دانلود Badlanders 1.6+46 - بازی اکشن-بقا خارق العاده "بدلندرز" اندروید


بازی اندروید, اکشن, 813 2022-08-19 19:30:11

Badlanders – بدلندرز عنوان یک بازی در ژانر اکشن است که توسط استودیو بازی سازی NetEase Games به عنوان یک بازی فریمیوم برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی چینی NetEase Games خالق بازی های خوب دیگری در مارکت اندروید است و با میلیون های دانلود کارنامه بازی سازی بسیار موفقی را به خودش اختصاص داده است. Badlanders یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که این روز ها در مارکت اندروید و در میان گیمر ها سر و صدای زیادی کرده است. ماجرای بازی روایتگر اتفاقی است که در پناهگاه “Red Beach” رخ داده. این پناهگاه محل نگهداری سلاح ها و تجهیزات مختلف جنگی و همچنین تجهیزات علمی و تکنولوژیکی بود که برای مواجه با خطرات احتمالی در یک جا ذخیره شده بودند. دیری نپایید که جنگ در گرفت و هر کسی به فکر این افتاد که بخشی از تجهیزات ارزشمند پناهگاه را برای خودش بردارد. حال شما باید به عنوان یکی از همین افراد قدم در ماجراجویی خودتان برای به دست آوردن تجهیزات بگذارید و با خطرات احتمالی که شما را تهدید می کنند مقابله کنید. خط داستانی بازی چیزی نیست که در بازی های مشابه ندیده باشیم و فقط بهانه ای برای گیم پلی و پیشروی در بازی است. اما گیم پلی بازی واقعاً جالب است و حرفی برای گفتن دارد. گیم پلی بازی دارای المان های بقاء، مدیریت منابع، شوتر، و بتل رویال است. این بازی در گیم پلی خودش دارای بخش های متنوعی است که هر کدام به نوعی جذابیت خاص خودشان را دارند. با شروع بازی می توانید درجه سختی را از بین ۳ گزینه ارائه شده که “تازه وارد”، “کهنه سرباز”، و “حرفه ای” است انتخاب کنید. سپس در یک بخش آموزشی کوتاه با برخی از مکانیزم های گیم پلی و کنترل ها آشنا می شوید. در این بخش یاد می گیرید چطور حرکت کنید، چطور تیراندازی کنید، چطور منابع خود را پیدا کنید، و در کل چطور بازی کنید. در ابتدا هیچ اسلحه ای ندارید و کمی که جلو تر بروید یک اسلحه پیدا می کنید و با آن به یک دشمن که حرکتی نمی کند و فقط یک تارگت است شلیک می کنید و لوت به جا مانده از او را برای خود بر می دارید و آیتم های مورد نیاز تان را ذخیره می کنید. در نهایت هم یاد می گیرید که از روی نقشه به محل اکسترکشن بروید و وارد مرحله های بعدی شوید.

 

Badlanders

 

تمام ماموریت شما در بازی Badlanders این است که تا جایی که می توانید آیتم های مختلف پیدا کنید و در این میان دشمنان تان را بکشید و کشته نشوید. سیستم پاداش بازی به شما اجازه می دهید آیتم هایی که به دست آورده اید را بفروشید و به پول تبدیل کنید. سپس می توانید با این پول ها خودتان را لول آپ کنید و اسلحه ها و تجهیزات جدید خریداری کنید و یا اسلحه ها و تجهیزات فعلی را شخصی سازی کنید و همچنین آنها را ارتقاء دهید. برای خریداری و ارتقاء آیتم ها می توانید از سیستم مایکروترنزیشن هم استفاده کنید اما پولی که از فروش آیتم ها و موارد دیگر از خود بازی به دست می آورید کافی است و مشکل خاصی را برای شما به وجود نمی آورد. تعداد دشمنان در هر مرحله ۲۵ نفر (گیمر واقعی) هستند و با وجود فن بیس نسبتاً خوب این بازی در هر مرحله حداقل با ۴ یا ۵ دشمن و شاید هم تعداد بیشتری از آنها مواجه خواهید شد. سیستم مبارزاتی بازی در هنگام رویارویی با دشمنان بسیار پیشرفته است و به لطف طراحی عالی کنترل ها شما می توانید برای دویدن، پریدن، خیز گرفتن، و تیراندازی کردن، کاراکتر تان را به صورت سوم شخص و با دکمه های مجازی کنترل کنید کنید و اگر خواستید به حالت اول شخص بروید و برای تیراندازی با زوم دقیق به دشمنان تان شلیک کنید. شایان ذکر است، کنترل ها قابلیت شخصی سازی هم دارند و شما می توانید آنها را با توجه به سلیقه تان تنظیم کنید. ظاهر بازی زیبایی وصف ناپذیری دارد و در کلام نمی گنجد. جهان بازی طراحی هنری خارق العاده ای دارد و کاراکتر ها اورجینال هستند. انیمیشن ها و افکت های به کار رفته در بازی و جزئیات بالای فضای گرافیکی مپ گسترده بازی، سطحی از واقعگرایانه بودن را برای این بازی به وجود آورده است که برای یک بازی موبایلی واقعاً تحسین برانگیز است. صداگذاری ها و افکت های صوتی هم عالی از آب درآمده اند و تمام صداهای تیراندازی ها، عوض کردن خشاب، کشته شدن، صداهای انفجار و آتش سوزی، و… اتمسفر مهیجی را برای این بازی همه چیز تمام خلق کرده اند. Badlanders توانسته در مارکت اندروید امتیاز 4.1 از 5.0 را به دست بیاورد و تیم اندروید قصد دارد آن را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. از انتهای همین مطلب می توانید نسخه اصلی و فایل دیتای این بازی پرطرفدار را دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید.

توجه : بازی اینترنتی و آنلاین است + هک نمی شود و مود ندارد.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Badlanders :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.netease.sheltergp را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.