Tuscany Villa 1.30 - بازی تفننی-مدیریتی ویلای توسکانی اندروید + مود


بازی اندروید, پازل و فکری, 1333 2022-09-01 19:30:18

Tuscany Villa v1.30 + Mod – بازی تفننی و مدیریتی “ویلای توسکانی” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (طلا و ستاره بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Tuscany Villa – ویلای توسکانی اولین پروژه رسمی استودیوی خلاق Genjoy اسپانیایی است که در قالب یک بازی تفننی (Casual) و مدیریتی ساخته و طراحی شده است. این بازی به شکل رایگان در گوگل پلی برای دیوایس های اندرویدی در دسترس قرار گرفته است اما اندروید نه فقط نسخه معمولی و اورجینال این بازی را، بلکه یک نسخه مجزا به شکل مود شده نیز تدارک دیده تا شما عزیزان بتوانید از همین مطلب این بازی را در دو نسخه معمولی و مود شده دریافت کنید. بازی ویلای توسکانی با ایده برداری از بازی های موفق و محبوبی در همین سبک مثل Homescapes یا Vineyard Valley ساخته و توسعه یافته است و به همین خاطر باید گفت که اگر پیش تر یکی از این نوع بازی ها را تجربه کرده باشید، به سرعت متوجه سبک مشابه این بازی ها با Tuscany Villa خواهید شد. اما درست مثل تمام این بازی ها که هر کدام به نوبه خود ویژگی ها و خصوصیت های منحصر به فردی دارند، بازی ویلای توسکانی نیز ویژگی ها و قابلیت های مخصوص به خود را دارد که احتمالاً خط داستانی آن یکی از نقاط قوت اصلی این بازی محسوب می شود. این بازی درست مثل تمام بازی های همین سبکی، در دو بخش اصلی مدیریت و پازلی جریان دارد. در بخش پازلی، شما باید با حل کردن پازل های جورچین 3 تایی یا به اصطلاح Match-3 Puzzles اقدام به کسب منابع مالی برای خرید لوازم مورد نیاز خود کنید. در حقیقت باید گفت که این بازی به نوعی یک بازی طراحی و دکوراسیون خانه و باغچه است.

 

Tuscany-Villa

 

Tuscany Villa داستان دختر جوانی به نام Laura را روایت می کند که تصمیم می گیرد تا عمارت خانوادگی خود را که سال های سال است متروکه شده بازسازی کند. این عمارت برای مادربزرگ لارا است و مادربزرگش آن را به لارا می دهد تا آن را نوسازی کند. لارا تصمیم دارد تا این عمارت بزرگ را با تغییراتی شگفت انگیز به یک هتل مدرن خانوادگی تبدیل کند. او برای این کار به شما و ایده پردازی های خلاقانه شما نیاز دارد. کار شما کمک کردن به لارا در حل کردن پازل ها و جورچین ها برای کسب پول به منظور خریدن لوازم و اساسیه مورد نیاز است. هر بخش از بازی با یک پازل حل شده و سپس شما می توانید با انتخاب از بین گزینه های مختلف اقدام به خرید لوازم دلخواه کنید و این عمارت را قدم به قدم بازسازی و زیبا کنید! شما می توانید از آیتم های مختلف و جذاب برای زیباسازی محیط های گوناگون این ویلا استفاده کنید. همچنین باغچه و حیاط بیرون این ویلا نیز بخش مهم و زیبایی از این عمارت محسوب می شود که نیاز به رسیدگی های شما دارد. در کنار انجام این کارها، در بازی Tuscany Villa می توانید با شخصیت های متعدد آشنا شده و داستان هرکدام را دنبال کنید. شما حتی می توانید با انتخاب هایی که در طول بازی دارید، روند این داستان ها را کمی تغییر دهید. بازی زیبای Tuscany Villa یک بازی مدیریتی، پازلی و سرگرم کننده است که می تواند خلاقیت های شما را شکوفا کند و مدت ها شما را سرگرم کند. پس معطل نکنید و همین حالا آخرین نسخه آن را از سرورهای اندروید به رایگان دریافت کنید و عمارت خانوادگی لارا را به یک هتل مجلل و زیبا تبدیل کنید!

توجه : در نسخه مود پس از پشت سر گذاشتن مراحل آموزشی ستاره و طلا بی نهایت دریافت می کنید [هنگام ورود به بازی اینترنت قطع باشد]

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل