Kill It With Fire 1.0 - بازی شبیه سازی "نابود کردن عنکبوت ها" اندروید + مود


بازی اندروید, شبیه سازی, 918 2021-04-30 08:30:31

Kill It With Fire v1.0+ Mod – بازی آرکید و شبیه سازی بسیار جذاب “نابود کردن عنکبوت ها” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (باز بودن بخش های پولی-قفل بازی به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Kill It With Fire – نابود کردن عنکبوت ها یک بازی جالب و متفاوت و بسیار خلاقانه و سرگرم کننده است که در سبک شبیه سازی ساخته و منتشر شده است. این بازی را استودیوی Casey Donnellan Games LLC طراحی کرده و مسئولیت انتشار آن بر عهده استودیوی tinyBuild بوده است. این بازی قبل از اینکه برای سیستم عامل اندروید عرضه شود ابتدا برای پلتفرم PC از طریق فروشگاه استیم انتشار یافته بود و بالاخره بعد از حرف و حدیث های فراوان شاهد عرضه شدن نسخه پورت شده بازی برای دستگاه های اندرویدی بودیم. این بار هم مثل همیشه مفتخریم که اعلام کنیم اندروید اولین وب سایت ایرانی منتشرکننده نسخه اندرویدی این بازی در سطح وب است. ما به جز نسخه اصلی گوگل پلی یک نسخه مود به صورت آنلاک شده از بازی نیز تهیه کرده ایم تا شما بتوانید از نسخه مود بازی نیز لذت ببرید. Kill It With Fire با ایده ای ساده اما بسیار خلاقانه و جالب اینجاست تا شما را حسابی سرگرم کند. همانطور که اشاره شد، سبک بازی شبیه سازی (Simulation) است و همانگونه که از نام بازی پیداست، شما قرار است در این بازی به کشتار یکی از قدیمی ترین دشمنان باستانی بشر یعنی عنکبوت ها بپردازید. اگرچه که همه عنکبوت ها به طور عادی دشمن انسان حساب نمی شوند، اما قرن هاست که حضور آن ها در خانه های انسان ها آزاردهنده بوده است. از این بین عنکبوت های غول آسا و سمی را نیز نباید فراموش کرد. به همین دلایل، این موجود همیشه یکی از ترسناک ترین و منفورترین حیوانات برای خیلی از انسان ها بوده است.

 

Kill It With Fire

 

در بازی Kill It With Fire قرار است به مقابله انسان با عنکبوت های مزاحم پرداخته شود اما رویکرد بازی برخلاف چیزی که فکرش را کنید یک رویکرد جدی و خصمانه نیست و بیشتر حالتی سرگرم کننده و فانتزی دارد. استودیوی Casey Donnellan از این ایده جالب به بهترین شکل استفاده کرده و از آن یک بازی ویدئویی تفننی ساخته است. در Kill It With Fire شما در مراحل مختلفی از بازی می بایست با کمک سلاح های گوناگون از سلاح های گرم گرفته تا وسایل مختلف به نبرد با عنکبوت ها بروید و آن ها را نابود کنید. مأموریت شما از بین بردن همه این عنکبوت هاست که در شکل و شمایل گوناگون در زندگی شما نفوذ کرده اند. ماهیت بازی به شکل یک عنوان شبیه سازی اول شخص طراحی شده است و در آن شما می توانید در نقش یک انسان از نمای اول شخص و به صورت آزادانه به اطراف حرکت کنید و با وسایل یا سلاح های متنوع عنکبوت ها را نابود کنید. آن ها ممکن است هرجایی پنهان شده باشند یا حتی به محض دیدن شما به سمتتان حمله کنند. وقت آن است که دست به کار شده و با این سلاح ها آن ها را از بین ببرید. تخریب پذیری یکی از المان های اصلی گیم پلی و گرافیک بازی Kill It With Fire به شمار می رود. شما می توانید به اطراف شلیک کنید، سطوح را به آتش بکشید و یا سلاح های سرد روی عنکبوت ها بکوبید تا آن ها له شوند! از این نظر در این بازی طیف وسیعی از سلاح ها و وسایل وجود دارند تا شما بتوانید به صورت خلاقانه از آن ها استفاده کنید. سازنده بازی در توضیحات آن از جمله مرموزی با عنوان یک پایان پنهان خبر داده است! آیا می توانید این پایان خاص و عجیب را کشف کنید؟ گرافیک بازی با مدل سازی های کاملاً سه بعدی طراحی شده اما جزئیات گرافیکی بازی ساده و کارتونی هستند و البته به همین خاطر شاهد یک گرافیک بهینه همراه با یک گیم پلی روان و بدون افت فریم هستیم. با این حال نصب و اجرای این بازی روی دستگاه های خیلی ضعیف توصیه نمی شود. اگر می خواهید بیشتر با Kill It With Fire آشنا شوید پیشنهاد ما این است که ابتدا ویدئوی تریلر معرفی آن را که بخش های مختلفی از روند گیم پلی بازی را به نمایش گذاشته مشاهده کنید و سپس اقدام به دانلود آخرین نسخه رسمی بازی از لینک های مستقیم اندروید کنید.

توجه : بازی فقط و فقط برروی گوشی های با پردازنده 64 بیتی [ARM64] نصب می شود.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.tinybuildgames.killitwithfire را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.