دانلود Clan N 1.5.1+49 - بازی اکشن متفاوت و محبوب "کلن ان" اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 680 2022-04-30 01:30:09

Clan N v1.5.1 + Mod – بازی اکشن دوست داشتنی و متفاوت کلن ان اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Clan N نام یک بازی در ژانر اکشن است که توسط استودیو بازی سازی Creamative برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. Clan N یک بازی کو آپ ۴ نفره با استایل آرکید و در سبک بزن بزن است که توانسته حال و هوای بازی های کلاسیک آرکید را با بازی های جنگی مدرن ترکیب کند. گیم پلی بازی روند پر سرعتی دارد. برای پیشروی در بازی، باید جاخالی دهید، از خودتان دفاع کنید، و از حملات سبک، سنگین، و حملات مخصوص‌ تان به شکل خردمندانه‌ای استفاده کنید. شما در یک جهان افسانه ای با تم خاور دور در ۷ لول مختلف به چالش کشیده می شوید و با دشمن ها و باس های آنها و مینی گیم های درون بازی اصلی دست و پنجه نرم می کنید. خط داستانی بازی با ۴ پروتاگونیست آن ارتباط مستقیم دارد. این پروتاگونیست ها  Clan N را تشکیل می دهند: Akira، که یک نینجا با شمشیر و چاقو است، Reina، که متخصص مبارزات تن به تن است، Daiki، که یک جنگجو با دو شمشیر است، و Tarou، که یک راهب با توانایی نصف کردن دشمنان با داس خودش است. Clan N یک گروه باستانی سامورایی در خاور دور است که اعضای آن قسم خورده اند تا از سرزمین های پادشاهی در مقابل دشمنان محافظت کنند. بعد از سال‌ ها آموزش، هر کدام از آنها توانسته اند نیرو های ویژه ای به دست بیاورند. Akira صاعقه را به خدمت خودش در می آورد، Reina زمین لرزه را کنترل می کند، Daiki گردباد ایجاد می کند، و Tarou می تواند از کمک اژدها استفاده کند. از قرار معلوم Akuji،‌ که قبلاً عضوی از کلن بوده و به خاطر سوء استفاده از نیروی ویژه اش از کلن اخراج شده، اکنون قصد حمله به سرزمین های پادشاهی را دارد و نقش آدم بدِ ی داستان را ایفا می کند.

 

Clan N

 

بهترین کلمه برای توصیف این بازی “سرگرم کننده” است. اما این بازی واقعاً بیشتر از این توصیف است. این بازی لذت بخش است،‌ از لحاظ بصری زیباست، و اگر تصمیم داشته باشید آن را چهار نفره و به صورت کو آپ بازی کنید واقعاً هیجان انگیز است. ۷ ماموریت، یا مراحل بازی Clan N، مپ های نسبتاً گسترده ای دارند و با تم های جنگل، معبد، کشتی و … هستند. سیستم مبارزاتی بازی دارای ترکیبی از مکانیزم های مختلف است و شامل جاخالی دادن، پریدن، دفاع، و فرم های مختلف حملات سبک و سنگین، و نیرو های ویژه هر کاراکتر می شود. هرچه وارد بخش های جدید تری از بازی می شوید، با دشمنان جدید تر و باس ها و مینی گیم های متفاوت تری مواجه می شوید. دشمن ها متنوع هستند و در غالب انسان ها که نینجا و سامورایی هستند و حیواناتی مثل عنکبوت های غول آسا در بازی ظاهر می شوند. هر کدام از آنها هم در رنگ های خاصی (سبز، آبی،‌ نارنجی، قرمز،… ) طبقه بندی شده اند که قوی و ضعیف بودن آنها را نشان می دهد. همچنین، در این بازی باید حواستان به محیط اطرافتان هم باشد. موانع محیطی ای مثل آتشفشان هایی که گلوله های آتش پرتاب می کنند، سنگ هایی که از تپه ها به پایین می افتند، و چیز های مختلفی که از روی سقف غار ها می ریزند برای شما یک تهدید به حساب می آیند.

 

Clan N

 

البته مثل اکثر بازی های ویدیویی، در این بازی هم می توانید با مراجعه به قسمت تنظیمات، هر وقت که خواستید درجه سختی بازی را مطابق میل تان کم یا زیاد کنید. اما در بعضی از بخش های مراحل بازی، یک سری معابدی هم برای شما در نظر گرفته شده است که می توانید به آنها مراجعه کنید و توانایی های کاراکتر هایتان را ارتقاء‌ دهید. این توانایی ها شامل سرعت، قدرت، پایداری، مسئولیت، و نیروهای ویژه می شوند. از طرف دیگر، با توجه به کاراکتر انتخابی تان، در این معابد می توانید تجهیزاتی مثل معجون و شوریکین هم به دست بیاورید. این بازی از لحاظ گرافیکی هم در سطح بالایی است. طراحی هنری بازی پیکسلی است اما کوه ها، مزرعه ها، غار ها، معابد، کشتی ها دارای جزئیات زیادی هستند و توسعه دهندگان توانسته اند با افکت های مبارزات و شبیه سازی باد با حرکت ابر ها و برگ های درختان و … اتمسفر فوق العاده ای را برای این بازی خلق کنند. تمام این ویژگی های بصری در کنار صداگذاری های عالی برخورد شمشیر ها، پریدن ها، پرتاب شدن اشیاء، و … و همینطور ساندترک های عالی بازی، تجربه ای را برای شما به ارمغان خواهند آورد که هرگز فراموشش نمی کنید. Clan N امتیاز 4.0 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص داده است و تیم اندروید قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق سرور های ما در انتهای مطلب دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!