Evil Erich Sann 3.0.4 - بازی ماجرایی-ترسناک اریک سن شیطانی + مود


بازی اندروید, ماجراجویی, 529 2021-04-30 00:30:31

Evil Erich Sann: The death zombie game. v3.0.4 + Mods – بازی ماجراجویانه و ترسناک “اریک سن شیطانی” برای اندروید
نسخه معمولی + 2 نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Evil Erich Sann: The death zombie game – اریک سن شیطانی: زامبی مرده یک بازی جالب و سرگرم کننده دیگر از استودیوی خلاق IndieFist Horror Games سازنده عناوین مشابه دیگری همچون The curse of evil Emily است که در سبک ماجراجویی با محوریت ترسناک و دلهره آور ساخته و طراحی شده و به شکل رایگان با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای برای دستگاه های اندرویدی سراسر جهان عرضه شده است. اندروید به عنوان اولین وب سایت ایرانی مفتخر است که این بازی را برای اولین بار در سطح وب برای سیستم عامل اندروید به انتشار رسانده است. ما همچنین به جز نسخه اصلی عرضه شده در گوگل پلی، یک نسخه مود شده نیز به صورت جداگانه تهیه کرده ایم تا عزیزانی که مایل به دانلود بازی به شکل مود هستند نیز بتوانند از این بازی لذت ببرند. اگر از دوست داران بازی های ترسناک و ماجراجویانه از نوع بازی های اول شخص هستید، با اندروید همراه باشید تا این بازی زیبا را خدمت شما دوستان معرفی کرده و آن را بررسی کنیم تا شما دوستان با ویژگی ها و محتوای آن بیشتر آشنا شوید. البته سازنده بازی با ارائه یک ویدئوی تریلر از بازی سعی کرده تا به خوبی سبک و سیاق گیم پلی و گرافیک را به نمایش بگذارد که تماشای آن نیز خالی از لطف نیست. ما نیز این ویدئو را برای شما عزیزان تدارک دیده ایم تا از همین مطلب بتوانید در کنار تصاویر اسکرین شات، ویدئوی تریلر بازی را نیز مشاهده کنید.

 

Evil Erich Sann: The death zombie game

 

بازی Evil Erich Sann: The death zombie game. داستانی جالب، نفس گیر و بسیار هیجان انگیز را بازگو می کند. شما در نقش یک دزد هستید که بر اساس شنیده ها و بعد از مدت ها نقشه کشیدن، بالاخره آماده شده تا به محل مورد نظر برود و یک شیء با ارزش را بدزدد. این شیء در واقع یک ساز ویولون خاص و بسیار با ارزش است که در یک عمارت بزرگ قرار دارد. این ویولون برای یک موزیسین عجیب و غریب به نام Erich Sann بود که تمام عمر خود را در این عمارت که در حقیقت یک آکادمی موسیقی بوده به تنهایی زندگی می کرده و آثار مرموزی از خود به جای گذاشته است. او برای اینکه کسی نتواند به ویولون او دست پیدا کند آن را در نقطه ای خاص از این عمارت پنهان کرده و برای رسیدن به آن رمز و معماهای زیادی قرار داده است. شما کسی هستید که با آشنایی زیاد به این نوع معماها پا به این مکان نفرین شده می گذارید اما بی خبر از اینکه این عمارت برخلاف چیزی که فکر می کردید یک مکان متروکه نیست و هیولاهایی شیطانی در آن زندگی می کنند. اما رئیس این هیولاها کسی نیست جز خود اریک سن که به شکل یک زامبی خطرناک و نفرین شده در این مکان پرسه می زند و به محض متوجه شدن حضور شدن شما به سمتتان حمله می کند. در Evil Erich Sann: The death zombie game. کار اصلی شما عبور بی سر و صدا از بخش های مختلف این مکان است به طوری که هیولاها را متوجه حضور خود نکنید. اما در بعضی از مواقع چاره ای جز نشان دادن خودتان به آن ها ندارید که در این صورت باید با سرعت زا دست آن ها فرار کنید و سعی کنید خودتان را در جایی پنهان کنید. البته خوشبختانه در Evil Erich Sann: The death zombie game. امکان پیدا کردن سلاح هایی برای متوقف کردن موقتی دشمنان نیز وجود دارد. بازی در سبک اول شخص دنبال می شود و روند بازی کاملاً آزادانه است. آیا موفق به پیدا کردن این ساز عجیب و با ارزش خواهید شد؟ آیا می توانید از این آکادمی خطرناک فرار کنید؟ برای کشف حقایق بازی باید آن را دانلود کنید و داستان بازی را دنبال کنید. جهت دانلود رایگان بازی می توانید به بخش دانلود باکس اندروید مراجعه کنید و به شکل رایگان آخرین نسخه بازی را دریافت کنید.

توجه :

1 – در صورت انتخاب مود بازی ؛ آن را به صورت آفلاین اجرا کنید
2 – دقت کنید که در نسخه مود، ویژگی های مود فقط در بخش مرحله ای که با دکمه Play مشخص شده کار می کند. در بخش های دیگر بازی از جمله بخش تمرینی و رکوردزنی Mission این قابلیت ها فعال نیستند.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل