دانلود New Star Manager 1.7.2 - بازی مربی جدید ستاره های فوتبال + مود


بازی اندروید, ورزشی, 2795 2022-05-20 01:45:10

New Star Manager v1.7.2 + Mod – بازی مربی جدید ستاره های فوتبال اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (آنلاک + پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

New Star Manager نام یک بازی در ژانر ورزشی است که توسط استودیو بازی سازی Five Aces Publishing Ltd برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. فوتبال ۹۰ دقیقه‌ای است که هرگز قدیمی نمی شود، حتی اگر این ۹۰ دقیقه در یک بازی موبایلی در چند دقیقه کوتاه فشرده سازی شود. اگر عاشق فوتبال باشید امکان ندارد عاشق New Star Manager نشوید. این بازی یک بازی لذت بخش سورپرایز کننده است. وقتی که این بازی را نصب می کنید با خودتان فکر می کنید با یک بازی معمولی رو به رو خواهید شد، اما وقتی چند دقیقه مشغول بازی کردن می شوید با خودتان می گویید اوه خدای من! خارق العاده است! باید بگوییم حق با شماست، New Star Manager یک بازی خارق العاده است. این بازی به همراه شجره نامه ای می آید که بسیاری از بازی های موبایلی ندارند. New Star Manager در حقیقت به نوعی دنباله ای برای بازی محبوب و پرطرفدار New Star Soccer به حساب می آید. جالب است بدانید که این بازی برای پی اس، نینتندو، و ویندوز هم ارائه شده است. اما به نظر بسیاری از طرفداران و منتقدان، تجربه نسخه موبایلی این بازی به مراتب بهتر از تجربه نسخه های پلتفرم های دیگر است که در نوع خودش نکته بسیار قابل توجهی است. در حالی که بازی های پرطرفداری مثل PES و FIFA روی پلتفمر های گیمینگ بزرگ امپراطوری می کنند، New Star Manager توانسته در دستگاه های موبایلی خوش بدرخشد و نه تنها در مارکت اندروید بلکه در مارکت آی او اس هم طرفداران زیادی پیدا کند. بیش از 1.000.000 دانلود این بازی در مارکت اندروید هم نشانگر محبوبیت روزافزون این بازی در میان طرفداران است. اما این همه سر و صدا برای چیست؟ New Star Manager شما را در نقش مدیر یک باشگاه کوچک قرار می دهد و از شما می خواهد با مدیریت تیم باشگاهی تان، قله های افتخار را در مسابقات و لیگ های مختلف فتح کنید. شما این موقعیت را دارید که بتوانید تیم تان را مدیریت کنید، شهرت کسب کنید، پول و اعتبار به دست بیاورید، با بازیکنان قرارداد منعقد کنید، ساختمان های باشگاه تان را رشد و توسعه دهید، و خیلی زود در مادرید و لیورپول با حریفان تان رقابت کنید و تمام جام ها را به دست بیاورید و به بزرگ ترین تیم جهان تبدیل شوید. اما علاوه بر مدیریت، شما می توانید در لحظه های حساس هم با بازیکنان تان همراه شوید و دریبل کنید، پاس بدهید، شوت کنید، ضربه کاشته بزنید، و دروازه تیم حریف را باز کنید. حتی زمانی هم که گند زدید، می توانید دوباره برگردید و موقعیت قبلی را تکرار کنید. هرچند، همانطور که می توانستیم انتظار داشته باشیم، این امکان محدود است.

 

New Star Manager

 

تمام مکانیزم های گیم پلی بازی New Star Manager که بسیار هم ساده هستند، چه در حالت مدیر و چه در حالت بازیکن، در یک بخش آموزشی که البته کوتاه هم نیست به شما آموزش داده می شوند. در کل، تنها چیزی که باید بدانید این است که برای تمام کار هایتان در این بازی باید از کارت استفاده کنید. کارت‌ ها بازیکنان شما هستند، صحبت‌ های در رختکن هستند، نوشیدنی انرژی هستند، تمرینات هستند، قرارداد هستند، ارتقاء هستند، کارت‌ ها همه جا هستند! این سیستم کارتی، هم بسیار خوب از آب درآمده است و هم باعث شده است تا تمام جزئیاتی که در New Star Soccer به عنوان “جزئیات بیش از حد” شناخته می شدند حذف شوند و تجربه ای شسته و رفته‌ تر حاصل شود. اما این سیستم کارتی باعث نشده که عمق بازی کم شود. خوشبختانه، New Star Manager بازی بسیار عمیقی است و همان چیزی است که از یک بازی دنباله خوب انتظار می رود. انواع و اقسام مسئولیت ها شامل عقد قرارداد با بازیکنان، تمرین بازیکنان، مدیرت باشگاه، ارنج تیم، بالا بردن انرژی بازیکنان، مدیریت روحی و روانی بازیکنان، ساختن ساختمان های باشگاه و ارتقاء استادیوم، استخدام مدیران و کادر فنی، و همچنین بسیاری مسئولیت های دیگر، همگی بر عهده شماست. در مجموع، باید گفت New Star Manager همان چیزی است که شما انتظار دارید و بدون شک یک تجربه رضایتبخش خواهد بود. گیم پلی بازی به دو بخش مدیر و بازیکن تقسیم می شود و در هر دو بخش توسعه دهندگان توانسته اند عملکرد موفقی داشته باشند. بعد گرافیکی و بعد صداگذاری ها هم عالی هستند و در کنار کنترل های ساده این بازی، New Star Manager را به یک بازی ایده آل تبدیل می کنند. New Star Manager توانسته امتیاز 4.5 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست بیاورد و تیم اندروید قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در نسخه مود بازی قفل محتوای پولی باز شده و پول بی نهایت دارید [در اجرای اولیه و در پنجره نمایش داده شده گزینه disagree را انتخاب کنید ]

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل