دانلود Pang Adventures 1.1.0 – بازی آرکید عالی “ماجراهای پنگ” اندروید + مود + دیتا


بازی اندروید, اکشن, 1237 2017-12-27 04:35:04

Pang Adventures v1.1.0 Full – بازی جدید و فوق العاده زیبای ماجراهای پنگ اندروید همراه دیتا
نسخه کامل به ارزش 2.99 دلار برای شما کاربران همیشگی اندروید
تست شده با اجرای 100% آفلاین

Pang Adventures بازی جدید و سرگرم کننده آرکید و اکشن تحت عنوان “ماجراجویی های پنگ” از استودیوی DotEmu می باشد که چند ساعت قبل نسخه اول ان برای سیستم عامل های اندرویدی و آی و اس و همچنین ایکس باکس و پی اس فور عرضه شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران نسخه اندرویدی ان را حضور شما دوستداران و دنبال کننده بازی های جدید معرفی نماییم! داستان بازی به این صورت توسط سازنده بیان شده است: “دو برادر داستان بازی ما تمام تلاش خود را می کنند تا جهان را از تهاجم بیگانگان نجات دهند! با استفاده از ابزارهای در دسترس می خواهند توپ هایی که قصد نابود کردن جهان دارند را یکی پس از دیگری از بین ببرند! با شلیک به سمت توپ های بزرگ ان ها را به توپ های کوچک تر تبدیل کنید و رفته رفته ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید ؛ البته مواظب باشید توپ ها به شما برخورد نکنند!” توپ های رنگی مختلف در حال بالا و پایین کردن هستند و شما باید با شلیک قلاب به سمت ان ها، ان ها را به توپ های کوچکتر تبدیل کنید تا در نهایت ان ها را حذف کنید و …! اگر از علاقه مندان به بازی های آرکید و جدید اندروید با سبک منحصر به فرد هستید بازی Pang Adventures برای شما ساخته شده است!

برخی از ویژگی های بازی آرکید جدید Pang Adventures اندروید:

  • شامل بیش از 100 مرحله مختلف و متنوع !
  • بازی در نواع مکان های مختلف از جمله قطب جنوب، اسکاتلند و…
  • انواع ابزارها و سلاح های مختلف مسلسل، شعله افکن، لیزر و...
  • روبرو شدن با رئیس های قدرتمند در هر مرحله از بازی
  • گرافیک اچ دی با صداگذاری بسیار هیجان انگیز و کنترلرهای ساده

بازی Pang Adventures با قیمت 2.99 دلار عرضه شده سات که هم اکنون ما در اندروید نسخه پولی و کامل ان را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم! بازی توسط ما برروی LG G3 ANDROID 5 تست شده است و براحتی اجرا می شود! (در اجرای اولیه در صورتی که دیتا رو درست قرار داده باشید عملیات Unpacking Files صورت می گیرد و بازی براحتی اجرا میشود). برای مشاهده تصاویر و تریلری از بازی و دانلود رایگات با ما (من و اندروید!) همراه شوید !

تغییرات نسخه ی v1.1.0 :

* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات و باگ های بازی .

 

دانلود Pang Adventures 1.0.0 - بازی آرکید عالی "ماجراهای پنگ" اندروید + دیتا

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Pang Adventures :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.dotemu.pangadventures  را در مسیر Android/Obb کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.

 




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل