NOVA: Fantasy Airforce 2050 9.2.3 - نوا: نیروی هوایی افسانه ای + مود


بازی اندروید, ماجراجویی, 1087 2022-08-13 20:30:15

NOVA: Fantasy Airforce 2050 v9.2.3 + Mod – بازی نوا: نیروی هوایی افسانه ای 2050 اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (طلا و الماس بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

NOVA: Fantasy Airforce 2050 نام یک بازی در ژانر ماجراجویی است که توسط استودیو بازی سازی Ohayoo برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Ohayoo پیش از این بازی هم بازی های خوبی مثل Wobble Man، Combat of Hero، و Merge Flowers vs. Zombies را برای گیمر ها منتشر کرده است و با میلیون ها دانلود کارنامه درخشانی در مارکت اندروید دارد. NOVA: Fantasy Airforce 2050 هم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با ارائه یک گیم پلی فوق هیجان انگیز و فوق اعتیاد آور، تجربه ای را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد که فراموش نشدنی است. NOVA: Fantasy Airforce 2050 در اساس خودش یک بازی تیراندازی جهنمی است. خط داستانی این بازی دارای المان های پسا آخرالزمانی و فیوچرستیک است. در سال ۲۰۵۱ دنیا به جایی رسیده بود که دیگر هیچ بازگشتی برای آن وجود نداشت. به همین خاطر، انسان ها باید سیاره زمین را ترک می کردند و به فضا مهاجرت می کردند. بالاخره در سال ۲۰۶۴ انسان ها موفق شدند سیاره ای قابل سکونت پیدا کنند که بعد ها نامش را “نوا” انتخاب کردند. این سیاره، خانه جدید آنها بود. اما دیری نگذشت که صلح به پایان رسید. “امپراطوری” به “نوا” حمله کرد و همه چیز را غارت کرد. انسان ها که نمی خواستند اجازه دهند خانه جدید شان مثل سیاره زمین از بین برود، نیروی مقاومت “محافظان نوا” را تشکیل دادند و آن را سازماندهی کردند تا با نیرو های “امپراطوری” مقابله کنند. حالا شما به عنوان یک عضو نیروی مقاومت “محافظان نوا” وظیفه دارید با نیرو های “امپراطوری” مقابله کنید و از سیاره “نوا” محافظت کنید. در مجموع، NOVA: Fantasy Airforce 2050 از بعد گیم پلی دقیقاً مانند بازی هایی مثل Galaxy Invaders: Alien Shooter است و اگر در گذشته چنین بازی هایی را امتحان کرده باشید، دقیقاً می دانید که در این بازی چه چیزی نصیب تان خواهد شد. در این بازی استیج های مختلفی وجود دارد که هر کدام از آنها دارای چند مرحله است. در هر مرحله وظیفه شما این است که با جنگنده فضایی تان با انبوهی از دشمنان مبارزه کنید و به مرحله بعدی برسید. در پایان هر چند مرحله هم باید با رؤسا مبارزه کنید و به استیج بعدی برسید. در هر مرحله با دشمنان جدیدی رو به رو می شوید که از دشمنان مرحله های قبل قوی تر هستند و پترن های هجومی متفاوتی دارند. این موضوع در مورد رؤسای استیج ها هم صادق است. اما جنگنده فضایی تان هم قابلیت ارتقاء دارد تا قوی تر شود و برای مقابله با دشمنان قوی تر آماده شود.

 

NOVA Fantasy Airforce 2050

 

در بازی NOVA: Fantasy Airforce 2050 با از بین بردن دشمنان می توانید کریستال های انرژی و سکه دریافت کنید. این کریستال ها به شما کمک می کنند که بتوانید چیپست های مختلف را بر روی جنگنده فضایی تان نصب کنید و آن را ارتقاء دهید. این ارتقاء ها شامل بهبودی میزان عمر، اضافه شدن اسلحه های جدید، افزایش سرعت و قدرت تیراندازی، استفاده از ماژول های جدید، و… می شوند. در حالی که تیراندازی ها به صورت خودکار انجام می شوند، در عین حال با از بین بردن دشمنان می توانید انرژی “مانا” به دست بیاورید و وقتی که این انرژی به طور کامل پر شود قادر خواهید بود از “قدرت آلتیمیت” استفاده کنید و انبوهی از دشمنان را در یک آن از بین ببرید.  اما آن چیزی که باعث شده تا NOVA: Fantasy Airforce 2050 از دیگر بازی های هم رده خودش متمایز شود، طراحی هنری و جهان بازی آن است. این بازی یک بازی کاملاً نسل جدید است و از گرافیک عالی و انیمیشن ها و افکت ها و نورپردازی های خارق العاده ای استفاده می کند. جهان بازی یک جهان سورئال است و با جزئیات فراوانی طراحی شده. دشمن ها یونیک هستند و شامل هواپیما های کوچک، بمب افکن ها، هلیکوپتر ها، استحکامات دفاعی، و بسیاری موارد دیگر می شوند. جنگنده فضایی شما هم بسیار عالی است و هرچه در بازی پیشروی می کنید اسلحه ها و ماژول های جالبی به آن اضافه می شود. این در کنار صداگذاری های شگفت انگیز و موسیقی پس زمینه با ریتم تند بازی اتمسفری را برای NOVA: Fantasy Airforce 2050 ایجاد کرده است که کمتر بازی موبایلی ای قادر به خلق آن است. کنترل های لمسی و ریسپانسیو بازی هم اطمینان حاصل می کنند که تقریباً در اکثر دستگاه های موبایلی، شاهد یک پرفورمنس روان و بدون هیچگونه نقص و یا لگ باشیم. NOVA: Fantasy Airforce 2050 امتیاز 4.6 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص داده است و تیم اندروید قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.cyg.novafly.gp را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.