Speed Fever 1.01.5022 - بازی ماشین سواری - مسابقه ای اندروید + مود


بازی اندروید, مسابقه ای, 629 2021-04-30 21:45:20

Speed Fever v1.01.5022 + Mod – بازی مسابقه ای “تب سرعت” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Speed Fever – Street Racing Car Drift Rush Games – تب سرعت: مسابقه دریفت خیابانی ماشین ها یک بازی جالب و بسیار سرگرم کننده با سبک و سیاقی دوست داشتنی، ساده و در عین حال بسیار هیجان انگیز است که در عین سادگی می تواند به نوبه خود بسیار چالش برانگیز باشد. این بازی از سوی استودیوی هنگ کنگی 3DGames به شکل رایگان به انتشار رسیده اما دارای قابلیت پرداخت های درون برنامه ای است. این استودیوی بازی سازی پیش تر نیز بازی های مختلفی در سبک های مشابه منتشر کرده بود که از معروف ترین آن ها می توان به City Racing 3D و Traffic Fever اشاره کرد. حالا این توسعه دهنده با ساخت یک بازی مشابه دیگر به نام Speed Fever باز هم یک بازی ماشین سواری و مسابقه ای دیگر عرضه کرده است تا به مخاطبین بگوید که تخصص خاصی در ساخت بازی های سبک مسابقه ای دارد. اندروید یک بار دیگر با افتخار اعلام می کند که اولین وب سایت ایرانی عرضه کننده این بازی در سطح وب است. شما می توانید این بازی زیبا را برای اولین بار در ایران از اندروید دانلود کنید و آخرین نسخه آن را به همراه یک ورژن مود به صورت مجزا از سرورهای سریع و نیم بهای سایت دریافت کنید و حسابی لذت ببرید. پس اگر از دوست داران بازی های مسابقه ای با عناصر آرکید مانند هستید، با اندروید همراه باشید تا شما را با یک بازی جالب در این زمینه آشنا کنیم.

 

Speed Fever - Street Racing Car Drift Rush Games

 

بازی Speed Fever – Street Racing Car Drift Rush Games اگرچه محتوای منحصر به فرد و سبک و سیاق جدیدی ندارد و سبک گیم پلی و طراحی های آن نسبتاً کلیشه ای است، اما با این حال نمی توان سرگرم کننده بودن این بازی زیبا را کتمان کرد. در این بازی شما از نمای بالا و در حالتی سوم شخص کنترل یک ماشین را بر عهده دارید. اما کنترل شما صرفاً به جا به جا کردن ماشین به چپ و راست و یا پریدن ها خلاصه می شود و این یعنی ماشین به صورت خودکار با سریع ترین سرعت ممکن در حالت حرکت به سمت جلو است. این نکته بازی را ساده تر کرده اما از طرفی هم تمرکز کردن شما روی چالش های اصلی را آسان تر کرده است. چالش اصلی شما در این بازی عبور از خیابان های پر از ترافیک است. شما باید مهارت بالای خود را در ویراژ دادن از بین خودروها به نمایش بگذارید. مسلماً نکته اصلی این است که هیچ برخوردی با ماشین ها و وسایل نقلیه دیگر نداشته باشید. اما در بعضی مواقع با کسب امتیازهای ویژه می توانید شروع به ثبت کومبوهای مختلف کنید چرا که در این حالت ماشین شما می توانید بدون اینکه آسیب ببیند با سرعتی بالا به دیگر ماشین ها ضربه زده و آن ها را از جاده خارج کند. اما اینکه بتوانید این کومبوها را تا حد ممکن ادامه دهید به مهارت های شما بستگی دارد. کلیت بازی Speed Fever – Street Racing Car Drift Rush Games به نوعی یک Endless Runner به حساب می رود و ملاک اصلی در بازی ثبت رکوردهای بهتر است. با کمک امتیازهایی که به دست می آورید می توانید ماشین های بهتر بخرید و آن ها را ارتقاء دهید. برای دانلود این بازی زیبا به دانلود سنتر اندروید در ادامه همین مطلب مراجعه کنید و از سرورهای سایت اقدام به دانلود بازی کنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.racing.cargames.speed.fever.traffic را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل