Marble Age: Remastered 1.02 - بازی استراتژیک عصر پارینه سنگی+مود


بازی اندروید, استراتژیک, 489 2021-04-30 10:30:34

Marble Age: Remastered v1.02 + Mod – بازی استراتژی عصر پارینه سنگی اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Marble Age: Remastered – عصر پارینه سنگی – ریمستر نام یک بازی در ژانر استراتژیک است که توسط استودیو بازی سازی clarusvictoria برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی clarusvictoria پیش از این بازی هم بازی های خوب دیگری را برای گیمر ها در مارکت اندروید منتشر کرده است و با عناوینی مثل Bronze Age و Predynastic Egypt کارنامه بازی سازی فوق العاده ای را به خودش اختصاص داده است. Marble Age: Remastered هم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که با ارائه محتوای جذاب و گیم پلی سرگرم کننده خودش، تجربه یونیکی را برای گیمر های علاقه مند به این ژانر به ارمغان آورده است. Marble Age: Remastered یکی از تحسین برانگیز ترین بازی ها در جهان بازی های ویدیویی است که نسخه اورجینال آن برای اولین بار و در سال ۲۰۱۵ برای استیم ساخته شد. سپس نسخه تبلیغاتی آن در سال ۲۰۱۷ برای اندروید ساخته شد و پس از کسب موفقیت چشمگیرش و با رشد روز افزون محبوبیتش در میان گیمر ها، نسخه ریمستر آن در سال ۲۰۲۰ دوباره برای استیم، ویندوز، مکینتاش، اندروید و آی او اس عرضه شد. اما از آنجایی که ما با نسخه های دیگر کاری نداریم، در این مطلب فقط به نقد و بررسی نسخه اندروید این بازی می پردازیم. این بازی که گیم پلی آن از یک سیستم نوبتی استفاده می کند، اساساً یک بازی استراتژیک شهر سازی و مدیریت منابع است که در آن شما باید کنترل یک روستای کوچک در یونان باستان را به عهده بگیرید و سعی کنید با رشد و توسعه اش آن را به یکی از بزرگترین شهر ها تبدیل کنید – آتن، کرینت، و یا اسپارت. شما، به همراه شهروندان تان، باید با مهاجمان مقابله کنید و با آنها بجنگید، با مشکلات داخلی دست و پنجه نرم کنید، بلایای طبیعی را مدیریت کنید تا بتوانید یونان را به عظمت برسانید و تمام آن را زیر پرچم خود بگیرید، و تمام جهان را فتح کنید و آفریقا و اروپا را به قلمرو خودتان اضافه کنید. انتخاب هر شهر باعث می شود استراتژی و گیم پلی متفاوتی اتخاذ کنید. به طور مثال، آتن یک شهر دیپلمات است، کرینت یک شهر تجاری است، و اسپارت یک شهر نظامی است.

 

Marble Age Remastered

 

در بازی Marble Age: Remastered، صرف نظر از هر شهری که انتخاب می کنید، شما باید تکنولوژی های باستانی به دست بیاورید، منابع به دست بیاورید، پول به دست بیاورید، آذوقه به دست بیاورید، و بسیاری آیتم های دیگر را به دست بیاورید تا بتوانید شهر تان را رشد و توسعه دهید. سپس باید از طریق سیستم های مبارزاتی، دیپلماتیک، و مبادله بسیار پیشرفته و عمیق بازی رفته رفته با جوامع دیگر ارتباط برقرار کنید یا با آنها بجنگید و آنها را به کلونی های خودتان تبدیل کنید. در نهایت هم باید کارگران و جنگجویان و دیپلمات ها را به کار های مختلف بگمارید و تخصیص منابع انجام دهید. یک بخش آموزشی در همان ابتدای کار بسیاری از کار هایی که در این بازی باید انجام دهید را به شما آموزش می دهد. اما اگر راستش را بخواهید این بخش آموزشی برای بازی کردن کفایت نمی کند و بسیاری از کار ها را باید خودتان با آزمون و خطا یاد بگیرید. در حالی که این ممکن است برای برخی از گیمر ها ناامید کننده به نظر برسد، در عین حال این جنبه از بازی می تواند ماجراجویانه باشد و به هیجان انگیز بودن بازی کمک بیشتری کند. در مجموع، به محض اینکه قلق بازی دست تان بیاید به راحتی می توانید در بازی پیشروی کنید و از بازی کردن تان لذت ببرید. سیستم های پیشرفت این بازی بسیار حرفه ای و عمیق کار شده اند و واقعاً سرگرم کننده هستند. فضای گرافیکی بازی بسیار زیبا و شگفت انگیز است و توجه به جزئیات در تمام بخش های جهان بازی زیبایی های بصری خارق العاده ای را برای این بازی به وجود آورده اند. صداگذاری ها هم بی نظیر هستند و حال و هوای یونان باستان را به خوبی القاء می کنند. در نسخه ریمستر همه چیز جدید تر شده است و رویداد ها و دستاورد ها و مکانیزم های جدیدی به بازی اضافه شده است که نه تنها در بهبود بالانس بازی مؤثر هستند، بلکه ماجراجویی شما را در این بازی لذت بخش تر از هر زمان دیگری می کنند. Marble Age: Remastered با کسب امتیاز عالی 4.5 از 5.0 یکی از بهترین بازی های مارکت اندروید است و به همین دلیل هم تیم اندروید قصد دارد این بازی را به صورت کاملاً رایگان را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را که قبلاً توسط تیم ما تست شده است از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در نسخه مود فارس روید، منابع و فرهنگ کم نمی شود و در همچنین می توانید هدیه برای همسایه ها ارسال کنید تا طلای زیاد کسب کنید.