.6 - بازی شبیه ساز "آفرود آنلاین" اندروید + مود


بازی اندروید, شبیه سازی, 2410 2021-11-29 20:34:48

Offroad online 2022 v8.6 + Mod – بازی گرافیکی و واقع گرایانه “آفرود آنلاین” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آنلاین

Offroad online 2022 – آفرود آنلاین 2022 که با نام کامل Offroad online – Reduced Transmission HD 2022 RTHD در گوگل پلی عرضه شده است، یک بازی گرافیکی و ساخته شده بر اساس قوانین فیزیک و واقعی در سبک شبیه سازی می باشد که در آن تلاش شده تا رانندگی با ماشین های سنگین و آفرود شبیه سازی شود. استودیوی روسی T.Mashine مسئول ساخت و انتشار این بازی می باشد. بازی Offroad online – Reduced Transmission HD 2022 RTHD یک بازی کاملاً انحصاری برای سیستم عامل اندروید می باشد و اندروید آن را بعد از تست و بررسی های لازم، برای اولین بار در ایران تهیه و به انتشار می رساند. همچنین نسخه ای مود شده از این بازی هم در اندروید عرضه شده است تا عزیزانی که مایل به تجربه این بازی به شکل مود شده هستند نیز بتوانند از این عنوان نهایت لذت را ببرند. همانطور که مشخص می باشد، بازی Offroad online – Reduced Transmission HD 2022 RTHD یک عنوان در سبک بازی های آفرود می باشد اما بزرگترین تفاوت آن با دیگر بازی های سبک آفرود، در آنلاین بودن آن می باشد. این موضوع در نام بازی نیز عنوان شده است. این بازی با این رویکرد متفاوت به نوعی جزو اولین و شاید اولین و تکامل یافته ترین بازی آفرود و شبیه سازی رانندگی با ماشین های سنگین به صورت آنلاین باشد! همین مسئله سبب می شود تا این بازی حسابی متفاوت بوده و ایده جذاب آن خیلی از بازیکنان سراسر دنیا را به وجد بیاورد. خود سازنده بازی از کلمه “یک بازی آفرود” برای توصیف این عنوان استفاده کرده و می گوید که Offroad online – Reduced Transmission HD 2022 RTHD بیشتر از اینکه یک بازی شبیه سازی باشد، یک بازی آفرود است.

 

Offroad-Online-RTHD

 

در بازی Offroad online – Reduced Transmission HD 2022 RTHD به نوبه خود یکی از کامل ترین بازی های عرضه شده در این زمینه است. حتی اگر آنلاین بودن این بازی را هم در نظر نگیریم، وجود چندین مد مختلف این بازی را حسابی تکامل یافته کرده است. در این بازی شما در نقش رانندگان حرفه ای کامیون ها و ماشین های سنگین هستید که مأمور شده اند تا بار و کالاهای مختلفی را از طریق جاده های بسیار سخت و دشوار به مقصد برسانند. هیچ راننده و ماشین معمولی قادر به عبور از این مسیرها نیست و این فقط شما هستید که می توانید از پس چنین مسئولیت چالش برانگیزی بر بیایید! درست مثل هر بازی آفرود دیگر، سختی مسیرها در این بازی نیز اولویت اصلی را دارد. اغلب این جاده ها به صورت لجن زار، گل و لای، مسیرهای ناهموار و یا جاده های برفی و یخی هستند و عبور در حالت عادی از آن ها تقریباً غیر ممکن است. به یمن طراحی های واقع گرایانه، شما باید درست مثل شرایط واقعی، در بازی Offroad online – Reduced Transmission HD 2022 RTHD سعی کنید تا با عبور از این موانع مثل یک راننده حرفه ای، مأموریت ها و مراحل را یکی پس از دیگری انجام دهید. این بازی مدهای مختلفی دارد که یکی از جذاب ترین آن ها، مسابقه و رقابت های آنلاین است! در این رقابت ها شما می بایست با دیگر بازیکنان مسابقه دهید و برای رساندن سریع تر بار خود به مقصد به عنوان نفر اول تلاش کنید. ده ها نوع ماشین سنگین گوناگون در بازی وجود دارد که می توانید با انجام مأموریت ها و کسب پول آن ها را خریداری کرده و هر کدام را ارتقاء دهید. همچنین بخشی جذاب برای شخصی سازی ماشین ها در نظر گرفته شده است که در آن می توانید با خرید آیتم های خاص مثل لاستیک های حرفه ای، شرایط عبور از مسیرهای سخت تر را برای خود هموار کنید. این بازی گرافیکی و جذاب هم اکنون به صورت تست شده و رایگان به همراه نسخه مود شده اش از اندروید آماده دریافت است. سازنده بازی با عرضه یک ویدئوی گیم پلی کامل، تقریباً تمام جوانب بازی را به نمایش در آورده است و شما می توانید با مشاهده این ویدئو به خوبی با کلیت این بازی آشنا شوید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.HeavyMental.RTHD را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل