Tomb Hunter 1.0.80 - بازی اکشن-ماجرایی اول شخص اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 525 2021-05-01 02:30:24

Tomb Hunter v1.0.80 + Mod – بازی اکشن و ماجراجویانه “شکارچی مقبره” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Tomb Hunter – شکارچی مقبره بازی اکشن و ماجراجویانه‌ی استودیوی مستقل IMCrazy کشور چین است که با الگوبرداری از بازی های زیادی طراحی و منتشر شده است. این بازی به شکل کاملاً رایگان اما با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای به انتشار رسیده است. اندروید به محض انتشار این بازی در گوگل پلی و بعد از اینکه بررسی های لازم را در مورد آن انجام داد، اقدام به معرفی و عرضه این بازی به شکل رایگان و تست شده برای شما دوستان کرده است تا به راحتی و فقط با یک کلیک آخرین نسخه آن را چه به شکل معمولی یا به شکل مود شده از سرورهای سریع سایت دانلود و روی دستگاه اندرویدی تان نصب کنید. Tomb Hunter که نام آن تقلیدی از بازی Tomb Raider است، یک بازی اول شخص اکشن در سبک ماجرایی است که طراحی های آن خیلی ساده و گرافیک به کار رفته در آن نیز نه چندان قابل تعریف است. با این حال باید گفت که این بازی یک عنوان سه بعدی و از نوع بازی هایی است که در آن بازیکن می تواند به صورت آزادانه به اطراف حرکت کند. همین یک ویژگی از جمله مزایایی است که خیلی از بازیکنان از یک بازی معمولی اول شخص انتظار دارند و در خیلی از موارد این بازی ها در موبایل ها به این صورت نیستند. بنابراین می توان گفت که Tomb Hunter با توجه به این ویژگی ها می تواند انتخاب مناسبی باشد.

 

Tomb Hunter

 

داستان بازی Tomb Hunter به گروهی از باستان شناسان مربوط می شود که بعد از اینکه می فهمند در نقطه ای ناشناس از زمین یک مکان مخفی و یک مقبره باستانی وجود دارد تصمیم می گیرند به آن جا بروند و گنج هایی که قرن هاست در آن مقبره به صورت دست نخورده باقی مانده اند را پیدا کرده و از آنِ خود کنند. شما در نقش شخصیت اصلی بازی که به نوعی رهبر این گروه است و مأموریت ها را انجام می دهد هستید. وظیفه شما پیدا کردن مسیرهای ورودی به مقبره و پیدا کردن جواهرات و گنج های پنهان است. اما مسلماً قرار نیست این کار به همین راحتی ها قابل انجام باشد. موجوداتی شیطانی و مردگانی در این مقبره حضور دارند که در حال مراقبت از جواهرات آن هستند. شما باید با کمک سلاح های گرمی که در اختیار دارید آن ها را یکی پس از دیگری نابود کنید. با پیش روی در بازی و کسب پول بیشتر، امکان خرید و ارتقاء سلاح ها نیز فراهم می شود. کلیت بازی همانطور که اشاره شد در سبک FPS یا اول شخص شوتر است. شما می توانید با کمک گیم پد مجازی روی صفحه و با کمک بخش سمت چپ شخصیت بازی را حرکت دهید و با کمک دکمه های سمت راست اقدام به شلیک کنید. برای هدف گیری هم می توانید به صورت دستی و با کشیدن انگشت روی صفحه هدف گیری های دقیقی داشته باشید. اگر برای یک ماجراجویی ساده اما سرگرم کننده آماده هستید همین حالا آخرین نسخه Tomb Hunter را به صورت رایگان از اندروید دانلود کنید. اگر هم می خواهید بیشتر از این با سبک این بازی آشنا شوید بهتر است ویدئوی تریلر معرفی آن را ببینید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.imcrazy.th را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.