Tale from asdo 1.3.0 - بازی پازل "افسانه ای از سرزمین آسدو" اندروید


بازی اندروید, پازل و فکری, 472 2021-01-21 02:30:49

Tale from asdo v1.3.0 – بازی پازلی و جورچین “افسانه ای از سرزمین آسدو” برای اندروید
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 3.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Tale from asdo – افسانه ای از سرزمین آسدو یک بازی جالب و رقابتی در سبک بازی های جورچین از دسته عناوین پازل است که از سوی استودیوی MINING CATS کشور کره جنوبی در قالب یک بازی پولی با قیمت 3.99 دلار به انتشار رسیده است. اندروید نیز مثل همیشه و برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی اقدام به تهیه و انتشار این بازی در سطح وب کرده است و شما عزیزان و علاقه مندان به بازی های سبک پازلی را به دانلود یک بازی جورچین و سرگرم کننده دعوت کرده است. بازی Tale from asdo یک فرق اساسی با دیگر بازی های سبک جورچین یا به اصطلاح Match 3 Puzzle دارد و آن هم این است که این بار شما نه به شکل یک بازی انفرادی، بلکه در قالب یک عنوان رقابتی می توانید یک بازی جورچین 3 تایی را با یک یا دو حریف مجازی دیگر انجام دهید. این رویکرد باعث می شود تا بازی Tale from asdo از حالت کلی بازی های سبک جورچین 3 تایی که غالباً رویکردی آرامش بخش دارند خارج شده و بیشتر حالت رقابتی و هیجان انگیز به خود بگیرد. بنابراین باید گفت که این بازی می تواند در این زمینه حسابی جالب و متفاوت باشد چرا که تقریباً تمام بازی های دیگر در همین سبک سبک و سیاقی کلیشه ای و تکراری دارند اما این بازی قابلیتی جدید و منحصر به فرد دارد که روند تکراری این سبک از بازی ها را دچار تحول کرده است.

 

Tale from asdo

 

در بازی Tale from asdo شما به سرزمینی خیالی و فانتزی به نام Asdo می روید. سرزمینی که اخیراً توسط نیروهایی خبیث مورد تهاجم قرار گرفته است. شما در نقش شخصیت هایی از ارواح مقدس و نگهبانان این سرزمین هستید و موظف شده اید تا از فروپاشی آسدو جلوگیری کنید. شما مأمور شده اید تا این سرزمین را از دست تهدیداتی که آن را با خطر مواجه کرده آزاد کنید. کلیت بازی در قالب مراحلی پشت سر هم دنبال می شود. تمامی مراحل بازی همگی بازی ها و رقابت های جورچین مانند هستند. قوانین این بازی پازلی، درست مثل هر بازی سبک جورچین 3 تایی دیگر است و در آن شما باید برای حل کردن پازل ها، حداقل سه آیتم مشابه که از نظر شکل و رنگ یکسان هستند را به صورت ردیفی یا ستونی کنار هم قرار دهید و از این شکل به کسب امتیاز بپردازید. همزمان با شما، دو حریف دیگر نیز در حال تکمیل پازل های خود هستند و شما باید سعی کنید که از نظر سرعت و عملکرد از آن ها بهتر باشید. در طول بازی امکان استفاده از نیروهای خاص و مهارت های ویژه ای فراهم شده است. شما در بازی Tale from asdo باید در 60 مرحله به مصاف 60 رئیس خطرناک بروید و یکی پس از دیگری آن ها را شکست دهید تا سرزمین مقدس Asdo را از خطر تهدید و نابودی نجات دهید. بازی Tale from asdo همینک به شکل تست شده و خریداری شده از سرورهای اندروید آماده دانلود است. می توانید ابتدا تصاویر اسکرین شات بازی را مشاهده کنید و سپس در صورت تمایل اقدام به دانلود آخرین نسخه این بازی از بخش دانلود باکس کنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی  :

– فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.miningcats.ProjectA را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید و لذت ببرید.