Truck Driver Crazy Road 2 1.30 - رانندگی کامیون در راه پر پیچ و خم 2 + مود


بازی اندروید, شبیه سازی, 626 2022-05-07 02:45:10

Truck Driver Crazy Road 2 v1.30 + Mod – بازی رانندگی کامیون در راه های پر پیچ و خم 2 اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Truck Driver Crazy Road 2 نام یک بازی در ژانر شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی gameTop1 برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. همانطور که از نامش پیداست، Truck Driver Crazy Road 2 یک بازی رانندگی با کامیون در مسیر های دشوار و چالش برانگیز است که در آن شما در نقش راننده کامیون قرار دارید. اگر عاشق ماشین های سنگین مثل کامیون هستید و قبلاً Truck Driver Crazy Road را امتحان کرده اید، مطمئناً Truck Driver Crazy Road 2 برای شما لذت بخش خواهد بود. این بازی هم توانسته مانند بازی نسخه اورجینال یعنی Truck Driver Crazy Road مورد توجه گیمر ها قرار بگیرد و بیش از 500.000 دانلود این بازی گویای همین موضوع است. Truck Driver Crazy Road 2 تقریباً همان چیز هایی که در Truck Driver Crazy دیده بودیم را در گیم پلی خودش استفاده کرده و آنها را بسط و توسعه داده است. در این بازی هم در هر مرحله، حمل و نقل کالا ها و سفارش ها و تحویل دادن صحیح و سالم آنها در موعد مقرر به مقصد، اصلی ترین وظیفه شماست. در نهایت هم دقت و مهارت های رانندگی تان مورد بررسی قرار می گیرد و امتیاز و پاداش مشخص شده به شما تعلق می گیرد. در ادامه هم می توانید با استفاده از همین امتیاز ها و پاداش ها کالا ها و سفارش های جدید آنلاک کنید و این چرخه را تا انتهای کمپین بازی ادامه دهید.

 

Truck Driver Crazy Road 2

 

البته علاوه بر حالت تحویل بار، حالت های دیگری مثل حالت آزاد و حالت پارکینگ هم در بازی Truck Driver Crazy Road 2 وجود دارند که می توانید آنها را هم برای سرگرمی بیشتر و تست کردن مهارت های رانندگی تان امتحان کنید. فیزیک بازی نسبت به بازی قبلی بهبود پیدا کرده است و در این بازی شاهد بالانس بهتر مرحله ها هستیم. فضای گرافیکی بازی هم نسبت به بازی قبلی پیشرفت قابل توجهی داشته است و اکنون می توانید شاهد انیمیشن هایی مثل تکان خوردن ماشین در هنگام فرمان دادن، تکان خوردن بار ها هنگام عبور از پستی و بلندی ها، و بسیاری انیمیشن های جالب دیگر باشید که در بازی قبلی به این صورت دقیق کار نشده بودند. همچنین، توجه به جزئیات هم در این بازی بیشتر شده است و جهان بازی و کامیون طراحی هنری سه بعدی مطلوب و با کیفیت‌ تری دارند. علاوه بر اینها، زوایای دید بازی در حالت های مختلف و وجود ریزه کاری هایی مثل آینه عقب و چراغ ماشین باعث شده است تا سطح جدیدی از واقعگرایی در این بازی خلق شود. سازندگان در بخش صداگذاری ها هم عملکرد خوبی داشته اند و صدای کامیون و افکت های صوتی مختلفی که در بازی شنیده می شوند بسیار عالی و واقعی شبیه سازی شده اند. رابط کاربری و کنترل ها هم بسیار آسان هستند و تجربه روان و پرفورمنس بدون نقصی را برای شما به ارمغان می آورند. Truck Driver Crazy Road 2 توانسته امتیاز 4.1 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست بیاورد و تیم اندروید قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت آن را به صورت تست شده و کاملاً‌ رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق سرور های ما در انتهای مطلب دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در نسخه مود بازی شما یکبار وارد و خارج شوید ؛ برای بار دوم که وارد شدید پول زیادی دریافت می کنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه com.GAMES89.TruckDriverCrazyRoad2 را در Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.