Frankenstein 2.20 - بازی پازلی-ماجراجویانه "فرانکشتاین" اندروید + مود


بازی اندروید, ماجراجویی, 553 2021-02-07 02:31:23

Frankenstein v2.20 + Mod – بازی معمایی و ماجرایی فوق العاده “فرانکشتاین” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (طلای بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Frankenstein – RoomESC Adventure Game – فرانکشتاین: بازی ماجرایی فرار یک عنوان بسیار زیبا، خوش ساخت و غنی از یک بازی ماجراجویانه با المان های پازلی، معمایی و داستانی است که با محتوایی بسیار جذاب در بخش طراحی ها، گیم پلی و داستان ساخته شده است. این بازی به وسیله استودیوی PuzzleSpace کشور کره جنوبی طراحی و در دو نسخه رایگان و VIP (با قیمت 10.99 دلار) به انتشار رسیده است. اندروید همزمان با انتشار نسخه جدید این بازی و بعد از بررسی های لازم، اقدام به تهیه و معرفی این بازی در سطح وب کرده و برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی نسخه آنلاک شده و کامل بازی را برای دانلود ارائه کرده است. Frankenstein – RoomESC Adventure Game یک بازی بسیار جذاب است که هر بخش از آن به نوبه خود قابل تحسین است. این بازی در ژانر اصلی ماجراجویی (Adventure) عرضه شده است اما عناصر پازلی و معمایی در روند کلی بازی حضور دارند. از نظر داستانی این بازی با یک داستان خیلی زیبا و سرگرم کننده ساخته شده است که مخاطبین را مجاب می کند تا برای کشف اتفاقات آن به ادامه دادن بازی مشتاق باشند و حسابی از انجام یک پکیج کامل و مهیج سرگرم شوند. پس اگر شما هم از دوست داران بازی های معمایی، اسرارآمیز و داستانی هستید، با اندروید در معرفی بازی Frankenstein – RoomESC Adventure Game همراه باشید.

 

Frankenstein – RoomESC Adventure Game

 

داستان بازی Frankenstein – RoomESC Adventure Game در رابطه با یک دانشمند به نام آلفونس فرانکشتاین است که یک آزمایشگاه در نقطه ای دورافتاده در شهر بایرن دارد. او در حال کار روی یک پروژه تحقیقاتی عظیم برای کمک به زندگی بشریت بود و به نتایجی رسیده بود که می توانست با دستاوردهای خود به بشریت برای زندگی سالم تر و بهتر کمک شایانی کند و آن ها را در مقابل مشکلات و بیماری ها مقاوم تر کند. اما خیلی زود یک گروه تندرو و افراطی با این استدلال که آقای فرانکشتاین در حال کار روی یک پروژه شیطانی است، به او و خانواده اش حمله می کنند و همه را به جز پسر خانواده از بین می برند. حالا پسر آقای فرانکشتاین که ویکتور نام دارد سوگند می خورد که انتقام پدرش را بگیرد… شما در نقش این شخصیت هستید و کار خود را باید از جایی شروع کنید که پدر شما در آن جا حضور داشت. برای همین باید به آزمایشگاه مخفی او بروید و کار ناتمامش را به اتمام برسانید. در بازی Frankenstein – RoomESC Adventure Game شما به یک سفر پرماجرا و خطرناک می روید اما می دانید که این منطقه جای امنی نیست پس باید ریسک این خطر را بپذیرید. شما در طول این مسیر پرماجرا با شخصیت های متعددی برخورد می کنید. پدر شما برای اینکه کسی موفق به پیدا کردن کشفیات و یافته هایش نشود در تمام بخش های این آزمایشگاه پازل ها و معماهای گوناگون طراحی کرده است و شما برای اینکه بتوانید سرنخ های بیشتری به دست بیاورید و به قسمت های مهم تر بروید باید این معماها را حل کنید. پس خودتان را برای یک ماجراجویی بسیار جذاب و سرگرم کننده و فکری آماده کنید! بخش مهمی از بازی Frankenstein – RoomESC Adventure Game کات سین ها و ویدئوهای داستانی است که به نقل از سازنده شبیه به یک فیلم سینمایی داستان بازی را برای شما بازگو می کند. برای دانلود آخرین نسخه این بازی زیبا و هیجان انگیز می توانید به قسمت دانلود باکس اندروید بروید و از سرورهای سایت به صورت مستقیم این بازی را دانلود کنید. همچنین می توانید برای آشنایی بیشتر با این بازی ویدئوی تریلر بازی را مشاهده کنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.Puzzlespace.Frankenstein را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.