Shadows: Cradle Island 1.1.54 - بازی سایه ها: جزیره اسرار اندروید + مود


بازی اندروید, پازل و فکری, 550 2021-04-30 18:45:22

Shadows: Cradle Island Puzzle RPG v1.1.54 + Mod – بازی پازلی و نقش محور جالب “سایه ها: جزیره اسرار” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (راهنمایی های بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Shadows: Cradle Island Puzzle RPG – سایه ها: جزیره اسرار یک بازی جالب و سرگرم کننده از استودیوی فیلیپینی Colideas Games در سبک بازی های ماجرایی و معمایی از دسته عناوین RPG یا همان نقش آفرینی است. این بازی به شکل رایگان توسعه پیدا کرده و در گوگل پلی در دسترس بازیکنان اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است. مفتخریم که یک بار دیگر برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی شما را با یک بازی جذاب و مهیج دیگر آشنا کنیم. اندروید بعد از بررسی های مختلف از این بازی آن را تهیه و همراه با یک نسخه مود به صورت مجزا برای دانلود آماده سازی کرده است. پس اگر از دوست داران بازی های معمایی، ماجراجویانه و داستانی هستید بازی زیبای Shadows: Cradle Island Puzzle RPG را از دست ندهید و در ادامه با معرفی و بررسی آن با ما همراه باشید. این بازی با اقتباس از آثار معروفی مثل The Silent Age ساخته شده است و با ترکیب ایده های گوناگون از سبک های مشابه، یک عنوان جالب و منحصر به فرد شده است. این بازی از خط داستانی خیلی خوبی بهره می برد و قسمت ماجرایی و داستانی بازی بخش مهمی از آن به حساب می روند. در طول بازی تعداد زیادی مکالمه بین شخصیت ها نمایش داده می شود که کاملاً بخش داستانی بازی به این مکالمات که با زیرنویس انگلیسی همراه است مرتبط است. بنابراین اگر مایل به کشف داستان و متوجه شدن اتفاقات بازی هستید باید تا حدی با زبان انگلیسی آشنا باشید.

 

Shadows: Cradle Island Puzzle RPG

 

در بازی Shadows: Cradle Island Puzzle RPG شما با یک داستان فانتزی اما مجذوب کننده طرف هستید. داستان به یک شهر کوچک اما باستانی مرتبط می شود. در نزدیکی این شهر که یک شهر ساحلی است، یک جزیره وجود دارد که جزیره اسرارآمیزی به حساب می رود. زنی به نام Laura که یک محقق است، متوجه شده که این جزیره مکانی خاص است که یک افسانه باستانی کشف نشده در آن وجود دارد. به همین خاطر او به تنهایی پا به این جزیره می گذارد تا به تحقیق بپردازد. بعد از اینکه چند روز از این اتفاق می گذرد و ارتباط Laura با دوستانش قطع می شود، یکی از همراهان Laura به نام Dexter برای پیدا کردن او راهی این جزیره می شود. او همراه با یک نفر دیگر با یک هلیکوپتر به نزدیکی جزیره می روند اما ناگهان هلیکوپتر آن ها توسط یک نیروی عجیب مورد اصابت قرار گرفته و سقوط می کند. حالا شما در نقش Dexter و همراه او باید در این جزیره به دنبال راهی برای پیدا کردن دلایل پنهان این اتفاقات باشید. خیلی زود دوست شما نیز گرفتار یک نفرین شده و قادر به همراهی شما نخواهد بود و از حالا شما باید به تنهایی بازی را دنبال کنید. در Shadows: Cradle Island Puzzle RPG می بایست با مراجعه به بخش های مختلف این جزیره و حل کردن معماها و پازل های متعدد، سرنخ ها و مدارک گمشده را پیدا کنید و سعی کنید قبل از اینکه دیر شود Laura را پیدا کنید. نمای بازی Shadows: Cradle Island Puzzle RPG از رو به رو و با طراحی های دو و نیم بعدی است. شما با کمک یک گیم پد مجازی می توانید به سمت چپ یا راست حرکت کرده و با کمک دکمه های موجود در سمت راست با آیتم ها تعامل برقرار کنید. اگر از دوست داران بازی های اسرارآمیز، معمایی و ماجراجویانه هستید، بازی Shadows: Cradle Island Puzzle RPG می تواند شما را حسابی سرگرم کند. گفتنی است که این بازی زیبا با کسب امتیاز 4.0 از 5.0 در همان ابتدای انتشار توانست به یکی از بازی های خوش ساخت و محبوب در این سبک تبدیل شود. برای دانلود آخرین نسخه بازی به صورت معمولی یا مود کافیست به قسمت دانلود باکس اندروید بروید و آن را از سرورهای سریع سایت دریافت کنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.ColideasGames.ShadowsCradleIsland را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.