Drift Max World 3.1.12 - بازی مسابقه‌ ای "دریفت مکس ورلد" اندروید + مود


بازی اندروید, مسابقه ای, 1409 2022-08-01 19:45:09

Drift Max World v3.1.12 + Mod – بازی ماشین سواری دریفت مکس ورلد اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Drift Max World – Drift Racing Game نام یک بازی در ژانر مسابقه‌ ای است که توسط استودیو بازی سازی Tiramisu برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. مجموعه Drift Max یکی از مجموعه های خوب ژانر مسابقه ای است و مدت هاست که همراه گیمر ها بوده است. اولین بازی این مجموعه یعنی Drift Max مورد استقبال گیمر ها قرار گرفت و پس از آن هم بازی های بعدی این مجموعه یکی پس از دیگری به بازی های محبوب مارکت اندروید تبدیل شدند و میلیون ها دانلود را به خودشان اختصاص دادند. Drift Max World – Drift Racing Game در واقع دومین بازی این مجموعه است که توانسته با بیش از 10.000.000 دانلود موفقیت بازی قبلی را تکرار کند و مورد استقبال گیمر ها از سراسر جهان قرار بگیرد. در این بازی که به نوعی نسخه بهتر و توسعه یافته Drift Max است، شما ماشین مسابقه ای خودتان را انتخاب می کنید و در مراحل بازی پیشروی می کنید. با پیروزی در هر مسابقه می توانید امتیاز و پاداش به دست بیاورید و در ادامه از این امتیاز ها و پاداش ها برای آنلاک کردن ماشین های جدید و یا ارتقاء و شخصی سازی ماشین های فعلی و همچنین آنلاک کردن مسیر های جدید استفاده کنید.

 

Drift Max World

 

ساختار کلی گیم پلی بازی Drift Max World – Drift Racing Game مانند بازی اول این مجموعه یعنی Drift Max است و جالب است بدانید که بازی سوم یعنی Drift Max Pro – Car Drifting Game with Racing Cars هم دقیقاً از همین ساختار استفاده می کند. اما تمرکز اصلی Drift Max World – Drift Racing Game بیشتر روی روان تر شدن گیم پلی و بهبود کنترل ها و حس رانندگی و همینطور فیزیک بازی و واقعگرایانه تر شدن دریفت ها بوده است. خوشبختانه سازندگان در اینکار هم موفق ظاهر شده اند و یک تجربه بهتر و به قولی صیقل خورده را ارائه کرده اند. علاوه بر این، سازندگان در بخش سمعی و بصری هم ارتقاء هایی انجام داده اند. نه تنها جهان بازی گرافیک بهتر و با جزئیات بیشتری دارد، بلکه شبیه سازی صداگذاری ها و مخصوصاً صدای موتور ماشین ها بهتر شده است و هیجان بازی را چند برابر کرده است. بنابراین، اگر شما هم به بازی های مسابقه ای و دریف علاقه دارید، مطمئنناً این بازی نظر شما را جلب خواهد کرد و تجربه ای فراموش نشدنی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. Drift Max Pro – Car Drifting Game with Racing Cars امتیاز 4.4 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص داده است و تیم اندروید قصد دارد آن را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت این بازی جذاب و سرگرم کننده را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.tiramisu.driftmaxworld را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل