دانلود Farmscapes 2.4.2.0 - بازی مدیریتی-پازلی "مزرعه دار" اندروید!


بازی اندروید, پازل و فکری, 989 2022-04-23 01:30:16

Farmscapes v2.4.2.0 – بازی مدیریتی و پازلی بسیار سرگرم کننده “مزرعه دار” برای اندروید
یک بازی مهیج و خوش ساخت دیگر از سری بازی های مدیریتی استودیوی Playrix
تست شده با اجرای آنلاین

Farmscapes – مزرعه دار عنوانی دوست داشتنی و سرگرم کننده از یک بازی مدیریتی و پازلی دیگر از استودیوی محبوب و خلاق Playrix ایرلندی است که بعد از موفقیت های بازی های قبلی مثل Township ، Fishdom ، Homescapes ، Wildscapes و یا Gardenscapes ساخته شده و برای سیستم عامل اندروید به انتشار رسیده است. شایان ذکر است که اندروید برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی اقدام به تهیه، بررسی و آماده سازی این بازی در سطح وب کرده است و آخرین نسخه رسمی آن را بعد از تست برای دانلود به صورت رایگان ارائه کرده است. قبل از اینکه به معرفی و بررسی این بازی بپردازیم باید نکته ای مهم را بازگو کنیم و آن نکته این است که چندین سال پیش یک بازی مشابه که دقیقاً همین نام یعنی Farmscapes را داشت برای پلتفرم PC منتشر شده بود که درست مثل همین بازی در سبک مزرعه داری و مدیریتی بود. لطفاً توجه داشته باشید که بازی پیش روی شما که در این مطلب قصد معرفی آن را داریم هیچ ربطی به بازی نام برده قدیمی ندارد و یک بازی منحصر به فرد و متفاوت از استودیوی بازی سازی Playrix به شمار می رود. بنابراین بهتر است بدانید که این دو بازی صرفاً از نظر نام گذاری شبیه به یکدیگر هستند. در این عنوان، مثل دیگر بازی های مدیریتی Playrix بخش مهمی از بازی به مدیریت بخش ها و آیتم ها مربوط است. همچنین مثل دیگر بازی های این توسعه دهنده، در بازی مزرعه دار نیز یکی از قسمت های مهم، پازل های جورچینی از نوع جورچین 3 تایی یا همان Match 3 Puzzle است که بسیار مهم هستند و به همین دلیل است که سبک اصلی بازی به خاطر این قسمت، سبک پازل (Puzzle) انتخاب شده است.

 

Farmscapes

 

شما در بازی Farmscapes در نقش شخصیت اصلی یعنی Mary که یک خانم جوان و فعال و پرشوق است هستید. Mary تصمیم می گیرد تا یک مزرعه متروکه و قدیمی که ده ها سال است در بیرون شهر رها شده را خریداری کرده و آن جا را مجدداً بازسازی کند. شما باید به Mary در این مأموریت بزرگ کمک کنید تا او بتواند قسمت های مختلف این مزرعه را بازسازی کرده و کم کم این مزرعه را به بهترین شکل ممکن راه اندازی کند. برای این کار شما مأموریت های مهمی از جمله بازسازی انبار، بازسازی محیط، کاشت گیاهان، پرورش حیوانات اهلی و … دارید. البته در این کارها شما تنهای تنها نیز نخواهید بود و دوستان و همراهانی نیز وجود دارند که به شما کمک می کنند. در بازی Farmscapes به جز شخصیت اصلی شاهد حضور شخصیت های متنوع دیگری هم هستیم که هر کدام داستانی خاص دارند. سازنده بازی برای جذاب تر کردن بازی مزرعه دار با شخصیت پردازی های مختلف و داستان های مرتبط به یکدیگر کاری کرده تا شما در کنار مدیریت مزرعه، از دنبال کردن داستان های بازی نیز لذت ببرید. شما برای مدیریت و گسترش این مزرعه به منابع مالی نیاز دارید. بخشی از این منابع توسط بازی های پازلی جورچین 3 تایی برای شما جمع آوری می شوند. گرافیک کارتونی اما با جزئیات بالا، استفاده از مدل سازی های فانتزی و رنگارنگ در کنار گیم پلی روان و زیبا همگی باعث شده اند تا Farmscapes یک بازی به شدت سرگرم کننده و دوست داشتنی باشد. پس اگر از دوست داران این سبک از بازی ها به ویژه بازی های مزرعه داری و مدیریتی هستید، بازی مزرعه دار را از دست ندهید و از دانلود باکس اندروید آخرین نسخه رسمی آن را به رایگان دریافت کنید.

نکات تکمیلی:

  1. بازی Farmscapes کاملاً آنلاین بوده و برای اجرای آن در تمامی بخش ها نیاز به متصل بودن اینترنت است.
  2. به خاطر آنلاین بودن و سیستم امنیتی قوی بازی، امکان هک یا مود شدن وجود ندارد.
  3. بعد از اولین اجرا نیاز به دریافت اطلاعات جانبی از داخل بازی هستید. این اطلاعات که آپدیت های درون برنامه ای هستند ممکن است هر از گاهی بروزرسانی شده و مجدداً نیاز به دانلود داشته باشند.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل