Room Planner 1092 - بازی شبیه سازی "طراح ساختمان" اندروید + مود


بازی اندروید, شبیه سازی, 2944 2022-08-20 01:30:28

Room Planner v1092 + Mod – بازی شبیه سازی طراح ساختمان مخصوص اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (در دسترس بودن آیتم های پولی) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Room Planner: Home Interior & Floorplan Design 3D نام یک بازی در ژانر شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی iCanDesign LLC برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. همانطور که از نامش پیداست، این بازی در حقیقت یک بازی طراحی ساختمان است. البته، در حالی که Room Planner: Home Interior & Floorplan Design 3D خودش را به عنوان یک بازی معرفی می کند، در عین حال Room Planner: Home Interior & Floorplan Design 3D بیشتر یک اپلیکیشن است تا یک بازی. این اپلیکیشن برای آن دسته از افرادی که به طراحی داخلی ساختمان علاقه دارند ساخته شده است. در این اپلیکیشن شما قادر خواهید بود طراحی داخلی ساختمان ها را به عهده بگیرید و اتاق خواب، سرویس حمام و دستشویی، اتاق پذیرایی، و غیره را طراحی کنید. علاوه بر اینکه قادر خواهید بود از ایده های خودتان استفاده کنید، همچنین می توانید از ایده های از پیش طراحی شده استفاده کنید. برای طراحی ساختمان ها می توانید از کاتالوگ های برند های معروفی مثل IKEA, Shine, Modernica, Houzz و … استفاده کنید و آیتم هایی مثل تخت خواب، کمد دیواری، میز تلوزیون، میز نهار خوری صندلی، گلدان، چراغ خواب، تابلو، کاغذ دیورای، کاشی، سرامیک، و… را در طراحی داخلی ساختمان و اتاق های مختلف استفاده کنید.

 

Room Planner

 

در Room Planner: Home Interior & Floorplan Design 3D، تمام آیتم های مد روز در اختیار شما قرار داده شده است تا شما بتوانید با استفاده از خلاقیت و ذوق هنری تان همان ساختمانی که مورد پسند و سلیقه تان است را طراحی کنید و هیچ گونه محدودیتی از بابت آیتم های در دسترس نداشته باشید. بیش از ۵۰۰۰ آیتم مختلف از برند های معروف جهان و طراحی سه بعدی گرافیکی آنها سطح جدیدی از واقع گرایی را به ارمغان می آورد تا حس واقعی تری از طراحی ساختمان داشته باشید و تجربه یونیک و منحصر به فردی در Room Planner: Home Interior & Floorplan Design 3D داشته باشید. Room Planner: Home Interior & Floorplan Design 3D امتیاز 4.5 از 5.0 را در مارکت اندروید به خود اختصاص داده است و علی رغم اینکه رایگان عرضه شده است، بسیاری از آیتم ها و همچنین ویژگی های دیگر آن تنها در قبال پرداخت پول واقعی و سابسکرایب هفتگی و ماهیانه در دسترس هستند. اما تیم اندروید قصد دارد علاوه بر نسخه اصلی یک نسخه بهتر و مود شده از این اپلیکیشن را به همراه فایل دیتا به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد که بتوانید بدون محدودیت به همه چیز دسترسی داشته باشید. هم اکنون می توانید این اپلیکیشن را که قبلاً توسط تیم ما تست شده است از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و به بیش از 5.000.000 کاربری که آن را روی دستگاه های خودشان نصب کرده اند بپیوندید و از طراحی داخلی ساختمان لذت ببرید!

توجه : برخی از مدل ها در بازی ممکن است نیاز به دریافت شدن از سرور بازی داشته باشند، پس اتصال اینترنت برقرار باشد.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.icandesignapp.all را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل