دانلود Idle Mafia Boss 1.30 - بازی شبیه ساز "رئیس مافیا" اندروید + مود


بازی اندروید, شبیه سازی, 1543 2022-08-08 19:30:24

Idle Mafia Boss: Cosa Nostra v1.30 + Mod – بازی کلیکر – تفننی سرگرم کننده “رئیس مافیا” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (افزایش پول به جای کاهش) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Idle Mafia Boss: Cosa Nostra – رئیس مافیا: کوزا نوسترا یک بازی کلیکری سرگرم کننده و مدیریتی دیگر در سبک بازی های شبیه سازی برای سیستم عامل اندروید است که به صورت رایگان اما با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای توسط استودیوی آلمانی ALPHATIER Studios در گوگل پلی به انتشار دست پیدا کرده و در دسترس بازیکنان اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است. برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی اندروید اقدام به تهیه، بررسی و معرفی این بازی در دو نسخه معمولی و مود شده برای شما عزیزان کرده است. Idle Mafia Boss: Cosa Nostra اولین بازی رسمی استودیوی ALPHATIER محسوب می شود اما به عنوان اولین بازی باید گفت که نتیجه نهایی خیلی خوب بوده چرا که توسعه دهندگان این بازی قبل از اینکه بخواهند این بازی را بسازند مدت ها زمان صرف بررسی بازی های مشابه کردند تا بتوانند با الگوبرداری از دیگر بازی ها و حذف نقاط ضعف آن ها و تمرکز روی نقاط قوتشان، یک بازی خوش ساخت و خوب بسازند و باید گفت که آن ها موفق شدند تا این هدف را عملی کنند. برای همین می توان گفت که در بازی رئیس مافیا شما با یک روند جالب، سرگرم کننده و کاملاً مدیریتی و استراتژیکی رو به رو هستید؛ پس بهتر است این بازی را صرفاً یک عنوان تفننی و کلیکر عادی ندانید.

 

Idle Mafia Boss: Cosa Nostra

 

در Idle Mafia Boss: Cosa Nostra داستان در رابطه با مافیای معروف نیویورک در اوایل دهه 1930 میلادی است. در آن زمان گروه های مافیایی بزرگی که از همه آن ها بزرگ تر و معروف تر گروه های مافیایی سیسیلی ایتالیا بودند که در آمریکا با نام Cosa Nostra شناخته می شدند. شما در این بازی به دهه 1930 میلادی در نیویورک سفر می کنید و در نقش یک رئیس مافیا، سازمان مخفی و بزرگ خود را راه اندازی می کنید. همه چیز از صفر شروع می شود اما با تلاش شما، این مافیا قدرت گرفته و کم کم بزرگ تر می شود. هدف شما تصرف کل نیویورک و مقابله با گروه های مشابه دیگر برای کسب قدرت است. مافیاهای بزرگی مثل آل کاپون یا لوکی لوچیانو در این بازی حضور دارند و شما را در رسیدن به اهدافتان راهنمایی می کنند. در Idle Mafia Boss: Cosa Nostra هدف شما فقط تصرف نیویورک نیست بلکه قصد شما گرفتن قدرت در شهرهای دیگر مثل شیکاگو نیز است. بازی Idle Mafia Boss: Cosa Nostra کاملاً با مکانیزم های بازی های Idle و Tycoon ساخته شده است و شما صرفاً با صرف هزینه برای ارتقاء بخش های مختلف می توانید پول های بیشتری به دست بیاورید و با کمک این پول ها تجارت خود را گسترش دهید. بازی Idle Mafia Boss: Cosa Nostra با گرافیک ساده و طراحی های کارتونی ساخته شده و باید گفت که تمرکز اصلی بازی روی بخش روند گیم پلی بازی است. اگر از دوست داران بازی های سبک کلیکر هستید و به داستان های مافیایی علاقه دارید، بازی رئیس مافیا را از دست ندهید و همین حالا آخرین نسخه آن را به همراه یک نسخه مود شده از سرورهای اندروید دریافت کنید و سازمان مافیایی و گانگستری خود را راه اندازی کنید!

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه com.alphatier.idlemafia را در Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل