دانلود Mayor Match 1.1.106 - بازی مدیریتی-پازلی "شهردار" اندروید + مود


بازی اندروید, پازل و فکری, 975 2022-01-04 02:30:55

Mayor Match: Town Building Tycoon & Match-3 Puzzle v1.1.106 + Mod – بازی مدیریتی و شهرسازی ”شهردار” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (لایو بی نهایت+کم نشدن وسایل) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Mayor Match – شهردار عنوانی از یک بازی سرگرم کننده در سبک مدیریتی و شهرسازی از دسته بازی های پازل است که به صورت رایگان با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای توسط استودیوی مطرح و خوش نام G5 Entertainment کشور سوئد برای دستگاه های اندرویدی عرضه شده است. این بازی با نام کامل Mayor Match: Town Building Tycoon & Match-3 Puzzle در گوگل پلی در دسترس قرار گرفته است. اندروید مثل همیشه برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی این بازی را نیز برای شما عزیزان تدارک دیده و اقدام به آماده سازی و عرضه آخرین نسخه آن به همراه یک نسخه مود شده کرده است. استودیوی G5 Entertainment به طور حرفه ای روی ساخت بازی های سبک پازلی و ماجراجویانه فعالیت دارد و تا به امروز عناوین معروف و پرمخاطبی را در همین سبک عرضه کند. یکی از ویژگی ها یا شاید بتوان گفت یکی از سمبل ها و المان های اصلی بازی های این توسعه دهنده ترکیب سبک های مختلف با گیم پلی سبک Match 3 Puzzle است. این یعنی در تقریباً تمام بازی های مشهور این سازنده شاهد یک بخش جداگانه پازلی از نوع بازی های جورچین 3 تایی هستیم. در بازی که در این مطلب هم قصد معرفی آن را داریم این مورد وجود دارد. بازی Mayor Match: Town Building Tycoon & Match-3 Puzzle با اینکه سبکی نسبتاً متفاوت تر از دیگر بازی های این شرکت بازی سازی دارد اما باز هم در آن شاهد استفاده از یک بخش Match 3 هستیم.

 

Mayor Match: Town Building Tycoon & Match-3

 

در بازی Mayor Match: Town Building Tycoon & Match-3 Puzzle شما در نقش یک شهردار هستید که تصمیم دارد تا شهر خود را ارتقاء داده و گسترش دهد. این قسمت از بازی که مهم ترین قسمت آن است درست مثل دیگر بازی های سبک مدیریتی و شهرسازی است. شما در این بازی وظیفه دارید تا با ساخت و توسعه ساختمان ها، مراکز مختلف و بسیاری موارد دیگر شهر خود را بسازید و آن را به شهر رویایی که همیشه دوست داشتید داشته باشید تبدیل کنید. اما شما برای این کار به منابع مالی نیاز دارید که این منابع از طریق حل کردن پازل های جورچین 3 تایی در بازی به دست می آیند. در این قسمت شما باید با کنار هم قرار دادن آیتم های مشابه به شکل ستونی یا ردیفی امتیاز کسب کنید و در کنار سرگرم شدن، با کمک این امتیازها منابع کافی برای خرید و تهیه چیزهای مختلف در بازی را برای خود آماده سازی کنید. بازی Mayor Match: Town Building Tycoon & Match-3 Puzzle با گرافیک کارتونی اما فانتزی و جذابی که دارد می تواند توجه هر کسی را به خود جلب کند. استفاده از آیتم های رنگارنگ و شاداب باعث شده تا این بازی حس و حال پرنشاطی داشته باشد. پس اگر به دنبال یک بازی مدیریتی، پازلی و سرگرم کننده هستید بهتر است Mayor Match: Town Building Tycoon & Match-3 Puzzle را از دست ندهید و همین حالا از دانلود باکس اندروید آخرین نسخه اش را به رایگان دریافت کرده و روی دستگاه اندرویدی تان نصب کنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.g5e.mayor.match.city.builder.android را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.