May's Mysteries Full 1 - بازی ماجرایی-پازلی فئوق العاده "اسرار مِی" اندروید


بازی اندروید, پازل و فکری, 438 2021-04-30 10:45:14

May’s Mysteries: A Puzzle Adventure Journey Full v1 – بازی ماجرایی و معمایی “اسرار مِی” برای اندروید
نسخه خریداری شده و کامل بازی به صورت آنلاک شده با قیمت 4.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

May’s Mysteries: A Puzzle Adventure Journey – اسرار مِی: سفر ماجرایی-پازلی عنوانی از یک بازی به شدت جذاب و سرگرم کننده در قالب عناوین پازلی است که در سبک بازی های ماجرایی (Adventure) به صورت رایگان اما محدود عرضه شده و در دسترس بازیکنان اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است. این بازی از سوی استودیوی بریتانیایی FredBear Games Ltd ساخته و توسعه داده شده است. یک بار دیگر، این بار نیز در اندروید با معرفی و عرضه یک بازی دیگر به صورت انحصاری هستیم و آن را برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی برای دانلود ارائه کرده ایم. دقت کنید که نسخه موجود در گوگل پلی از این بازی، نسخه رایگان و محدود آن است و شما برای تجربه کامل بازی و باز کردن تمام بخش ها نیاز به خریداری نسخه پرمیوم با قیمت 4.99 دلار هستید. اما اندروید این کار را برای شما انجام داده و نسخه کامل و خریداری شده بازی را به صورت آنلاک شده جهت دانلود ارائه کرده است تا شما عزیزان نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای نداشته باشید و خیلی راحت و فقط با یک کلیک این بازی زیبا را به صورت کامل و بدون محدودیت دانلود کنید و حسابی لذت ببرید. پس اگر شما هم از دوست داران بازی های پازلی و معمایی در قالب عناوین ماجراجویانه و داستانی هستید، بازی May’s Mysteries: A Puzzle Adventure Journey را از دست ندهید و با اندروید در معرفی نسخه کامل آن همراه باشید.

 

May's Mysteries: A Puzzle Adventure Journey

 

در بازی May’s Mysteries: A Puzzle Adventure Journey شما نقش شخصیت اصلی بازی یعنی May که دختری باهوش و کاریزماتیک است را ایفا می کنید. May برای پیدا کردن برادر گمشده اش تصمیم می گیرد پا به دنیایی پر از راز و معما بگذارد تا او را پیدا کند و به خانه برگرداند. شما باید در نقش این دختر به این سفر پاماجرا بروید و با ده ها شخصیت مختلف (به نقل از سازنده بازی بیشتر از 50 کاراکتر) رو به رو شوید و داستان ها و دیالوگ های متفاوتی را تجربه کنید. در این سفر پرماجرای شما که ماهیتی کاملاً پازلی و معمایی دارد، شما باید بیشتر از 270 پازل و معمای مختلف را حل کنید. از این 270 معما تعداد 230 عدد آن معماهای منطقی هستند و 25 معمای اشیاء پنهان (Hidden Object) و بیشتر از 10 بازی مینی گیم و ریتمیک هستند. در طول بازی May’s Mysteries: A Puzzle Adventure Journey شما به بیشتر از 80 لوکیشن مختلف در 4 دنیای گوناگون سفر می کنید. بخش داستانی بازی بسیار جذاب و دوست داشتنی است و کات سین های کارتونی زیادی برای این بخش در نظر گرفته شده است که همین مسئله نشان می دهد برای ساخت این بازی تلاش و زمان زیادی صرف شده است. سازنده بازی مدعی شده که به طور میانگین و استاندارد، بازیکنان می توانند بیشتر از 25 ساعت گیم پلی را در این بازی تجربه کنند که این رقم به نوبه خود بسیار شگفت انگیز و جذاب است. در مجموع می توان اینطور گفت که بازی May’s Mysteries: A Puzzle Adventure Journey صرفاً یک بازی معمایی نیست و درواقع یک پکیج از صدها بازی و معمای گوناگون است که می تواند هر کسی با هر سلیقه ای را به خوبی سرگرم کرده و به چالش بکشد. پس توصیه می کنیم این بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز را از دست ندهید و همین حالا از بخش دانلود باکس اندروید آخرین نسخه آن را به صورت تست شده و خریداری شده دریافت کنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.v5play.maysmysteries را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.