Cyberpunk 2069 1.35 - بازی اکشن گرافیکی "سایبرپانک 2069" اندروید


بازی اندروید, اکشن, 444 2021-04-03 04:15:31

Cyberpunk 2069 v1.35 – بازی اکشن و خوش ساخت “سایبرپانک 2069” برای اندروید
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 0.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Cyberpunk 2069 – سایبرپانک 2069 نام یک بازی اکشن، پرمخاطب و بسیار خوش ساخت از استودیوی بازی سازی DormRoom می باشد که به تقلید از بازی معروف Cyberpunk 2077 ساخته و در قالب یک عنوان پولی با قیمت 1 دلار برای پلتفرم های مختلف از جمله سیستم عامل اندروید منتشر شد. اندروید نسخه خریداری شده و تست شده این بازی را تهیه و به عنوان اولین سایت اندرویدی ایران آن را خدمت شما عزیزان معرفی می کند. این بازی ابتدا برای کامپیوترهای خانگی (از طریق فروشگاه استیم) عرضه شد اما بعد از مدتی از روی این فروشگاه حذف شد و نسخه موبایلی آن توسعه یافت. هنوز معلوم نیست دلیل حذف این بازی چیست، اما خیلی ها معتقدند که این عنوان هنوز تکامل کافی برای عرضه شدن را نداشته و یک پروژه موبایلی باقی خواهد ماند. با این حال جالب است که نسخه پورت شده موبایلی با ویژگی های نسخه اصلی عرضه شده است و گرافیک و طراحی های آن با نسخه اورجینال که دیگر در دسترس نیست تفاوت خاصی ندارد. در بازی Cyberpunk 2069 که از نامش پیداست، داستان درسال 2069 میلادی در شهری به نام شهر 17 یا منطقه 17 رخ می دهد. در سال 2069 دنیا رو به تباهی می رود و کمپانی های بزرگ با گرفتن قدرت در حال حکمرانی هستند. یک کمپانی فوق العاده بزرگ و ثروتمند به نام HexCorp با ارتشی از سربازان ماهر به شهر 17 که منطقه ای حساس و استراتژیک است حمله کرده و آن را تصرف می کند. شما در نقش یک قاتل دستمزد بگیر هستید و از طرف گروهی ناشناس مأمور می شوید تا این شهر را از وجود سربازان و نیروهای HexCorp پاکسازی کند.

 

Cyberpunk 2069 - سایبرپانک 2069

 

در Cyberpunk 2069 شما در نقش یک نیروی ویژه و بسیار حرفه ای هستید که حالا با قبول یک قرارداد کاری به این شهر رفته و مأموریتی بسیار خطرناک دارد. شما باید در چند مرحله به نقاط مختلف رفته و همزمان با عبور از مسیرها، سربازان دشمن را از بین ببرید. در طول بازی سایبرپانک 2069 می توانید سلاح های اولیه خود را که شامل 3 سلاح اصلی (چاقو، کلت و یک سلاح مسلسل) می باشد با خود حمل کرده و هر زمان که لازم داشتید آن ها را تعویض کنید. شما همچنین می توانید تفنگ سربازان دشمن را بعد از اینکه آن ها را نابود کردید بردارید. در مجموع سلاح های زیادی در این بازی وجود دارند که همگی از روی مدل های واقعی ساخته شده است که برخی از مهمترین آن ها AK47 و MP5 می باشند. بازی Cyberpunk 2069 از نظر گرافیک و طراحی های گیم پلی بسیار عالی عمل کرده و با توجه به حجم خیلی مناسبی که دارد، باید سازندگان این بازی را تحسین کرد. سبک و سیاق بازی درست مثل بازی های کنسولی سبک Action FPS می باشد و گیم پلی آن یادآور تجربه بازی های این سبک در کامپیوتر می باشد. جزئیات بالا، مدل های سه بعدی و دقت بی نظیر در طراحی های محیطی این بازی را از نظر گرافیکی حسابی جذاب کرده اند. همچنین صداگذاری های بسیار طبیعی و موسیقی های متن مهیج از دیگر مزایای Cyberpunk 2069 هستند. کنترل های بازی نیز به نوبه خود خیلی خوب و کاربردی می باشند. این بازی زیبا و جذاب هم اکنون به صورت خریداری شده و رایگان از اندروید قابل دانلود می باشد. با مشاهده ویدئوی تریلر بازی می توانید به خوبی با ویژگی های گرافیکی و گیم پلی بازی سایبرپانک 2069 آشنا شوید. قابل ذکر است که این عنوان تا به امروز موفق به کسب امتیاز خوب 4.6 از 5.0 شده است.

نکات مهم :

در حال حاضر این بازی فقط دارای 4 مرحله است. سازنده بازی گفته در حال فعالیت روی آپدیت های بعدی و مراحل بیشتر است.
تا کنون نسخه مود شده ای برای این بازی عرضه نشده است. در صورت انتشار این مطلب بروزرسانی خواهد شد.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.dormroom.cyberpunk2069 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.