دانلود Mirages of Winter 1.0.4 - بازی ماجرایی "سراب زمستانی" اندروید


بازی اندروید, پازل و فکری, 481 2021-04-30 11:30:30

Mirages of Winter v1.0.4 – بازی ماجراجویی و متفاوت “سراب زمستانی” برای اندروید
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 4.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Mirages of Winter – سراب زمستانی نام یک بازی بسیار زیبا و کاملاً متفاوت از دسته بازی های ماجراجویی با المان های پازلی و Hidden Object است که در قالب یک بازی پرمیوم با قیمت 4.99 دلار توسط استودیوی فرانسوی Mirari Games برای سیستم عامل های Android و iOS به انتشار رسیده و در معرض فروش قرار گرفته است. یک بار دیگر مفتخریم که برای اولین بار بین تمام سایت های ایرانی شما عزیزان را با یک بازی پرمیوم و جذاب دیگر آشنا می کنیم و به عنوان اولین سایت در سطح ایران اقدام به عرضه کردن نسخه خریداری شده و کامل این بازی برای دستگاه های اندرویدی می کنیم. Mirages of Winter تلفیقی جالب و خاص از یک بازی داستانی در ژانر ماجرایی با گیم پلی پازلی از نوع Hidden Object و Point and Click است که به بهترین شکل ممکن ساخته و طراحی شده است. محوریت اصلی این بازی چیزی جز آرامش بخش بودن آن نیست و شما این مورد را در اولین اجرا و حتی با دیدن تصاویر این بازی نیز متوجه می شوید. خود سازنده بازی هم با اشاره به این موضوع گفته که بازی Mirages of Winter صرفاً نه یک بازی، بلکه یک راه مدرن و جالب برای مدیتیت کردن است. مهم نیست که شما از چه نوع افرادی با چه سلایقی هستید؛ بازی سراب زمستانی می تواند مثل یک داروی آرامش بخش حسابی شما را آرام کرده و از دنیای روزمره و شلوغ شما را به یک دنیای فانتزی، آرام، ساکت و زیبا ببرد.

 

Mirages of Winter

 

در بازی Mirages of Winter شما در نقش یک فرد (احتمالاً چینی) هستید که سوار بر یک قایق کوچک، به یک سفر رویایی و افسانه ای به یک جزیره زیبا می رود. او در طول مسیر سفر خود با چیزهای جالبی رو به رو می شود و باید برای رفتن به بخش های بعدی پازل هایی متفاوت و دوست داشتنی که البته ممکن است به نوبه خود چالش برانگیز هم باشند را حل کند. هدف این مرد از این سفر پیدا کردن 5 عنصر حیات بخش در طبیعت است تا با آن ها، فصل بهشتی یعنی بهار را به سرزمینی که مدت هاست گرفتار زمستان و سرما است بیاورد. سازنده بازی مدعی شده در طول مراحل Mirages of Winter آیتم ها، موجودات و چیزهای مخفی زیادی وجود دارند که شاید هر کسی موفق به پیدا کردن آن ها نشود. البته این آیتم ها صرفاً قرار نیست ربط مستقیمی با روند و جریانات بازی داشته باشند اما می توانند پیام های خاصی را منتقل کنند. تمام بخش های بازی سراب زمستانی به وسیله نقاشی های دست ساز و جوهری طراحی شده است. سازنده بازی به خوبی از جزئیات فلسفی مکتب هایی همچون Zen و Taosim استفاده کرده تا حس و حال یک سرزمین افسانه ای و آرامش بخش آسیای شرقی به خوبی برای مخاطبین تداعی شود. این بازی زیبا موفق شده تا امتیاز فوق العاده 4.9 از 5.0 را در گوگل پلی از رأی کاربران کسب کند و به یکی از پرامتیازترین بازی های سبک ماجرایی تبدیل شود. برای اینکه بیشتر با Mirages of Winter آشنا شوید می توانید ویدئوی تریلر معرفی و تصاویر اسکرین شات آن را ببینید. در صورت تمایل برای دانلود آخرین نسخه پولی و خریداری شده این بازی هم می توانید به قسمت دانلود سنتر اندروید بروید و این بازی را به صورت تست شده و رایگان از سرورهای مستقیم و سریع سایت دریافت کنید.

توجه : بازی را به صورت آفلاین [قطع بودن اینترنت] اجرا کنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی mirarigames.mirages.ofwinter را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.