Penny & Flo 1.84.0 - بازی پازل "پنی و فلو: به دنبال خانه" اندروید + مود


بازی اندروید, پازل و فکری, 4138 2022-09-09 01:30:16

Penny & Flo: Finding Home v1.84.0 + Mod – بازی پازلی – مدیریتی “پنی و فلو: به دنبال خانه” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (سکه و ستاره بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Penny & Flo: Finding Home – پنی و فلو: به دنبال خانه یک بازی جالب و خوش ساخت دیگر از دسته بازی های پازلی و مدیریتی، ساخته استودیوی خلاق Tactile Games دانمارکی است که به خاطر ساخت بازی های محبوبی همچون Simon’s Cat ، Mystery Manor Murders ، Bee Brilliant ، سری بازی های Cookie Cats و بازی Lily’s Garden شهرت خاصی پیدا کرده است. برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی مفتخریم که اعلام کنیم این بار هم در اندروید قصد معرفی و ارائه یک بازی دیگر را برای شما عزیزان داریم. ما نسخه نهایی بازی Penny & Flo: Finding Home را در کنار یک نسخه مود شده به صورت مجزا تهیه کرده ایم و آن ها را به شکل رایگان و تست شده در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. Penny & Flo: Finding Home در حقیقت یک بازی مشابه Lily’s Garden است و سبک و سیاق آن دقیقاً مشابه این بازی است. به نظر می رسد استودیوی Tactile Games بعد از اینکه بازی Lily’s Garden با موفقیت زیادی رو به رو شد تصمیم گرفت تا تمرکز بیشتری روی این سبک از بازی ها قرار دهد و بعد از مدتی سکوت، بالاخره اقدام به توسعه و انتشار یک بازی مشابه در همین سبک (پازلی و مدیریتی) کرد تا به استودیوهای رقیبی که در همین زمینه فعالیت می کنند اعلام کند که حرف های زیادی در بحث ساخت و توسعه بازی های پازلی و مدیریتی دارد.

 

Penny & Flo: Finding Home

 

Penny & Flo: Finding Home یک بازی پازلی با تم و محوریت طراحی دکوراسیون است که قبلاً نمونه های مشابه آن را بسیار زیاد دیده بودیم. این سبک از بازی ها اگرچه که به طور چشم گیری افزایش یافته اند و خیلی از آن ها هیچ نوآوری خاصی ندارند، اما همچنان این سبک جزو محبوب ترین سبک های بازی های موبایلی است که طرفداران بسیاری که اغلب آن ها دختران جوان هستند دارد. Penny & Flo: Finding Home یک بازی الگوبرداری شده از نمونه های موفق در این زمینه است که کم و کاستی های آن ها را به نفع خود برطرف کرده و یک بازی تکامل یافته در این سبک معرفی کرده است. در این بازی شما در نقش دو خانم جوان هستید که در زمینه مد و طراحی دکوراسیون فعالیت حرفه ای می کنند. به تازگی آن ها برای یک پروژه متفاوت به خدمت گرفته شده اند. این پروژه یک مزرعه متروکه است که صاحب آن یک بازیگر معروف هالیوودی است. این بازیگر تصمیم دارد تا این مزرعه را بازسازی کند و آن را برای مراسم گوناگون آماده سازی کند. شما در نقش این دو شخصیت وظیفه دارید تا به بهترین شکل ممکن این کار را انجام دهید. روند بازی با انجام پازل های ساده به منظور کسب سکه و از آن مهمتر ستاره انجام می شود. با سکه های به دست آمده می توانید آیتم های مختلف را خریداری کنید و با ستاره های به دست آمده به مراحل بعدی بروید. بازی پنی و فلو: به دنبال خانه صرفاً یک بازی پازلی و مدیریتی معمولی نیست چرا که خط داستانی جالبی در آن وجود دارد و شخصیت پردازی های گوناگونی در آن صورت گرفته است. داستان های عاشقانه و رمانتیک زیادی در بین این شخصیت ها وجود خواهد داشت که شما را حسابی سرگرم می کند. برای تجربه این بازی زیبا و جذاب می توانید از قسمت دانلود سنتر اندروید به رایگان این بازی را دریافت کنید و حسابی لذت ببرید. قابل ذکر است که بازی پنی و فلو: به دنبال خانه موفق به کسب امتیاز 4.3 از 5.0 شده است.

نکات تکمیلی:

  • این بازی بدون نیاز به اینترنت قابل اجرا است اما برخی از مراحل بازی نیاز به دریافت دیتای جانبی دارند که در این صورت می بایست اینترنت شما برای دریافت اطلاعات متصل باشد. اگر موفق به دانلود اطلاعات مراحل نشدید ابتدا از تغییر IP خود اطمینان حاصل کنید.
  • در نسخه مود سکه ها و ستاره های بازی به جای کاهش افزایش پیدا می کنند و شما می توانید بدون نیاز به حل کردن پازل ها مراحل بازی را دنبال کنید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل