Scary Stranger 3D 5.15.0 - بازی ماجرایی "غریبه ترسناک" اندروید + مود


بازی اندروید, ماجراجویی, 2096 2022-08-11 02:30:16

Scary Stranger 3D v5.15.0 + Mod – بازی هیجان انگیز و ماجرایی “غریبه ترسناک” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Scary Stranger 3D – غریبه ترسناک یک بازی دیگر از دسته عناوین شبیه سازی از استودیوی پاکستانی Z & K Games سازنده بازی های مشابهی مثل Scary Robber Home Clash ، Scary Child 3D و یا Scary Teacher 3D است که پیش تر همگی آن ها را در مطالب دیگری از اندروید معرفی و منتشر کرده بودیم. Scary Stranger 3D نیز دقیقاً مثل بازی های نام برده با همان زبان طراحی ساخته شده است و به صورت رایگان با قابلیت پرداخت درون برنامه ای برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. بنابراین می توان گفت که اگر بازی های دیگر استودیو ی Z & K Games را تجربه کرده باشید، خیلی زود و سریع متوجه شباهت زیاد طراحی بازی غربه ترسناک با دیگر بازی های این توسعه دهنده خواهید شد. مثل همان بازی ها که محوریتی داستانی و عجیب داشتند، در بازی Scary Stranger 3D نیز داستان حول محور یک شخصیت عجیب و ترسناک می گذرد. در بازی های قبلی شاهد شخصیت های منفی مثل یک پسربچه ترسناک، یک معلم ترسناک و دو سارق بودیم و حالا می خواهیم یک بازی دیگر از این توسعه دهنده را به شما عزیزان معرفی کنیم. این بازی به صورت رایگان به شکل تست شده همراه با یک نسخه مود به صورت مجزا جهت دانلود برای شما عزیزان تدارک دیده شده است.

 

Scary Stranger 3D

 

بازی Scary Stranger 3D همانطور که از نامش پیداست، داستانی در مورد یک شخص غریبه را بازگو می کند. اما این بار داستان کمی متفاوت تر از چیزی است که فکرش را کنید. برخلاف دیگر بازی ها که شما به عنوان شخصیت قربانی هستید و معمولاً اتفاقات ناگوار به دنبال شما هستند، این بار خود شما هستید که پا به جایی میگذارید که احتمالاً نباید این کار را می کردید! شخصیت اصلی بازی مردی به نام Bob است که به تازگی یک همسایه جدید برای او آمده است. باب شخصی است که همیشه وقتی کنار غریبه ها است، حس شیطنت خاصی در او ظاهر می شود و او علاقه خاصی به اذیت کردن غریبه ها دارد. حالا که یک غریبه همسایه او شده است، این بهترین فرصت برای باب است تا کمی تفریح کند! همسایه ای که به این مکان آمده پیرمردی تنها است که به نظر می رسد شغل او در جوانی معلمی بوده است و باب همیشه عاشق این بود که فرصت اذیت کردن یک معلم را پیدا کند و این شانس پیش آمده تا او به رویای بچگی اش که اذیت کردن معلم ها بوده دست پیدا کند! به همین خاطر او وارد خانه پیرمرد شده و سعی می کند حسابی خود را سرگرم کند! این بار شما هستید که وظیفه اذیت کردن و حتی ترساندن یک نفر دیگر را بر عهده دارید و قربانی شخص دیگری است. اما فراموش نکنید که این پیرمرد انسانی عجیب و مرموز و حتی ترسناک است. پس بهتر است مراقب خودتان باشید تا او متوجه حضور شما نشود چرا که در این صورت ممکن است این شما باشید که قرار است اذیت شود! بازی در سبک اول شخص با طراحی های کاملاً سه بعدی ساخته شده است. شما می توانید به اتاق ها و بخش های مختلف این خانه بروید و با وسایل گوناگون به اهداف شیطانی خود برسید! حس هیجان بالای بازی به خوبی در این مأموریت های خطرناک دیده می شود و از طرف دیگر سرگرم کننده بودن بازی نیز جذابیت خاصی دارد. لطفاً توجه کنید که این بازی ماهیتی سرگرم کننده دارد و هدف خاص دیگری در آن وجود ندارد. برای دانلود و تجربه بازی زیبای Scary Stranger 3D باید به بخش دانلود باکس اندروید بروید و آخرین نسخه آن را به صورت رایگان از سرورهای سایت دریافت کنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دریافت کنید و ان را از حالت فشرده خارج کنید . پوشه ی com.zatg.scaryneighbor.hellgame را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل