Auto Defense 1.3.3.0 - بازی استراتژیک "دفاع اتوماتیک" اندروید + مود


بازی اندروید, استراتژیک, 692 2022-05-20 01:30:05

Auto Defense v1.3.3.0 + Mod – بازی  استراتژیکی سرگرم کننده “دفاع اتوماتیک” برای دستگاه های اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (سکه + الماس بی نهایت + آنلاک بودن تمام مراحل) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آنلاین

Auto Defense – دفاع اتوماتیک که با نام کامل Auto Defense – Play this Epic Real Castle Battler در گوگل پلی به انتشار رسیده، یک بازی استراتژیکی و سرگرم کننده از استودیوی معروف Gameloft است. این بازی به شکل رایگان توسعه یافته و با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای برای دستگاه های اندرویدی به انتشار رسیده است. مسئولیت ساخت و انتشار این بازی بر عهده واحد کشور سوئد کمپانی گیم لافت بوده است. این کمپانی طی سال های گذشته نسبت به چند سال قبل فعالیت کمتری داشته است و به نظر می رسد تغییرات متعددی در این شرکت بازی سازی در حال جریان باشد. اما بالاخره در سه ماهه دوم سال 2021 بازی مورد انتظار این شرکت یعنی Auto Defense – Play this Epic Real Castle Battler به شکل آزمایشی روانه بازار شد و خیلی زود با توجه بسیاری از مخاطبین رو به رو شد. بازی Auto Defense – Play this Epic Real Castle Battler در سبک بازی های برج دفاعی طراحی شده اما ساختار کمی متفاوتی دارد و گیم لافت برای انحصاری کردن هرچه بیشتر این بازی، از ویژگی ها و خصوصیت های منحصر به فرد خود استفاده کرده است. نتیجه کار یک بازی بسیار جذاب و خوش ساخت در سبک استراتژی-برج دفاعی شده است که با گرافیک دوست داشتنی و طراحی های فانتزی در کنار گیم پلی روان و 60 فریم بر ثانیه ای می تواند تجربه ای بسیار لذت بخش را برای دوست داران این سبک از بازی ها فراهم کند.

 

Auto Defense - Play this Epic Real Castle Battler

 

در بازی Auto Defense – Play this Epic Real Castle Battler وظیفه شما مدیریت و استفاده صحیح از برجک های دفاعی یا پدافندهای دفاعی (Turrets) در مقابل دشمنان است. دشمنان شما موجوداتی بیگانه هستند که از سیاره ای دیگر به سرزمین شما حمله کرده و قصد نابود کردن شما و این سرزمین را دارند. شما یک مرکز فرماندهی اصلی دارید که در اطراف آن جایگاه هایی برای چیدمان برج های دفاعی وجود دارد. شما باید با تاکتیک ها و استراتژی های حرفه ای، اقدام به انتخاب و چیدن برج های دفاعی، ترکیب کردن آن ها، ارتقاء برج ها و مرکز فرماندهی کنید تا در موج های حملات دشمنان بتوانید از خودتان محافظت کنید. فراموش نکنید که هدف اصلی دشمنان شما رسیدن به مرکز فرماندهی و نابود کردن آن است. به محض تمام شدن مقدار سلامتی این مرکز و نابود شدن آن، شما بازنده خواهید بود. بنابراین باید با تاکتیک های مناسب، تمامی مسیر منتهی به این مرکز فرماندهی را تحت پوشش برج های دفاعی خود قرار دهید. هر برج با خصوصیتی منحصر به فرد است و به شکل خاصی به سمت دشمنان حمله می کند که ممکن است در مواردی خاص نسبت به دیگر برج ها ارجعیت داشته باشد. تمام این انتخاب ها به شما و قوه استراتژیکی و مدیریتی شما بستگی دارد بنابراین برای یک نبرد سهمگین آماده شوید. گرافیک بازی با مدل سازی های سه بعدی و طراحی های انیمیشنی و فانتزی و همچنین گیم پلی پویا و داینامیک خود می تواند تجربه ای بسیار جذاب را برایتان به ارمغان بی آورد. برای تجربه بازی زیبای Auto Defense – Play this Epic Real Castle Battler می توانید همین حالا به دانلودباکس اندروید مراجعه کنید و اقدام به دریافت نسخه معمولی یا مود شده بازی کنید.

نکته: به خاطر آنلاین بودن بازی، ممکن است استفاده از نسخه مود منجر به مسدود شدن حساب کاربری شما شود و یا ممکن است ویژگی های آن از کار بی افتد.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل