Mystery Trackers: Memories of Shadowfield 1.0.1 - خاطرات شدوفیلد


بازی اندروید, پازل و فکری, 511 2021-04-30 10:45:22

آپدیت 22 فروردین : اضافه شدن نسخه مود سالم بازی به جعبه دانلود!:)

Mystery Trackers: Memories of Shadowfield v1.0.1 + Mod – بازی ماجراجویانه و معمایی “خاطرات شدوفیلد” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Mystery Trackers: Memories of Shadowfield – جویندگان معما: خاطرات شدوفیلد یکی از بازی های خوش ساخت و جذاب از مجموعه بازی های Mystery Trackers از استودیوی خلاق و حرفه ای Elephant Games LLC کشور روسیه است که چند وقتی است با ساخت و انتشار بازی های مختلفی از این مجموعه، یک فرانچایز قدرتمند و محبوب خلق کرده است. این بازی و دیگر بازی های این مجموعه همگی در سبکی یکسان یعنی ماجرایی اما با داستان ها و محتوایی متنوع طراحی شده اند. المان اصلی این بازی ها استفاده از ژانرهای معمایی از نوع بازی های Hidden Objects و پازلی است. اندروید مفتخر است که شما را با این بازی زیبا آشنا کرده و برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی آخرین نسخه رسمی بازی را همراه با یک نسخه مود شده برای دانلود ارائه کرده است. پس اگر از دوست داران بازی های داستانی و ماجراجویانه هستید و از سبک های معمایی، مرموز و جنایی لذت می برید، بازی Mystery Trackers: Memories of Shadowfield می تواند انتخابی بسیار جذاب و سرگرم کننده برای شما باشد. پس با اندروید در معرفی این بازی زیبا و دوست داشتنی همراه باشید.

 

Mystery Trackers: Memories of Shadowfield

 

بازی Mystery Trackers: Memories of Shadowfield و دیگر عناوین منتشر شده در این فرانچایز با اقتباس از سری بازی های معروف مشابه ساخته شده اند و این بازی یکی از برترین عناویناین مجموعه برای استودیوی Elephant Games به حساب می رود. جالب است بدانید که استودیوی Elephant Games از چند سال گذشته در حال ساخت و انتشار این بازی ها برای پلتفرم PC بوده و بالاخره تصمیم گرفت تا آن ها را در قالب بازی های موبایلی نیز بازسازی کند. بازی Mystery Trackers: Memories of Shadowfield سیزدهیم عنوان از این مجموعه است و داستان یک شهر کوچک و مرموز به نام شدوفیلد را روایت می کند. شما در نقش یک کارآگاه خصوصی هستید که یک پرونده جنایی و مرموز به او واگذار شده است. در این شهر کوچک، یک دختر به نام Ann گمشده است و شما برای پیدا کردن این دختر و حل کردن این پرونده به این منطقه می روید. اما دیری نمی گذرد که بعد از ورود به این شهر عجیب و غریب، شما حافظه خود را از دست می دهید و به نوعی درگیر یک طلسم خاص می شوید. شایعات زیادی وجود دارند که در این شهر ارواح رفت و آمد دارند. حالا شما باید با جستجو و بررسی بخش های مختلف این منطقه، نه تنها حافظه خود را مجدداً به دست بیاورید بلکه می بایست این پرونده پیچیده را نیز حل کنید. بازی به شکل Point and Click دنبال می شود و شما در هر مرحله از بازی Mystery Trackers: Memories of Shadowfield به یک لوکیشن خاص می روید و با چیزهای خاصی از جمله شخصیت های گوناگون رو به رو می شوید. شما باید معماها و پازل های مخفی بازی را یکی پس از دیگری حل کنید تا سرنخ های بازی را پیدا کنید. این بازی با طراحی های بسیار زیبا و روند خیلی مهیج خود می تواند یک چالش جذاب و سرگرم کننده برای شما باشد؛ پس معطل نکنید و همین حالا از دانلود باکس اندروید آخرین ورژن بازی را در دو نسخه معمولی و مود به شکل رایگان دریافت کنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.elephantgames.mystrackmemoriesofshad را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.