Dragon x Dragon 1.7.24 - بازی شبیه سازی-مدیریتی سرزمین اژدهایان+مود


بازی اندروید, شبیه سازی, 1034 2022-03-08 02:30:24

Dragon x Dragon v1.7.24 + Mod – بازی شبیه سازی و استراتژیکی “سرزمین اژدهایان” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Dragon x Dragon – سرزمین اژدهایان یک بازی مدیریتی و استراتژیکی در سبک شبیه سازی از دنیای اژدهایان افسانه ای است که به شکل رایگان توسط استودیوی ژاپنی GiantMonster توسعه یافته و در گوگل پلی به انتشار رسیده است. این بازی اگرچه به صورت رایگان عرضه شده اما دارای قابلیت پرداخت درون برنامه ای بوده و آیتم های بسیاری در داخل فروشگاه بازی وجود دارند که برای خرید آن ها باید با اقدام به پرداخت های واقعی کنید که البته این قابلیت به صورت عادی در ایران در دسترس نیست. به همین خاطر اندروید نه تنها نسخه اورجینال بازی را برای شما عزیزان آماده کرده، بلکه اقدام به عرضه یک نسخه مود شده از این بازی هم کرده است تا اگر مایل به تجربه بازی در حالت مود و بی نهایت هستید نیز بتوانید از این بازی لذت کافی را ببرید. Dragon x Dragon یک بازی کاملاً الگوبرداری شده از عناوین قدیمی تری مثل Dragons Evolution ، Dragon Battle ، Dragon Mania Legends ، School of Dragons ، Merge Dragons ، Dragon Village و Dragon City است که آن ها را در مطالب دیگری از اندروید برای شما عزیزان معرفی کرده بودیم. برای مراجعه به صفحه معرفی هر کدام از این بازی ها و دانلود آن ها کافیست روی نام بازی مورد نظرتان کلیک کنید تا مستقیماً به مطلب همان بازی در اندروید هدایت شوید. بنابراین باید گفت که بازی Dragon x Dragon ماهیتی تکراری و کلیشه ای دارد و اگر پیش تر از این با بازی هایی که نام برده شد آشنا شده باشید و آن ها را تجربه کرده باشید، این بازی تداعی گر ویژگی های آن بازی ها خواهد بود.

 

Dragon x Dragon

 

در Dragon x Dragon شما یک سرزمین افسانه ای دارید که ساکنین آن اژدهایان فانتزی هستند. کار شما مدیریت این سرزمین و گسترش آن با نگهداری، پرورش و رسیدگی به اژدهایان است. این رسیدگی ها از زمان تولد این موجودات شروع می شود و تا زمانی که آن ها بزرگ و به هیولاهایی مهارنشدنی تبدیل شوند ادامه دارد. درواقع باید گفت مثل خیلی دیگر از همین بازی ها، Dragon x Dragon نیز دارای دو بخش اصلی است. بخش اول، پرورش و مدیریت انواع و اقسام اژدها از نژادهای گوناگون است. در بخش دوم، می توانید با اژدهایانی که پرورش داده اید یک گروه بسازید و با آن ها به نبرد با دیگر اژدهایان بروید. این نبردها در غالب مبارزه های 6 به 6 از نوع نوبتی است. هر اژدها به صورت جداگانه قابل ارتقاء و شخصی سازی است. بنابراین برای این بخش شما نیاز به استفاده از مهارت های استراتژیکی دارید. همچنین در Dragon x Dragon امکان ترکیب کردن نژاد اژدهایان با یکدیگر و ساخت یک نژاد جدید نیز وجود دارد. بازی Dragon x Dragon از نظر گرافیکی بسیار ساده است اما جزئیات زیادی در این طراحی ها دیده می شود که باعث شده تا این بازی مثل یک بازی استراتژیکی خوب به نظر برسد. مدل سازی ها دو و نیم بعدی و انیمیشنی هستند. برای اینکه بیشتر با نوع طراحی های بازی آشنا شوید می توانید اقدام به تماشای ویدئوی تریلر معرفی بازی کنید و نگاهی به تصاویر اسکرین شات بی اندازید. Dragon x Dragon همینک به صورت تست شده در دو نسخه معمولی و مود شده برای دانلود آماده است. برای دریافت این بازی می توانید از لینک های مستقیم اندروید که در بخش دانلود باکس وجود دارند استفاده کنید.

توجه :

1 – پس از نصب بازی، اینترنت وصل باشد تا بازی مقداری دیتا دریافت کند و بعد از ان قادر به لذت بردن از بازی به صورت آفلاین هستید
2 – اسم بازی عوض شده و هم اکنون اسمش Dragon Paradise: City Sim Game می باشد.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل