Machinika Museum 1.20.149 - بازی فکری "موزه ماشینیکا" اندروید + مود


بازی اندروید, پازل و فکری, 633 2022-07-19 01:30:15

Machinika Museum v1.20.149 + Mod – بازی فکری سرگرم کننده موزه ماشینیکا اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (باز بودن نسخه کامل بازی) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای افلاین

Machinika Museum نام یک بازی در ژانر پازل و فکری است که توسط استودیو بازی سازی Plug in Digital برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Plug in Digital پیش از این بازی هم تجربه ساخت بازی های موفق دیگری را در مارکت اندروید را داشته است و بازی های فوق العاده ای مثل Flipon، Zombie Night Terror، Iris and the Giant، Persephone، Pictoquest، و Healer’s Quest: Pocket Wand را برای گیمر ها منتشر کرده است. Machinika Museum هم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با گیم پلی جذاب و سرگرم کننده اش، تجربه منحصر به فرد دیگری را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. این بازی اساساً یک بازی پازلی کلیک و اشاره و مرحله ای است که برخی از المان هایش را از بازی کلاسیک و معروف Myst الهام گرفته است. پازل های بازی بسیار لذت بخش و درگیر کننده هستند و توجه به جزئیات از ویژگی های بارز پازل های این بازی است. Machinika Museum شما را به جایی در آینده می برد. داستان بازی از یک شیفت کاری آغاز می شود و در ۷ چپتر بازگو می شود. در ابتدا همه چیز به صورت یک راز به نظر می رسد و شما متوجه نمی شوید ماجرا از چه قرار است. اما رفته رفته که چپتر های بازی را پشت می گذارید کم کم همه چیز برایتان روشن می شود. در چپتر اول شما یک جعبه دریافت می کنید که حاوی تکنولوژی بیگانه است و باید مورد بررسی قرار بگیرد. باقی چپتر ها هم به همین صورت است، یعنی در هر چپتر شما یک تکنولوژی بیگانه دریافت می کنید که باید مورد بررسی قرار بگیرد. این تکنولوژی های بیگانه یک سری دستگاه های مکانیکی فیوچرستیک هستند که شما باید بتوانید آنها را راه بیندازید. در واقع، راه انداختن این دستگاه ها همان پازل های بازی هستند که شما باید بتوانید آنها را حل کنید. اگر بتوانید تمام پازل ها را حل کنید، در پایان، تمام قطعه های پازل را کنار هم خواهید گذاشت و پرده از راز ماجرا بر خواهید داشت.

 

Machinika Museum

 

به عنوان یک بازی پازلی کلیک و اشاره و مرحله ای، پازل ها محوریت گیم پلی Machinika Museum را تشکیل می دهند. اکثر پازل ها چالش های خوبی را ارائه می کنند و به مسیر خسته کننده بودن یا عذاب آور بودن وارد نمی شوند. برای حل کردن پازل ها به ۳ ابزار کلی دسترسی دارید. این ابزار ها یک پرینتر سه بعدی، یک مینی دوربین، و یک پیچ گوشتی مغناطیسی هستند که در تمام پازل ها مورد استفاده قرار می گیرند و مکانیزم های جالبی را از بعد گیم پلی عرضه می کنند. اما احتمالاً یکی از بهترین چیز هایی که در مورد این بازی وجود دارد استایل هنری واقعگرایانه، ترکیب رنگ ها، و گرافیک به کار رفته در آن است. به عنوان یک بازی موبایلی، باید گفت Machinika Museum در این موارد خارق العاده عمل کرده است و باید به همین خاطر هم توسعه دهندگان این بازی را ایستاده تشویق کرد. جهان بازی در یک موزه است و شما می توانید تقریباً خودتان را در آن تصور کنید. سطح واقگرایانه بودن بازی واقعاً‌ وصف ناپذیر است. علاوه بر این، صداگذاری های هم عالی کار شده اند و اتمسفری را به وجود آورده اند که مانند آن در هیچ بازی دیگری وجود ندارد. صدا های محیطی شامل صدا های ابزار و ماشین آلات هستند و به خوبی با صدای بک گراند ترکیب می شوند. برای این بازی از صدا پیشه ها استفاده نشده است و تمام چیز هایی که در طول بازی می بینید، فقط یک سری باکس های متنی هستند. البته، این نقطه ضعف بازی به حساب نمی آید. شما یک محقق هستید و در یک اتاق به تنهایی مشغول به کار هستید و طبیعی است که به دیالوگی احتیاج نداشته باشید. اما در هر حال توسعه دهندگان می توانستند از صدا پیشه ها هم استفاده کنند و بازی را جذاب تر کنند. در مجموع ، باید بگوییم کمپین این بازی بیشتر از ۲ یا ۳ ساعت طول نمی کشد و احتمالاً‌ در یک بعد از ظهر به پایان می رسد. همچنین،‌ هیچ اچیومنت یا ویژگی دیگری در این بازی وجود ندارد که بخواهیم راجع به آن صحبت کنیم. اما مطمئناً این بازی در آنچه که وعده اش را داده است موفق عمل کرده و یک بازی رضایت بخش برای شما و تمام سلیقه ها خواهد بود و قطعاً‌ ارزش امتحان کردن را دارد. Machinika Museum توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص دهد و تیم اندروید قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک هایی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی  :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.littlefieldstudio.MachinikaMuseum را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.