Forgotten Hill Disillusion: The Library 1.0.11 - دهکده فراموش شده: کتابخانه


بازی اندروید, ماجراجویی, 372 2021-07-09 20:45:13

Forgotten Hill Disillusion: The Library v1.0.11 + Mod – بازی ماجراجویانه و معمایی “دهکده فراموش شده: کتابخانه” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (حذف تبلیغات) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Forgotten Hill Disillusion: The Library – دهکده فراموش شده: کتابخانه یک بازی جذاب و مهیج دیگر از سری بازی های محبوب و پرطرفدار Forgotten Hill از استودیوی ایتالیایی FM-Studio در سبک بازی های ماجرایی و پازلی است که برخلاف برخی دیگر از بازی های این مجموعه از جمله نسخه اصلی این بازی یعنی Forgotten Hill Disillusion و Forgotten Hill First Steps که به صورت پولی عرضه شده بودند به شکل رایگان اما با امکان خرید درون برنامه ای عرضه شده است. اندروید یک بار دیگر مفتخر است که به عنوان اولین وب سایت اندرویدی در ایران شما عزیزان را با یک بازی دیگر از این فرانچایز آشنا می کند. بازی Forgotten Hill Disillusion: The Library در حقیقت یک نسخه فرعی دیگر به عنوان یک DLC یا یک Spinoff از وقایع گذشته از بازی Forgotten Hill Disillusion به شمار می رود اما داستانی کمی متفاوت تر که البته مرتبط با داستان اصلی است را روایت می کند. شخصیت های موجود در بازی دهکده فراموش شده: کتابخانه پیش تر در بازی Forgotten Hill Disillusion نیز دیده شده اند و حال و هوای کلی این بازی شباهت زیادی به نسخه اصلی دارد. در این بازی این بار شما به یک موزه مرموز که در نقطه ای دیگر از این دهکده فراموش شده قرار دارد می روید. این موزه راز و رمزهای بسیاری را در خود نگه داشته و مدت هاست که به یک مکان متروکه تبدیل شده است. اما متروکه بودن این مکان به این معنی نیست که کسی در آن حضور ندارد!

 

Forgotten Hill Disillusion: The Library

 

در بازی Forgotten Hill Disillusion: The Library شما وارد موزه ای می شوید که به کتابخانه مشهوری که دارد معروف شده است. در این مکان شخصیت های عجیب با شکل و شمایل و رفتارهایی غیرعادی وجود دارند. این مکان بخش مهمی از دهکده Forgotten Hill محسوب می شود. چرا که اسرار مخفی و مخوف این دهکده در این کتابخانه قرار دارند و هدف اصلی شما از گشت و گذار در این موزه پیدا کردن این رازهای پنهان است. برای اینکه این اسرار به راحتی فاش نشود، تمام سرنخ ها و مدارک مهم در این موزه به روش های مختلف به شکل معما درآمده اند و این یعنی شما برای کشف هر کدام از این حقایق عجیب و پیدا کردن تکه های پازل می بایست این معماها را یکی پس از دیگری حل کنید. سبک معماهای بازی درست مثل دیگر معماهای موجود در دیگر بازی های مجموعه Forgotten Hill است. گیم پلی بازی دهکده فراموش شده: کتابخانه به معماها و مینی گیم های آن مربوط است که خیلی از این پازل ها با یکدیگر ارتباط دارند. بازی زیبا و سرگرم کننده Forgotten Hill Disillusion: The Library برای کسانی پیشنهاد می شود که از بازی های مرموز، ماجرایی، اسرارآمیز و معمایی لذت می برند. برای دانلود آخرین نسخه این عنوان می توانید از لینک های مستقیم اندروید در بخش دانلود سنتر استفاده کنید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل