Recontact London: Cyber Puzzle 1.0.0 - تماس مجدد با لندن: پازل سایبری


بازی اندروید, ماجراجویی, 565 2021-04-30 16:45:25

Recontact London: Cyber Puzzle v1.0.0 – بازی پازلی و معمایی جذاب “تماس مجدد با لندن: پازل سایبری” برای اندروید
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 2.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Recontact London: Cyber Puzzle – ریکانتکت (تماس مجدد) با لندن: پازل سایبری نامی از یک بازی دیگر از فرانچایز Recontact در سبک پازلی و معمایی از استودیوی خلاق Recontact Digital Arts است که به عنوان اولین بازی پولی این مجموعه شناخته می شود. این بازی در حقیقت نسخه ای تکامل یافته از بازی Recontact London است که پیش تر آن را در اندروید معرفی کرده بودیم. بازی Recontact London: Cyber Puzzle را می توان جایگزین بازی قبلی دانست چرا که این استودیو بازی قبلی خود را منسوخ کرده و حالا این عنوان را جای آن طراحی و منتشر کرده است. این مجموعه یک بازی دیگر هم به نام Recontact Istanbul:Eyes Of Sky نیز دارد که آن را هم در مطلب دیگری از اندروید برای شما دوستان معرفی کرده بودیم و برای مشاهده آن مطلب و دانلود آخرین نسخه رسمی آن می توانید روی نام بازی کلیک کنید. این بار نیز در این مطلب از اندروید تصمیم گرفتیم تا برای اولین بار در ایران شما را با یک قسمت دیگر از این سری بازی آشنا کنیم و با تهیه نسخه پولی بازی به شکل خریداری شده شما عزیزان را دعوت به نسخه کامل و بدون محدودیت بازی کنیم. اگر با دو بازی دیگر این مجموعه و عناوین مشابه دیگر در همین سبک ها آشنا باشید حتماً می دانید که سبک بازی های سینمایی-تعاملی یک سبک از بازی های مدرن است که در واقع بازیکنان در آن ها کنترل شخصیت های بازی را کاملاً متفاوت تر از هر چیزی که تا کنون تجربه کرده اند بر عهده خواهند داشت. در بازی های تعاملی یا سینمایی شما با یک فیلم سینمایی کامل سر و کار دارید و تمام اتفاقات و جریانات بازی با صحنه ها و بازیگران واقعی فیلمبرداری شده اند. شاید به همین خاطر بتوان گفت که بازی های این سبکی بیشتر از اینکه شکل و شمایل یک بازی را داشته باشند یک نمایش داستانی هستند و شما بیشتر از اینکه بخواهید در نقش یک پلیر بازی کنید، یک بیننده خواهید بود. اما تفاوت بزرگی که این نوع بازی ها با فیلم های سینمایی معمولی دارند این است که این شما هستید که تصمیم های اصلی داستان را کنترل و مدیریت می کنید.

 

Recontact London: Cyber Puzzle

 

در بازی Recontact London: Cyber Puzzle نیز که یک بازی تعاملی و سینمایی است، شما در قلب یک داستان جنایی، وظایف خاصی بر عهده دارید. هر از گاهی در بین داستان هایی که نمایش داده می شود، شما وظیفه انتخاب گزینه ای از بین چند گزینه را دارید تا مطابق آن شخصیت بازی تصمیم شما را اجرا کند. لازم به گفتن نیست که این تصمیم ها و انتخاب ها دقیقاً در روند داستان بازی و نتایج آن تأثیرگذار هستند. بنابراین اولین اصل مهم در این نوع بازی ها از جمله Recontact London: Cyber Puzzle آشنایی کافی با زبان انگلیسی و انتخاب هوشمندانه است. البته به جز این، در بخش هایی از بازی هم شما باید پازل هایی ساده و نه چندان پیچیده را حل کنید. داستان بازی Recontact London: Cyber Puzzle در شهر لندن رخ می دهد. یک گزارش به پلیس لندن داده می شود که در آن گفته شده در خیابان های لندن یک روح رویت شده است. این خبر خیلی زود رسانه ای می شود و پلیس مجبور می شود برای بررسی ماجرا وارد عمل شود. آن ها از طریق دوربین های مداربسته در خیابان های لندن شروع به بررسی کرده و بالاخره این روح که به نظر می آمد یک شایعه ساده باشد را مشاهده کرده و متوجه می شوند ماجرا خیلی پیچیده تر از این حرف هاست. آن ها به این پی می برند که این روح در واقع در حال روایت گر داستانی خاص است و آن ها حدس می زنند که نیروهایی خاص و احتمالاً شخص یا اشخاصی حرفه ای پشت ماجرا هستند. پس آن ها از شما که یک مأمور ویژه پلیس هستید برای تحقیقات روی این پرونده کمک می گیرند. در Recontact London: Cyber Puzzle شما وظیفه دارید تا با دوربین های مداربسته اقدام به بررسی شرایط، پیدا کردن مظنونین و هر چیز عجیبی هستید که در خیابان های لندن رخ می دهد. آیا می توانید موفق به پیدا کردن راز مخفی این اتفاقات شوید؟ به نقل از سازنده بازی، انتخاب ها و کارهایی که شما در طول بازی می کنید پایان داستان را رقم می زند. این بازی زیبا با طراحی هایی جذاب و سینمایی می تواند شما را حسابی به وجد بیاورد و برای اولین بار به شما این حس را منتقل کند که واقعاً در نقش یک شخصیت از یک فیلم سینمایی هستید. پس معطل نکنید و همین حالا از دانلود باکس اندروید آخرین نسخه خریداری شده و کامل بازی را به رایگان دریافت کنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.recontactgame.cyberdetective را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.