Monster Hunter Stories 1.0.3 - بازی داستان های شکارچی هیولا + مود


بازی اندروید, ماجراجویی, 632 2021-03-30 04:01:09

Monster Hunter Stories v1.0.3 – بازی نقش محور و گرافیکی “داستان های شکارچی هیولا” برای اندروید
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 19.99 دلار + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Monster Hunter Stories – داستان های شکارچی هیولا یکی دیگر از بازی های بازسازی شده برای سیستم عامل اندروید از سری بازی های Monster Hunter کمپانی معروف CAPCOM است که در قالب یک بازی پولی با قیمت 19.99 دلار در گوگل پلی برای فروش منتشر شده و در دسترس کاربران سراسر جهان قرار گرفته است. اندروید به درخواست شما دوستان و همراهان عزیز اقدام به تهیه و آماده سازی نسخه پولی بازی به صورت خریداری شده کرده و آن را به شکل رایگان و تست شده در اختیار شما عزیزان قرار می دهد تا بدون نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای، نسخه پولی و نهایی این بازی را این بار روی دستگاه اندرویدی خود تجربه کنید. این بازی ابتدا به عنوان یک بازی انحصاری برای کنسول Nintendo 3DS در سال 2016 عرضه شد اما چند سال بعد کمپانی کپکام تصمیم گرفت تا این بازی را برای سیستم عامل اندروید نیز پورت کند تا سهم این بازی را در بازار گسترش دهد و در نهایت نسخه جهانی این بازی در سپتامبر 2018 بعد از یک سال پس از انتشار نسخه مخصوص کشور ژاپن که در سال 2017 عرضه شده بود به صورت رسمی برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس عرضه شد. نسخه بازسازی شده بازی درست مثل نسخه اورجینال و با همان ویژگی ها ساخته شده و از این نظر باید گفت که تقریباً هیچ تفاوتی بین نسخه اصلی با نسخه موبایلی این بازی وجود ندارد.

 

Monster Hunter Stories

 

ماجرای Monster Hunter Stories به سه دوست جوان به نام های Lilia , Cheval و Hero مربوط است که یک روز در حال گشت و گذار در جنگلی نزدیک به دهکده Riders با یک تخم اژدهای بزرگ و درخشان برخورد می کنند. آن ها سپس اقدام به تقلید اجرای یک مراسم باستانی به نام Rite of Kinship می کنند تا به وسیله این مراسم اژدهای درون تخم را زنده کرده و به بیرون بیاورند. در حالی که آن ها صرفاً این کار را برای سرگرمی می کردند ناگهان متوجه می شوند که این تقلید کارساز بوده است و تخم اژدها ترک برداشته و از داخل آن یک بچه اژدهای پرنده از نوع Wyvern (اژدهای افسانه ای با دو بال و دو پا) به بیرون می آید. این سه دوست نام اژدها را Ratha می گذارند و آن را با خود به دهکده بر می گردانند. بعد از چند روز پس از این ماجرا، یک اژدهای افسانه ای خبیث و غول آسا به نام Black Blight به این دهکده حمله کرده و آن را تقریباً با خاک یکسان می کند. یک سال از این ماجرا می گذرد و شخصیت های داستان که دیگر جایی برای ماندن در دهکده Riders نداشتند به مکان های مختلفی می روند. از بین این شخصیت ها، شخصیت Hero موفق می شود تا به صورت رسمی به یک Rider تبدیل شود و سپس تصمیم می گیرد تا به یک سفر ماجرایی برای شکار هیولاها به ویژه Black Blight برود. او در این مسیر با اتفاقات، شخصیت ها، دوستان و دشمنان بسیاری رو به رو می شود. آیا او یک بار دیگر با دو دوست کودکی اش رو به رو می شود؟ چه چیزی در انتظار این ماجراجویی است؟ بخش مهمی از بازی Monster Hunter Stories به دیالوگ های بین شخصیت ها مربوط می شود و قسمت زیادی از این بازی به تعاملات شخصیت ها، گشت و گذار در نقاط مختلف و سرزمین های ناشناس خلاصه می شود و به همین خاطر صحنه های نبرد و اکشن کمتری نسبت به دیگر بخش ها وجود دارد تا حس و حال ماجراجویانه بازی از بین نرود. بازی Monster Hunter Stories با گرافیک بسیار عالی همراه با کات سین های متعدد و زیبا حسابی شما را سرگرم می کند به طوری که گویی شما در حال تماشای یک انیمه زیبا هستید اما با این تفاوت که می توانید تصمیمات شخصیت بازی را بگیرید و در نقش او داستان را دنبال کنید. این بازی زیبا و سرگرم کننده حجم نسبتاً زیادی هم دارد و با توجه به جزئیات بالای گرافیکی نصب آن روی دستگاه های ضعیف و حتی میان رده توصیه نمی شود. برای دانلود بازی می توانید ابتدا ویدئوی تریلر معرفی و تصاویر آن را مشاهده کنید و سپس از قسمت دانلود باکس اندروید آخرین نسخه خریداری شده آن را در دو ورژن معمولی یا مود شده به صورت رایگان دریافت کنید. قابل ذکر است که بازی Monster Hunter Stories با بیشتر از 100 هزار دانلود (خرید) در گوگل پلی جزو پرمخاطب ترین بازی های پولی و گران قیمت به حساب می رود و تا به امروز موفق شده امتیاز خوب 4.6 از 5.0 را رأی کاربران کسب کند.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی jp.co.capcom.mhsspen را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.