Idle Forest Lumber Inc 1.4.8 - بازی کارخانه چوب بری کلیکی اندروید + مود


بازی اندروید, شبیه سازی, 5194 2022-07-29 19:30:28

Lumber empire: Idle Tycoon v1.4.8 + Mod – بازی شبیه ساز کارخانه چوب بری کلیکی اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول_بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Idle Forest Lumber Inc: Timber Factory Tycoon نام یک بازی در ژانر شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی ADQUANTUM LTD برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. Idle Forest Lumber Inc: Timber Factory Tycoon یک بازی آیدلی و مدیریتی است که در گیم پلی خودش از مکانیزم های کلیکر استفاده می کند. بازی های آیدلی از جمله بازی های مورد علاقه گیمر ها برای وقت گذراندن و پر کردن اوقات فراغت هستند. وقتی حوصله تان سر می رود و می خواهید سرگرم شوید، بازی های آیدلی معمولاً اولین و بهترین انتخاب هستند. این بازی ها عموماً گیم پلی ساده ای دارند و برای تمام رده های سنی و تمام سلیقه ها مناسب می باشند. Idle Forest Lumber Inc: Timber Factory Tycoon هم دقیقاً یکی از همین بازی هاست و می تواند تجربه یونیک و سرگرم کننده ای را برایتان به ارمغان بیاورد. این بازی شما را در نقش مدیر یک کارخانه چوب بری بزرگ قرار می دهد. جایی که شما باید سعی کنید کارخانه چوب بری را مدیریت کنید، کارگران جدید استخدام کنید، به کارگران تان آموزش بدهید، درخت ها را قطع کنید، زمین بخرید و درختان بیشتری در آن بکارید، کارگاه های مختلف در کارخانه احداث کنید، ماشین آلات چوب بری خریداری کنید، سفارش دریافت کنید، و امپراتوری چوب بری خودتان را تشکیل دهید و آن را روز به روز بزرگ تر و گسترده تر کنید و در نهایت به یک سرمایه دار سرشناس در صنعت چوب بری تبدیل شوید.

 

Idle Forest Lumber Inc

 

در بازی های آیدلی، معمولاً همه چیز در مورد ارتقاء هاست و Idle Forest Lumber Inc: Timber Factory Tycoon هم از این قاعده مستثنی نیست. این بازی هم دقیقاً از همان فرمول کلاسیک بازی های آیدلی که همه با آن آشنا هستند و آن را می پسندند استفاده می کند. در طول بازی کار های زیادی بر عهده شما گذاشته می شود که شما باید آنها را انجام دهید تا بتوانید در بازی پیشروی کنید. با ورود به بازی مقداری پول در اختیار دارید که باید آن را برای استخدام کارگران و یا ارتقاء و آموزش آنها استفاده کنید. به همین ترتیب، شما می توانید از پول هایتان برای خرید دستگاه های چوب بری و یا ارتقاء‌ و بهبود کارایی آنها استفاده کنید. همچنین، شما می توانید از این پول ها برای خرید زمین های بیشتر و کاشت درختان در آنها که اصلی ترین نیاز کارخانه تان هستند استفاده کنید. رفته رفته سفارش های بیشتری دریافت خواهید کرد و می توانید تمام پول هایی که به دست می آورید را دوباره در کارخانه تان سرمایه گذاری کنید و انواع و اقسام ارتقاء ها را انجام دهید و با تکمیل بهتر سفارش هایتان، درآمد بیشتری را از کارخانه تان حاصل کنید. Idle Forest Lumber Inc: Timber Factory Tycoon توانسته امتیاز 4.1 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست بیاورد و تیم اندروید قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید.

توجه : در نسخه مود بازی Lumber Empire: Idle Tycoon پول بی نهایت دارید [پول خرج کنید تا متوجه شوید!] و بدون دیدن تبلیغات پاداش دریافت می کنید.