Unholy Adventure 2 1.1.2 - بازی ماجرایی-معمایی ماجراجویی نامقدس 2


بازی اندروید, ماجراجویی, 779 2021-06-20 01:31:03

Unholy Adventure 2 v1.1.2 + Mod – بازی داستانی و پازلی بسیار خوش ساخت “ماجراجویی نامقدس 2” برای اندروید
نسخه خریداری شده بازی با قیمت 2.99 دلار به صورت آنلاک شده تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Unholy Adventure 2: point and click story game – ماجراجویی نامقدس 2 دومین قسمت از سری بازی های Unholy Adventure است که به دنبال قسمت اول که داستان آن ناتمام مانده بود ساخته و توسط استودیوی لهستانی خلاق Dali Games: adventure games برای سیستم عامل اندروید عرضه شد. اندروید این بار هم همزمان با انتشار این بازی در گوگل پلی نسخه پولی آن با قیمت 2.99 دلار را تهیه کرده و به صورت آنلاک شده و بدون محدودیت به عنوان اولین وب سایت ایرانی در سطح وب برای شما عزیزان به صورت انحصاری عرضه کرده است. سری بازی های Unholy Adventure که نام دیگر آن ها Unholy Neighborhood است فرانچایزی بسیار جذاب و خلاقانه هستند که می توان آن ها را جزو برترین بازی های داستانی و ماجراجویانه در بین بازی های موبایلی قلمداد کرد. در قسمت اول این بازی که در مطلب دیگری از اندروید نیز آن را معرفی کرده بودیم، شاهد شروع یک داستان اسرارآمیز، عجیب و در عین حال درام بودیم که در آن شخصیت اصلی بازی یعنی Peter Grim وارد یک ماجرای عجیب و اسرارآمیز می شود. طبق این داستان، همسر پیتر ناپدید شده و تمام شواهد موجود خبر از ربوده شدن او می دهند. حالا پیتر برای پیدا کردن همسر خود پا به دنیایی عجیب و ناشناخته گذاشته و با پیدا کردن سرنخ های مرتبط با این اتفاق، به جاهای جدید و مهلک دیگر می رسد که هرکدام به نوعی خبرها و مدارک عجیبی برای پیتر به حساب می روند.

 

Unholy Adventure 2: point and click story game

 

در بازی Unholy Adventure 2: point and click story game شما باید در نقش این مرد جوان تلاش کنید تا همسر ربوده شده تان را پیدا کنید. برای این کار باید مثل یک کارآگاه ماهر به جمع آوری مدارک و سرنخ ها بپردازید و به جاهایی بروید که سرنخ ها شما را به آنجا هدایت می کنند. شما در طول مسیر با شخصیت های مثبت و منفی زیادی رو به رو می شوید که هر کدام از آن ها می توانند گناهکار اصلی این داستان باشند. اما واقعاً داستان از چه قرار است؟ چه کسی همسر Peter را ربوده است؟ اتفاقاتی که در بازی می افتند از چه چیزی نشأت می گیرند؟ شما باید پاسخ این پرسش ها را در بازی پیدا کنید. توجه کنید که در خیلی از بخش های بازی انتخاب های شما می توانند در روند داستان بازی تأثیر مستقیم داشته باشند. بازی در مراحل مختلفی دنبال می شود. هر مرحله در واقع در یک لوکیشن خاص که عموماً مناطقی متروکه یا به نوعی غیرقابل سکونت هستند دنبال می شود. روند گیم پلی بازی Unholy Adventure 2: point and click story game به صورت Point and Click است. شما با کلیک روی آیتم های بازی که در هر لوکیشن نمایش داده می شوند می توانید با آن ها تعامل داشته باشید. این آیتم ها می توانند به عنوان مدارک یا ابزارهای قابل استفاده امکان جمع آوری شدن داشته باشند و یا پازل های فکری باشند. در خیلی از بخش های بازی Unholy Adventure 2: point and click story game مینی گیم هایی نیز وجود دارند که باعث شده اند تا نه تنها بازی چالش برانگیزتر باشد، بلکه روند تکراری بازی از بین برود. برای آشنایی بیشتر با این بازی می توانید ویدئوی تریلر معرفی آن را ببینید و یا تصاویر اسکرین شات آن را مشاهده کنید. قابل ذکر است که این بازی زیبا توانسته در مدتی کوتاه امتیاز فوق العاده 4.8 از 5.0 را به خود اختصاص دهد. اگر از علاقه مندان به بازی های فکری و ماجرایی هستید به هیچ وجه Unholy Adventure 2: point and click story game را از دست ندهید و همین حالا آخرین نسخه پولی آن را به شکل رایگان و تست شده از اندروید دانلود کنید. توجه کنید که برای درک کامل داستان، باید بازی را به ترتیب انجام دهید. بنابراین توصیه می کنیم قبل از تجربه این بازی، ابتدا قسمت اول را تجربه کنید. برای دانلود قسمت اول بازی اینجا کلیک کنید.

توجه: در نسخه انحصاری عرضه شده توسط اندروید، تمام مراحل بازی آنلاک شده و قابل اجرا هستند. حتی بدون تمام کردن مراحل اول، می توانید تمام Chapter ها را بازی کنید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل