World War 2 852 - دانلود بازی استراتژی نبردهای جنگ‌جهانی 2 اندروید + مود


بازی اندروید, استراتژیک, 4837 2024-02-06 20:30:14

World War 2: Strategy Games v852 + Mod – بازی استراتژیکی “نبردهای جنگ جهانی دوم” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول و مدال بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

World War 2: Strategy Games – نبردهای جنگ جهانی دوم نام یک بازی جالب و مهیج از دسته بازی های استراتژیکی برای سیستم عامل موبایل است که به شکل کاملاً رایگان اما با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای در گوگل پلی به انتشار رسیده است. این بازی به وسیله استودیوی JOYNOWSTUDIO توسعه پیدا کرده است. این استودیو پیش از این نیز بازی های مشابهی با سبک و سیاق و محتوای یکسان عرضه کرده بود که از میان آن ها می توان به عناوینی مثل WW2: Strategy Commander Conquer Frontline و World War 2: Eastern Front 1942 اشاره کرد. اندروید این بار هم برای اولین بار در بین سایت های اندرویدی ایران یک بازی دیگر از این استودیو را برای شما عزیزان تدارک دیده و اقدام به معرفی آن کرده است. این بازی به صورت معمولی و مود شده در اختیار شما دوستان قرار می گیرد. بازی World War 2: Strategy Games همان گونه که از نامش نیز پیداست در حقیقت یک شبیه ساز از جنگ های جهانی دوم و نبردهای سهمگین بین نیروهای متفقین و متحدین است. بازی در سبک استراتژیکی عرضه شده است و به ادعای سازنده، World War 2: Strategy Games یک عنوان سندباکس و جهان باز به شمار می رود که البته این ادعا را نمی توان به طور کامل تأیید کرد. با این حال تلاش سازندگان برای تجربه چنین چیزی در این بازی هم غیرقابل انکار است. شما در این بازی به نبردهایی بسیار سنگین خواهید رفت و در نقش رهبران جنگی می بایست نیروهای خود را مدیریت کرده و در این جنگ ها آن ها را رهبری کنید.

 

World War 2: Strategy Games WW2 Sandbox Simulator

 

در بازی World War 2: Strategy Games کار اصلی شما مثل هر بازی جنگی – استراتژیکی دیگر مدیریت نیروها است. شما می توانید اقدام به تولید تسلیحات جنگی کنید و یک ارتش بسازید. ارتش شما می تواند شامل نیروهای زمینی مثل سربازها و پیاده نظام ها و همچنین ماشین های جنگی مثل تانک ها، نیروهای دریایی مثل ناوهای جنگی و نیروهای هوایی مثل جنگنده ها و بمب افکن ها باشد. انتخاب های شما و استفاده از استراتژی های مهم و تاکتیک های کاربردی در بحث کسب پیروزی در این بازی حیاتی هستند. بنابراین باید برای کسب موفقیت در این بازی با این سبک از بازی ها آشنا باشید. در بازی World War 2: Strategy Games بیش از 30 مرحله کمپین وجود دارد که همگی از روی حوادث تاریخی و واقعی دوران جنگ جهانی دوم مثل نبرد دانکرک یا نبرد D Day ساخته شده اند. از نظر طراحی های گرافیکی باید گفت که بازی World War 2: Strategy Games به عنوان یک بازی موبایلی که به نسبت حجم گیم پلی تکامل یافته و حرفه ای دارد دارای جزئیات گرافیکی خوبی است اما با این حال نمی توان این بازی را از نظر گرافیکی جزو بهترین ها دانست. این بازی با بیشتر از 50 هزار دانلود در طول چند هفته موفق شده تا امتیاز 4.6 از 5.0 را به خود اختصاص دهد. برای دانلود آخرین نسخه بازی به صورت معمولی یا مود می توانید به قسمت دانلود باکس اندروید بروید و از لینک های مستقیم اقدام به دریافت بازی کنید.

توجه : در نسخه مود پس از پشت سر گذاشتن مراحل آموزشی، مدال و پول زیادی کسب می کنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج ؛ پوشه ی com.strategy.war.ww2.glory.tactics را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل