Aerofly FS 2021 20.21.19 - بازی شبیه ساز گرافیکی و واقع گرایانه اندروید


بازی اندروید, شبیه سازی, 922 2021-02-22 20:31:54

Aerofly FS 2021 v20.21.19 – بازی گرافیکی و خوش ساخت “پرواز Aerofly FS 2021” برای اندروید
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 9.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Aerofly FS 2021 – پرواز Aerofly FS 2021 نسخه ای دیگر از سری بازی های حرفه ای و گرافیکی Aerofly FS از استودیوی آلمانی IPACS است که درست مثل دیگر قسمت های قبلی این بازی، در قالب یک عنوان پرمیوم و پولی برای دستگاه های اندرویدی عرضه شده است. این بازی با قیمت 9.99 دلار در گوگل پلی برای فروش منتشر شده است و این در حالی است که قیمت عرضه شدن بازی در نسخه قبلی 7.99 دلار بوده است. اندروید همزمان با انتشار نسخه نهایی و کامل این بازی در پلی استور، اقدام به تهیه و آماده سازی نسخه خریداری شده بازی کرد و آن را بعد از تست و بررسی های لازم برای دانلود به شکل رایگان ارائه کرده است تا شما عزیزان را باری دیگر به وجد بیاوریم. شما دوستان می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای این بازی را حجیم و خوش ساخت را از سرورهای اندروید به شکل رایگان از لینک های مستقیم دریافت کنید و خیلی راحت آن را روی دستگاه خود نصب و اجرا کنید. بازی Aerofly FS 2021 از نظر کلی شباهت های بسیار زیادی به قسمت قبلی یعنی Aerofly FS 2020 دارد که آن را نیز در اندروید خدمت شما عزیزان معرفی و منتشر کرده بودیم. حالا در این مطلب با معرفی قسمت بعدی از این بازی که مخصوص سال 2021 میلادی است در خدمت شما عزیزان و دوستان همراه اندروید هستیم. پس ما با در ادامه این مطلب همراه شوید.

 

Aerofly FS 2021

 

بازی Aerofly FS 2021 نه فقط یک بازی هواپیمایی ساده، بلکه یک عنوان کاملاً حرفه ای و یک شبیه ساز بسیار طبیعی از هواپیماهای گوناگون است. تلاش سازندگان بازی از ارائه چنین بازی نه صرفاً یک سرگرمی، بلکه یک بازی آموزشی و واقع گرایانه است. اگرچه که نمی توان یک بازی موبایلی را به عنوان یک مرجع آموزشی کامل برای چنین مبحث سخت و حرفه ای شناخت، اما با این حال Aerofly FS 2021 پا را از بازی های شبیه سازی مشابه فراتر برده و امکانات خاصی را در اختیار مخاطبین قرار می دهد که در واقع حس و حال خیلی طبیعی از یک شبیه ساز جذاب را برایشان فراهم می کند. شما در این بازی در نقش خلبان هایی هستید که مأموریت های پروازی گوناگونی دارند. مهم ترین این مأموریت ها پرواز از یک نقطه شروع به یک نقطه مشخص شده روی نقشه خواهد بود. اما مسلماً کار به همین راحتی نخواهد بود. از همان لحظه شروع شما با راه انداختن و حرکت دادن هواپیمای مورد نظر به چالش کشیده خواهید شد. استودیوی IPACS در این بازی بیشتر از 23 نوع هواپیما، هلیکوپتر و حتی جت ها را شبیه سازی کرده که همگی آن ها از روی مدل های واقعی طراحی و بازسازی شده اند. برخی از مهم ترین این مدل ها عبارت اند از مواردی مثل F-18, Dash-8 Q400, Learjet 45, C172, Baron 58, ASG 29 glider, Pitts S-2B biplane, B737-500, B747-400, F-15E, King Air C90 GTx, Aermacchi MB-339, Corsair F4U, Extra 330, Bücker Jungmeister Bü 133 و … . بازی Aerofly FS 2021 از نظر طراحی های گرافیکی بسیار مثال زدنی است. جزئیات گرافیکی به کار رفته در بازی بسیار تحسین برانگیز هستند و باعث می شوند تا این بازی را جزو رده بالاترین عناوین گرافیکی موبایلی بدانیم. به خاطر همین جزئیات زیاد و تکامل یافته بودن بخش های مختلف بازی، حجم نهایی این عنوان به نزدیک 4 گیگابایت می رسد و همین نکته باعث شده تا سری بازی های Aerofly FS جزو سنگین ترین و حجیم ترین بازی های موبایلی باشند. Aerofly FS 2021 موفق به کسب امتیاز خوب 4.6 از 5.0 از کاربران شده است. برای دانلود آخرین نسخه رسمی و نهایی این بازی به دانلود باکس اندروید مراجعه کنید.

نکات تکمیلی:

  1. بازی فقط روی دستگاه های arm64-v8a با حداقل اندروید 8.0 نصب و اجرا می شود.
  2. برای نصب و اجرای صحیح بازی به حداقل 4 گیگابایت فضای کافی در حافظه دستگاه نیاز دارید.
  3. هیچ نسخه مود شده ای برای این بازی عرضه نشده اما در صورت منتشر شدن چنین نسخه ای، این مطلب بروزرسانی می شود.
  4. این نسخه، نسخه خریداری شده و پچ شده (هک شده) بازی است. بنابراین ممکن است موفق به اتصال حساب کاربری خود به بازی نشوید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.aerofly.aeroflyfs2021 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.