دانلود Magic Archer 0.463 - آپدیت بازی اکشن کماندار جادویی اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 1099 2023-07-30 20:30:16

Magic Archer v0.463 + Mod – بازی اکشن کماندار جادویی – ماجراجویی قهرمان اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Magic Archer: Hero hunt for gold and glory نام یک بازی در ژانر اکشن است که توسط استودیو بازی سازی Kometa.Games برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Kometa.Games پیش از این بازی هم بازی های خوبی را برای گیمر ها منتشر کرده است و کارنامه بازی سازی موفقی در مارکت اندروید دارد. بازی پیش رو یعنی Magic Archer: Hero hunt for gold and glory هم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با ارائه یک گیم پلی جذاب و سرگرم کننده، تجربه منحصر به فرد و هیجان انگیزی را برای علاقه مندان به بازی های ژانر پرطرفدار اکشن به ارمغان بیاورد. گیم پلی این بازی بسیار ساده است و از مکانیزم های مرسوم بازی های اکشن، ماجراجویی، و نقش آفرینی استفاده می کند. ساختار بازی به صورت مرحله ای یا همان استیج به استیج است و تمرکز آن هم بیشتر روی سیستم مبارزاتی و المان های شوتر است. شما به عنوان یک کماندار قهرمان، وظیفه دارید در هر استیج با نیرو های شیطانی و هیولا های خبیث مبارزه کنید و با شکست دادن آنها جهان را نجات دهید. همانطور که به احتمال زیاد خودتان هم متوجه شدید، این خط داستانی، خط داستانی تقریباً ۹۰٪ بازی های مشابه این بازی است. اما با وجود اینکه ایده‌ پر شدن جهان از نیرو های شیطانی و امیدوار بودن جهانیان به یک قهرمان که بتواند آنها را نجات دهد بارها و بارها تکرار شده است، با این وجود اتمسفر و فضایی که توسعه دهندگان برای این بازی ایجاد کرده اند عالی است و قطعاً این بازی ارزش امتحان کردن را دارد.

 

Magic Archer

 

 جهان افسانه ای بازی Magic Archer: Hero hunt for gold and glory بسیار گسترده است و دارای استیج های زیادی می باشد. گیم پلی و سیستم مبارزاتی بازی ساده است. برای کنترل قهرمان به راحتی می توانید انگشت تان را روی جوی استیک مجازی که در قسمت پایین صفحه نمایش دستگاه تان تعبیه شده است قرار دهید و قهرمان تان را به اینطرف و آنطرف هدایت کنید تا بتواند از تیر های دشمنان جان سالم به در ببرد. برای تیراندازی هم تنها کافی است انگشت تان را از روی جوی استیک مجازی بردارید و قهرمان تان را برای چند لحظه ثابت نگه دارید که عملیات نشانه گیری و تیراندازی به صورت خودکار آغاز شود. سطح دشواری هر استیج حالت تصاعدی دارد و هر استیج از استیج قبلی دشوارتر می شود. اما قهرمان تان هم در هر استیج می تواند پرک ها یا همان توانایی ها و قدرت هایی را به دست بیاورد که کمک می کند بتوانید با قدرت بیشتر با دشمنان مبارزه کنید و آنها را شکست دهید. این پرک ها می توانند در قالب افزایش سرعت تیراندازی، افزایش قدرت تیر ها، افزایش تعداد تیر ها، افزایش میزان عمر، و بسیاری موارد دیگر باشد که در طول بازی با آنها بیشتر آشنا خواهید شد. همچنین پس از هر چند استیج هم با یک فرشته افسانه ای مواجه می شوید که هدایایی را به شما می دهد. این هدایا هم می توانند در قالب پرک ها و یا پول بازی باشند که به شما کمک می کند بتوانید آیتم های مختلفی را برای قهرمان تان خریداری کنید و اور را مجهز کنید. این بازی از لحاظ گرافیکی و صداگذاری ها هم فوق العاده است و جلوه های سمعی و بصری آن هر گیمری را مجذوب خودش می کند. Magic Archer: Hero hunt for gold and glory امتیاز 4.0 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست آورده است و تیم اندروید قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق سرور های ما در انتهای مطلب دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در نسخه مود بازی پول خرج کنید بجای کم شدن، زیاد می شود.

 

آموزش نصب نسخه اصلی بازی Magic Archer:

در صفحه ای مجزا به صورت تصویری و دقیق آموزش نصب بازی های با فرمت xapk توسط تیم اندروید آماده شده است که با مشاهده آن قادر خواهید بود بازی ها و برنامه های با این فرمت را مثل آب خوردن و با یک لمس نصب کنید:

آموزش تصویری نصب فایل نصبی XAPK بازی ها و برنامه های اندروید + نکات