Brain Test 2 1.14.0 - بازی تست هـوش 2: داستان های گمراه کننده + مود


بازی اندروید, پازل و فکری, 800 2022-09-13 01:30:16

Brain Test 2: Tricky Stories v1.14.0 + Mod – بازی سرگرم کننده و بسیار جالب “تست هوش 2: داستان های گمراه کننده” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (راهنمایی های بی نهایت + آنلاک بودن تمام مراحل) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Brain Test 2: Tricky Stories – تست هوش 2 (آزمایش مغز 2): داستان های گمراه کننده نام دومین بازی از مجموعه محبوب و بسیار پرمخاطب Brain Test است که بعد از موفقیت چشم گیر قسمت اول که با نام Brain Test: Tricky Puzzles منتشر شده بود ساخته شد و به صورت رایگان به انتشار رسید. استودیوی آمریکایی Unico Studio مثل قسمت اول مسئولیت ساخت، توسعه و انتشار قسمت دوم را نیز بر عهده داشته است. اندروید به عنوان اولین سایت اندرویدی ایران شما عزیزان را با این بازی آشنا کرده و اقدام به انتشار آخرین نسخه آن به صورت تست شده در قالب دو ورژن معمولی و مود شده کرده است. پس اگر از دوست داران بازی های تست هوش هستید با اندروید در معرفی این بازی بسیار جالب همراه باشید. استودیوی Unico به طور خاص روی ساخت بازی های پازلی و تست هوش فعالیت می کند و تا کنون بیش از ده بازی مختلف منتشر کرده که اغلب آن ها بازی های پازلی، تست هوش و یا بازی های منطقی و مهارت محور بوده اند. قسمت اول از مجموعه Brain Test بدون شک محبوب ترین بازی ساخته شده توسط این استودیو تا به امروز بوده است چرا که این بازی از زمان عرضه تا به امروز موفق شده تا از مرز 100 میلیون دانلود فعال در گوگل پلی عبور کرده و به یکی از پرمخاطب ترین بازی های این سبکی و حتی یکی از محبوب ترین بازی های موبایلی تبدیل شود!

 

Brain Test 2: Tricky Stories

 

بازی Brain Test 2: Tricky Stories به خاطر همین محبوبیت بالا ساخته شد تا Unico بتواند یک بار دیگر و با ارائه یک بازی دیگر از این مجموعه باز هم روند رو به رشد خود را دنبال کرده و حتی آن را با قدرت بیشتری ادامه دهد. این بازی کاملاً یک عنوان از دسته بازی های Trivia است که در آن ذهن شما از جایی که فکرش را هم نمی کنید به چالش کشیده می شود. در حقیقت این بازی کلکسیونی از پازل ها و تست های هوش بصری است و تقریباً تمام این تست ها طوری طراحی شده که کاملاً غیرمتعارف به نظر برسند. پس بهتر است فکر نکنید که برای حل پازل های این بازی نیاز به تحلیل های سنگین یا تست های ریاضی و … دارید. شاید جواب پیدا کردن هر پازل خیلی ساده تر از چیزی که فکرش را کنید باشد فقط نکته اینجاست که باید هر پازل را با تمرکز بررسی کرده و سؤال مربوط به آن را به خوبی متوجه شوید. شاید جالب باشد که بدانید تقریباً همه این پازل ها و تست های هوش محوریتی طنزآمیز دارند که باعث می شود حل کردن آن ها عجیب و مرموز باشد. پس خودتان را برای مجموعه ای از تست های ذهنی عجیب، غیرمتعارف و شاید حتی مضحک آماده کنید! تمام طراحی های موجود در بازی Brain Test 2: Tricky Stories به صورت نقاشی های کارتونی هستند و خبری از مدل سازی های سه بعدی و گرافیکی و حجیم در این بازی نیست و به همین علت باید گفت که این بازی کاملاً بهینه شده و قابل اجرا روی تقریباً تمام دستگاه های اندرویدی است. اگر می خواهید کمی با سبک و سیاق پازل ها و تست های هوش این بازی آشنا شوید بهتر است ویدئوی تریلر معرفی بازی را ببینید تا با دو مرحله از این بازی و نحوه حل کردن معماها آشنا شوید. برای دریافت این بازی به صورت معمولی یا مود شده می توانید از بخش دانلود باکس اندروید اقدام کنید. بازی Brain Test 2: Tricky Stories در مدتی کوتاه پس از عرضه موفق شد تا بیشتر از 10 میلیون دانلود در گوگل پلی داشته باشد و همچنین امتیاز خوب 4.5 از 5.0 را نیز کسب کند.