RainCity 1.0.17 - بازی پازلی-ماجرایی زیبا و فانتزی "شهر بارانی" اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 765 2021-04-30 15:45:34

RainCity v1.0.17 – بازی پازلی و ماجراجویانه “شهر بارانی” برای اندروید
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 1.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

RainCity – شهر بارانی یک بازی فوق العاده زیبا و دوست داشتنی دیگر از استودیوی خلاق و محبوب CottonGame کشور چین است که مثل دیگر بازی های این توسعه دهنده در سبک و سیاق بازی های فانتزی و انتزاعی طراحی شده است. این بازی در دسته پازلی با سبکی ماجرایی و خط داستانی جالبی ساخته شده است. این بازی در قالب یک عنوان پرمیوم با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی به انتشار رسیده است. اندروید باری دیگر به عنوان اولین وب سایت اندرویدی ایران شما را با یک بازی مهیج و دوست داشتنی دیگر آشنا می کند و آخرین نسخه رسمی و نهایی آن را به صورت رایگان و تست شده برای دانلود عرضه کرده است. استودیوی CottonGame به ساخت و انتشار بازی های پازلی با ماهیت ماجرایی و بیشتر از آن مفهومی مشهور است و تا کنون بازی های تأمل برانگیز متنوعی از جمله A Foreign Land of Us ، The White Bird Carnival ، One Way: The Elevator و سری بازی های معروف ISOLAND را توسعه داده و منتشر کرده است. در بازی که در این مطلب قصد معرفی آن را داریم، این بار نیز با یک داستان فانتزی همراه هستیم و درست مثل بازی های نام برده، بازی RainCity نیز ویژگی هایی سورئال دارد که به نوعی یک امضای انحصاری از بازی های استودیوی CottonGame است. شما در این بازی با داستانی جالب، گیرا و سرگرم کننده سر و کار دارید و مأموریتی خاص و شاید خطرناک در این بازی در انتظار شماست.

 

RainCity

 

طبق داستان نقل شده از سازندگان RainCity، شخصیت اصلی بازی یک گربه است که شغل او خبرنگاری است. او یک روز از خواهرش که یک روباه است یک پیغام دریافت می کند. اینکه مضمون دقیق این پیغام چیست مشخص نیست اما چیزی که به نظر می رسد این است که این پیغام به نوعی یک درخواست کمک است. تنها اطلاعاتی که در این پیغام واضح است، محلی است که شما در نقش شخصیت اصلی بازی باید به آنجا مراجعه کنید. این محل، یک شهر فانتزی و عجیب به نام شهر باران یا Rain City است. این شهر تنها شهر جهان است که در تمام فصول، تمام ماه ها و تمام روزها به صورت مداوم باران می بارد! حالا شخصیت اصلی بازی یعنی گربه داستان برای پیدا کردن خواهر گمشده اش به این شهر بارانی می رود. او برای اینکه بتواند خواهرش را پیدا کند باید به نقاط مختلفی در این شهر برود. بخش مهمی از بازی برخورد با ساکنین این شهر است که هرکدام یک حیوان خاص هستند. شما در برخورد با شخصیت های مختلف صحبت ها و مکالمات خاصی را خواهید دید که می تواند اطلاعاتی مفید و مخفیانه برای شما در طول بازی باشد. بخش مهم دیگری از بازی که در واقع سبک اصلی آن را شکل داده، معماها و پازل های بازی است. شما باید این معماها را آنالیز کرده و با شناسایی مکانیزم هرکدام، آن ها را حل کرده تا بتوانید راهی برای رفتن به بخش های دیگر پیدا کنید. این بازی یک ماجراجویی بسیار خاص، سرگرم کننده و هیجان انگیز در شهری عجیب و بارانی است که در عین ترسناک و مرموز بودن، زیبایی خاصی نیز دارد. پس معطل نکنید و همین حالا آخرین نسخه بازی RainCity را از سرورهای اندروید به صورت خریداری شده و کامل دریافت کنید و یک بازی ماجرایی-پازلی بسیار زیبا را تجربه کنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.cottongame.raintown را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.