Super Clone 7.0 - بازی اکشن : بازی اکشن روگ لایک با تم سایبرپانکی + مود 


بازی اندروید, اکشن, 412 2021-05-25 19:30:19

Super Clone: cyberpunk roguelike action v7.0 + Mod – بازی سوپر کلون: بازی اکشن روگ لایک با تم سایبرپانکی اندروید
نسخه معمولی بازی + نسخه مود بازی به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آنلاین

Super Clone: cyberpunk roguelike action نام یک بازی در ژانر اکشن است که توسط استودیو بازی سازی LeftRight برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. بازی پیش رو یک بازی روگ لایک و سراسر اکشن با تم سایبرپانکی است. تجربه این بازی دقیقاً همان چیزی است که از بازی های این سبک انتظار دارید. یک بازی که در آن شما در نقش قهرمان داستان هستید و باید برای نجات جهان با نیرو های دشمنان مبارزه کنید. خط داستانی Super Clone: cyberpunk roguelike action عمیق نیست و بسیاری از چیز هایی که باید در مورد خط داستانی بازی بدانید در طول بازی و در قالب باکس های متنی برای شما بازگو می شوند. از قرار معلوم جهان توسط ربات ها اشغال شده و قهرمان تان هم که تنها امید نجات جهان است حافظه اش را از دست داده. حالا، شما باید به قهرمان تان کمک کنید تا بتواند با دشمنان که همان ربات ها هستند مبارزه کند و جهان را از شر آنها خلاص کند و در این بین تکه های حافظه خودش را هم به دست بیاورد و بفهمد که چرا دنیا به این روز افتاده است. اما تمرکز اصلی بازی روی خط داستانی نیست. Super Clone: cyberpunk roguelike action بیشتر روی گیم پلی تمرکز کرده است. شما به راحتی می توانید با استفاده از جوی استیک مجازی که در قسمت سمت چپ و پایین صفحه نمایش دستگاه‌ تان تعبیه شده است قهرمان تان را کنترل کنید و او را به اینطرف و آنطرف هدایت کنید. قهرمان تان هم به یک اسلحه مجهز است و به صورت خودکار دشمنان را هدف گیری می کند و به آنها شلیک می کند. خوشبختانه، مثل بسیاری از بازی های این سبک، برای شلیک کردن نیازی نیست قهرمان تان را متوقف کنید و حتی زمانی که حرکت می کنید قهرمان تان می تواند به دشمنان شلیک کند. از آنجایی که مبارزات این بازی هاردکور هستند، این باعث می شود کمتر در مقابل دشمنان آسیب پذیر باشید. وقتی که دشمنان از هر جهت به سمت‌ تان هجوم آوردند و جهنمی از تیر های دشمنان به سمت تان روانه شد، این ویژگی قهرمان‌ تان می تواند به کمک تان بیاید تا عمر گرانبهای تان را به راحتی از دست ندهید.

 

Super Clone cyberpunk roguelike action

 

جهان بازی Super Clone: cyberpunk roguelike action بسیار گسترده است و از چند مپ تشکیل شده که هر مپ آن دارای چند استیج است. زمانی که دشمنان هر استیج را از بین بردید، می توانید وارد استیج بعدی شوید. در انتهای هر چند استیج هم با یک باس قدرتمند مواجه می شوید که پس از شکست دادن آن قادر خواهید بود به مپ بعدی بروید. دشمنان و باس ها دائماً پیشرفته تر می شوند و پترن های هجومی آنها تغییر می کند. قهرمان تان در ابتدا تجهیزات اندک و اسلحه ضعیفی دارد و توانایی مقابله با دشمنان استیج های بالا را ندارد. به همین دلیل، شما باید همیشه به فکر آپگرید کردن قهرمان تان باشید. این آپگرید ها در انتهای استیج ها و به عنوان پاداش در اختیارتان قرار می گیرند و شما معمولاً می توانید از میان آپگرید های مختلف یکی را به دلخواه تان انتخاب کنید. البته، این انتخاب ها نباید رندوم انجام شوند و باید متناسب با استیج ها باشند. ارتقاء ها بسیار متنوع و گوناگون هستند و می توانند شامل افزایش میزان عمر، افزایش قدرت اسلحه، افزایش سرعت تیراندازی، اضافه شدن ماژول های جدید، و بسیاری موارد دیگر باشند که در طول بازی با آنها آشنا خواهید شد. علاوه بر بخش گیم پلی Super Clone: cyberpunk roguelike action از لحاظ سمعی و بصری هم عالی است و توسعه دهندگان در این بخش هم عملکرد خوبی داشته اند. طراحی هنری جهان بازی به نحو احسن انجام شده است و قهرمان و دشمن ها هم طراحی اورجینال دارند. تم سایبرپانکی بازی با نور های رنگی نئونی و همچنین انیمیشن ها و افکت های اسلحه ها و انفجار ها،  فضای گرافیکی جذاب و جالبی را برای این بازی خلق کرده اند و هر گیمری را به وجد می آوند. صداگذاری ها هم کم نظیر هستند و هیجان غیر قابل وصفی را در بازی ایجاد می کنند. Super Clone: cyberpunk roguelike action بیش از 1.000.000 بار توسط گیمر ها از سراسر جهان دانلود شده است و توانسته از میان آراء آنها امتیاز 4.2 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص دهد. از این رو، تیم اندروید قصد دارد این بازی پرطرفدار و مهیج را در دو نسخه اصلی و مود شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را که قبلاً توسط تیم ما تست شده است از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در نسخه مود بازی شما برروی آیکون موجود در بالا – چپ که منوی تقلب نام دارد کلیک کنید تا بتوانید از دو ویژگی [آسیب زیاد + شخصیت نمی میرد] استفاده کنید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل