Hyperforma Premium 0.9.37 - بازی آرکید-معمایی "تغییر شکل" اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 732 2021-02-19 20:31:31

Hyperforma Premium v0.9.37 – بازی پازلی و معمایی “تغییر شکل” برای اندروید
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 4.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Hyperforma Premium – تغییر شکل (نسخه پرمیوم) یک بازی جذاب و بسیار دوست داشتنی از استودیوی HeroCraft Ltd. کشور روسیه است که در قالب یک بازی پولی با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی به معرض فروش قرار داده شده است. اندروید همزمان با انتشار این بازی در گوگل پلی اقدام به تهیه و بررسی نسخه پولی آن کرده و بعد از بررسی های لازم، آخرین نسخه آن را به صورت خریداری شده در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا به راحتی و بدون اینکه نیاز به پرداخت هزینه باشید، بتوانید نسخه پرمیوم این بازی را به صورت کامل استفاده کنید. بازی Hyperforma Premium در سبک آرکید عرضه شده است اما ماهیت اصلی بخش گیم پلی آن سرگرم کننده بودن و پازلی بودن آن است. این بازی برخلاف ظاهری که دارد و برعکس خیلی دیگر از بازی های مشابه، یک عنوان داستانی به حساب می رود. طبق داستان بازی و چیزی که از طرف سازنده نقل شده، داستان بازی به یک تمدن باستانی مربوط می شود. این تمدن باستانی که قرن هاست پابرجا بوده به ناگهان ناپدید می شود اما یک شبکه متصل به هم از چیزهای مختلف موجود در این تمدن باقی مانده است که نشانه ای از امیدبخش بودن بازیابی این تمدن است. بعد از این ماجرا، 256 سال می گذرد و بالاخره این سکوت توسط یک ماجراجو شکسته می شود. این ماجراجو پا به این دنیای متروکه و بسیار عجیب که در حقیقت یک Cyberscape است می گذارد.

 

Hyperforma Premium

 

در بازی Hyperforma Premium شما در نقش این ماجراجو باید به عمیق ترین بخش های این تمدن گمشده پا بگذارید و اقدام به بازسازی بخش های مختلف آن کنید تا هم راز پنهان آن را کشف کنید و هم این تمدن باستانی را دوباره به روزهای اول بازگردانید. ماهیت داستانی و بصری بازی از آثار بزرگانی همچون William Gibson, Dan Simmons, و Peter Watts اقتباس گرفته شده است. بازسازی بخش های مختلف این تمدن در قالب مراحل و مأموریت هایی انجام می شود که در هر کدام قسمتی از این تمدن گمشده وجود دارند. این تکه ها شکل اصلی خود را از دست داده و شما باید آن ها را که حالا به شکل پازل و معما تبدیل شده اند حل کنید تا شکل اصلی را بازسازی کنید. بعد از پایان هر قسمت، می توانید به قسمت های بعدی بروید و آن ها را نیز حل کنید تا به همین صورت تکه های پازل گمشده این بازی را کنار هم قرار دهید. اما برعکس چیزی که فکر می کنید، این دنیای گمشده آنطور که باید خالی از سکنه نیست. علائم و نشانه هایی از تایتان ها در این شبکه بزرگ وجود دارد و شما می توانید با آن ها ارتباط برقرار کنید. اما این ارتباط همیشه مثبت نبوده و ممکن است از میان تایتان ها یا دیگر اقوام این تمدن، بعضی ها شما را عامل خروجی و دشمن تلقی کنند. رازهای بسیاری در این دنیای زیبا و حیرت انگیز مخفی شده است. شما می بایست آن ها را کشف کنید و معماهای این دنیای جالب را حل کنید. بازی Hyperforma Premium طراحی های بسیار منحصر به فردی دارد و گرافیک و جلوه های بصری آن کاملاً حسی که باید این بازی منتقل کند را به بازیکنان انتقال می دهد. این دنیا شبیه به یک دنیای فضایی، تخیلی و آینده نگرانه است که همه چیز در آن با نیروهایی خاص مدیریت می شود. پس خودتان را برای یک ماجراجویی متفاوت و بسیار جذاب آماده کنید. این بازی با کسب امتیاز کامل 5.0 از 5.0 حسابی در بین هواداران این سبک از بازی ها موفق عمل کرده است. پس معطل نکنید و همین حالا آخرین نسخه آن را به صورت خریداری شده از اندروید دانلود کنید. به منظور آشنایی بیشتر با این بازی نیز می توانید ویدئوی تریلر معرفی و تصاویر اسکرین شات آن را از بخش مربوطه ملاحظه کنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.herocraft.game.hyperforma.cyber.hack.arcade.premium را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.