Number 752 A New Hope 1.014 - بازی ماجرایی-ترسناک ترس در زندان


بازی اندروید, ماجراجویی, 553 2021-02-10 02:31:17

Number 752 A New Hope-Horror in the prison v1.014 – بازی ترسناک و ماجراجویانه “ترس در زندان” برای اندروید
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 3.49 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Number 752 A New Hope-Horror in the prison – زندانی شماره 752: امیدی جدید – ترس در زندان عنوانی از قسمت دوم بازی Number 752 از استودیوی ایتالیایی Depth of Play studio است که درست مثل قسمت قبلی یعنی Number 752 Out of Isolation با قیمت 3.49 دلار در گوگل پلی عرضه شده و به عنوان یک بازی انحصاری برای اندروید منتشر شده است. این بار نیز همزمان با عرضه این بازی مثل قسمت اول، برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی تصمیم گرفتیم تا با تهیه نسخه خریداری شده و پولی بازی آن را به صورت رایگان و تست شده در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و یک بار دیگر شما را به وجد بیاوریم. قبل از اینکه به معرفی این بازی برویم ابتدا بهتر است این نکته را بازگو کنیم که اگر مایل هستید تا بخش داستانی بازی را مطابق با الگوی اصلی پیش ببرید، می بایست قبل از تجربه قسمت دوم ابتدا قسمت اول را تجربه کنید. ما قسمت اول را نیز در مطلبی دیگر از اندروید برای دانلود تدارک دیده ایم که می توانید از این لینک به مطلب مربوط به آن مراجعه کنید و قسمت اول را نیز به صورت خریداری شده از اندروید دانلود کنید. اما اگر خیلی به بخش داستان اهمیت نمی دهید و بیشتر از انجام چنین بازی به دنبال هیجان هستید، می توانید بدون گذراندن قسمت اول این بازی را دانلود و تجربه کنید. در قسمت اول بازی شاهد یک داستان هیجان انگیز بودیم. جایی که شما در نقش شخصیت اصلی بازی مأمور شده بودید تا به یک زندان محرمانه که در یک جزیره دورافتاده و مخفی ساخته شده بود بروید و به تحقیق در مورد اتقافات عجیبی که از آن جا گزارش شده بود بپردازید. شما وقتی وارد این منطقه می شوید خیلی زود متوجه می شوید که آمدن به این مکان اشتباهی بزرگ بوده است.

 

Number 752 A New Hope-Horror in the prison

 

در بازی Number 752 A New Hope-Horror in the prison داستان به ادامه رخدادهای قسمت اول مربوط است. شما بعد از اینکه موفق شدید از بخش اول زندان معروف این داستان فرار کنید وارد محوطه ای بزرگ تر می شوید که به نظر یک زندان مخفی مجزا در زیر زمین است. هیچ راهی برای فرار نیست و تنها راه شما ورود به داخل این زندان است. اما همانطور که حدس زدنش نیز سخت نیست، اتفاقات مهلکی در این زندان رخ داده است. این بار شما نه فقط با یک نفر، بلکه با چندین انسان جهش یافته و وحشی که به خاطر آزمایش های خطرناک به موجوداتی خشونت آمیز تبدیل شده اند رو به رو شده اید. همچنین به جز این انسان های خشن، زندانی های دیگری نیز در این زندان وجود دارند که از ترسشان حتی از سلول های خود هم بیرون نمی آیند. حالا این شما هستید و این یک زندان بزرگ با انواع و اقسام تهدیدات خطرناک! برای فرار از این مهلکه چه تدابیری خواهید داشت؟ شما در بازی Number 752 A New Hope-Horror in the prison با چالش های متنوعی از جمله برخورد با دشمنان و تله های مرگبار رو به رو می شوید. فراموش نکنید که شما توانایی مقابله با دشمنان را ندارید پس بهتر است به جای مبارزه رو در رو به فکر فرار و یا پنهان شدن از دید آن ها باشید. در طول مسیر شما می بایست معماها و پازل های بسیاری را به منظور پیدا کردن راه خروج حل کنید. آیا موفق می شوید تا بالاخره از این جزیره نفرین شده و مرگبار فرار کرده و جان خودتان و شاید جان افراد بی گناه دیگر را نجات دهید؟ راز مخوف و پنهان این زندان عجیب و غریب چیست؟ آیا پایان ماجرا چیزی است که انتظارش را دارید؟ برای فهمیدن داستان این شما هستید که باید در نقش شخصیت اصلی اقدام به انجام بازی کرده و مراحل مختلف بازی را یکی پس از دیگری انجام داده و به نقاط گوناگون این زندان بزرگ بروید. پس خودتان را برای یک ماجراجویی ترسناک آماده کنید! Number 752 A New Hope-Horror in the prison با کسب امتیاز عالی 4.8 از 5.0 موفق شده تا نظرات مثبتی از سوی مخاطبین خود به دست بیاورد. برای دانلود آخرین نسخه خریداری شده این بازی می توانید از بخش دانلود باکس اندروید اقدام به دریافت آن کنید. توصیه می کنیم قبل از دانلود بازی ابتدا نگاهی به ویدئوی تریلر معرفی که از گیم پلی بازی فیلمبرداری شده دیدن کنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.DPlay.Number752Ch2 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.