Havoc Drive 1.4.0 - بازی اکشن جالب و سرگرم کننده ماشین ویرانگر اندروید


بازی اندروید, اکشن, 454 2021-04-30 04:30:41

Havoc Drive v1.4.0 – بازی اکشن جالب و خاص “ماشین ویرانگر” برای اندروید
یک بازی مدرن و متفاوت با ویژگی های بازی های استراتژیکی و برج دفاعی
تست شده با اجرای آنلاین

Havoc Drive – ماشین ویرانگر نام یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک اکشن است که به شکل رایگان توسط استودیوی Makook Games کشور مصر ساخته شده و برای دستگاه های اندرویدی توسعه داده شده است. اندروید به محض انتشار این بازی در گوگل پلی زودتر از تمام سایت های مشابه آن را مورد بررسی قرار داد و به عنوان اولین وب سایت ایرانی آن را در سطح وب به انتشار رسانده است. این بازی با حال و هوای بازی های اکشن مدرن ساخته شده است اما چیزی که آن را متمایز و جذاب کرده استفاده صحیح و متفاوت از سبک هایی همچون برج دفاعی (Tower Defense) بوده است. Makook Games برای اینکه این بازی را بیش از پیش جذاب تر کند حتی به فکر این افتاد تا با اضافه کردن یک قابلیت مجزا، روند بازی را هیجان انگیزتر کند. این ویژگی مجزا قابلیت دو نفره شدن بازی است. هنوز مشخص نیست که آیا پلیر دوم دقیقاً یک بازیکن واقعی از یکی از کشورهای دیگر است یا آن پلیر صرفاً یک هوش مصنوعی معمولی است؛ به هر صورت چنین رویکردی باعث می شود تا شما مجبور شوید در این بازی تلاش بیشتری کرده و از دو بخش مختلف به چالش کشیده شوید.

 

Havoc Drive

 

روند بازی Havoc Drive طوری طراحی شده که هدف اصلی بازیکنان در آن، رسیدن به نقطه پایانی روی نقشه در سریع ترین زمان ممکن است. اما این کار به چه صورت انجام می شود؟ در این بازی شما در نقش راننده یک ماشین جنگی و حرفه ای هستید که به انواع و اقسام سلاح ها و موشک ها مجهز شده است. با شروع هر مرحله، ماشین شما از یک نقطه مشخص شروع به حرکت کردن می کند. در طول مسیری که باید در آن حرکت کنید، تهدیدات و چالش هایی خاص سد راه شما می شوند. این بار نه به عنوان یک شخص مدافع که با ساخت و قرار دادن نیروها و برج های دفاعی مانع از حرکت دشمن میشد، بلکه دقیقاً در طرف مقابل هستید! وظیفه شما هدف گرفتن برج های دفاعی و شلیک به آن ها است. فراموش نکنید که به محض نزدیک شدن به این برج ها مورد هدف قرار می گیرید و تا زمانی که آن برج ها را به طور کامل از بین نبرید ماشین شما حرکت خود را کامل نخواهد کرد. دومین چالش شما، رقابت با یک بازیکن دیگر است. شما همزمان در یک نقشه اما در نقاط مختلف آن هستید و هر دو با شرایطی یکسان باید از یک نقطه معین به نقطه پایان بروید و در زمان طی کردن این مسافت می بایست با نابود کردن برج های دفاعی از خودتان دفاع کنید. بازی Havoc Drive با گرافیک جالب و فانتزی خود در کنار گیم پلی سرگرم کننده و ایده متفاوتی که دارد حتماً می توانید گیمرهای موبایلی به خصوص افراد علاقه مند به سبک TD را حسابی به وجد بیاورد. اگر می خواهید بیشتر از این با سبک و سیاق و گرافیک بازی Havoc Drive آشنا شوید کافیست ویدئوی تریلر و تصاویر اسکرین شات آن را که برایتان آماده کردیم مشاهده کنید و سپس در صورت تمایل از دانلود باکس اندروید آخرین نسخه این بازی را به صورت رایگان دریافت کنید.

نکات تکمیلی:

  1. بازی برای اجرا نیاز به اینترنت دارد و در حال حاضر سرورهای بازی برای تمام بازیکنان ایرانی در دسترس است.
  2. به خاطر آنلاین بودن بازی احتمال هک یا مود شدن آن کم است. با این حال در صورت انتشار نسخه هک (مود) این صفحه بروزرسانی می شود.
  3. دیتای مورد نیاز بازی از طریق خود بازی دریافت می شود و سازنده دیتایی برای بازی اش عرضه نکرده است.